hoyratabi

Dünyada en iyi Rus kadınları sevişir, katılıyor musunuz?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
hoyratabi(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

sorum erkeklere buna katılıyormusunuz tecrübe edenler cevaplasın


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 204027
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
25
Kızlardan  
15
 

En İyi Cevap

Kurti
2299  
Bütün kalbimle evettttt:)

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    rusla seviştin mi de bunu diyorsun. evet diyenler de eminim rusların yanından dahi geçmemiştir :D
  • cwdarker
    1050  
    ve türk erkekler !
    • birçok ülkeyi gezmişsin ama anlaşılan boş gezmemişsin ...
    • Cevaplayan
      tecrübe ile sabit.Birçok ülke gezdim
    • nerden bildin :)
    • türk erkeklerinin bu işi iyi yaptığı sex turizminde belli değilmi
  • yoionna
    4490  
    doğrudur. işleyen demir ışıldar.
  • AlevinKizi
    3329  
    Rus kökenli olarak katiliyorum tabikideeee
    • napcan kardeş? sana sadık olanını bulursan iyi de bulamazsan yanarsın. ayrıca çok dayanıklılar . günde 5 posta vursan geberirsin 10 gün sonra seninki elden çıkar o da başkasını bulur. sarhoş da olmaz sarhoş eder :)
    • Soran
      keşke bir rus eşim olsa
    • bi karışıklık oldu:)) kanal değiştirin
    • ben alevin kızına sordum sen cevap veriyorsun kardeş :)
    • Soran
      hayır alevin kızı bilmiyorum yalnızca seksin ortak dilini biliyorum
    • rusça biliyor musun? ti znaesh po ruskiy?
    • Soran
      iyi sevişiyormusun sınırsızca kökenin gibi
  •  
    Yok  
    hem sarisin beyaz tenliyim hem turk kiziyim cokta iyi sevisirim hareketliyimde hepsi var genelleme yapmayalim!
    • birazdan in cin top oynayacak :D
    • çok haklısın dogru söylüyosun inmiyim cinmiyim güvenmemekte de haklısın gözlerim ağrımaya başladı gitsem iyi olur sende kapat ve uyu mesaj atmayı unutma iyi geceler...
    • Cevaplayan
      benim daha universitem var 1. aramizda 11 yas var 2. burda hangi muhabbette tanistik farkinda misin bilmem 3. hic romantik degilsin bide benmi teklif edicem 4. ayrica yakisikli misin huyun suyun ne inmisin cinmisin bilmiyorum bu ne hiz 5.
    • evlenme teklifi et evleneyim seninle, hem benım yasımda ne varmıs 23 24 gösteriyorum ama elletmiyorum:)
    • Cevaplayan
      biran once evlen yasin geciyo kurti benden soylemesi ama burda omrunu tuketme
    • peki ben gidim o zaman istemedin beni:)
    • Cevaplayan
      hissediyim yaa erkek gibi erkek olsunda
    • Cevaplayan
      yasli demek istedim
    • Cevaplayan
      ama cok yaaliymiysin kurti
    • Soran
      adamın gücünü anca vurma hızından anlarsın kukunda biraz acır ama sende alışırsın
    • sen beni ekle sana taktik vereyim biraz :D
    • Cevaplayan
      kim bilir belki olur :)
    • Cevaplayan
      aci cekerek degil soft ama biraz hareketli olucak adamin gucunu hissedicem ama benim canimi yakmicak :D
    • ileride aşık olup sevebileceğim hatta evlenebileceğim bir insan olabilrsin kapat sitesi kapat interneti dogru yataga uyumadan öncede mesaj at olurmu:))
    • Soran
      mazoyla karşı karşıyayız acı çekerek zevk almak buna denir duvardan duvara:)
    • Cevaplayan
      mastsiz durma sansim yokki zaten :D
    • Cevaplayan
      18 yeni oldum
    • Cevaplayan
      hoplatsa hoplatsa hayatimin aski kocam hoplatir onu hayal ediyorum zaten duvardan duvara firlatsin hoplatsin ziplatsin :)
    • Soran
      mastürbasyon yapıyorsundur artık:)
    • yaş kaç?
    • Cevaplayan
      hicbi halt yemedim sevgilim bile olmadi bu yuzden bilip bilmeden konusmayin gizli olsamda
    • ufo gören masum köylü :) nasıl korunucaksın ateşin yüksek birgün kucakta hoplatmasınlar :))
    • bu düşünceler bir zara zarar vermeden her haltı yemeler/yemek istemeler ve Masumiyet sabah sabah çok iyi geldi :))))
    • Cevaplayan
      az degilim tabiki ama bakireyim masum kalmaliyim korumaliyim bunu :))
    • sende az değilsin hani kabul et:) evolution-g azmine hayran kaldım azimli çocuksun:)
    • sen gel benim kollarıma gül döktüm yollarına :))
    • bakirem sen bu kurtiye bakma :))
    • Cevaplayan
      sapik gormesem sitede inanicam
    • ikinizde sapıksınız
    • evolution-g rahat bırak ulen kızı :))
    • Cevaplayan
      tabiki ahh ahh soyle guclu bir erkek olsaydida kucagina alip ayakta hoplatsaydi
    • bakire olman daha iyi ya :)) daha çok ateşli olurlar bakireler ;)
    • Cevaplayan
      ahahahahahahahahah :D
    • ışıkları kapatın bari
    • Cevaplayan
      bakireyim tatlimmm
    • bende ateş ölçer mevcut bi bakalım ::D
    • Cevaplayan
      evet ufak tefek hareketli biriyim :) yatakt konusundada bir o kadar atesliyim..
    • kıpır kıpırmısın hareketliyim derken :)
    • Cevaplayan
      sevisirim dedim yordum demedim :D
    • :D hani cok iyi seviişiyordun
    • Cevaplayan
      daha hic sevismedim ama sevisecegimi dusunuyorum sehvetliyim yanlis anlasilmasin bu arada :)
    • vay vay vay akustigini yesinler :)
  •  
    Yok  
    türk erkekleri sadece türk ve ruslarla seviştikleri için Dünya çapındaki bu soruya doğru cevabı bulamazsınız beyefendi
  • demitria
    13568  
    doğaldır atalarımız boşuna işleyen demir ışıldar dememiş.
  • PatavatsizKadin
    -1  
    Wallah beniim rus kiz arkadasim guze bile opusmuyor
  • schweppes
    1559  
    Tecrübeliyim şahitlerim var...
    • Cevaplayan
      espri yaptım canım espri kapa ağzını açık kalmış.
    • nasıl yani
  •  
    Yok  
    türküm ama harika sevişirim
    • denemeden olmaz kulaktan duymalara inanmam
    • Soran
      benimle sevişmeden not vermem:)
    • boş laf kuru sıkıdır :)
    • sana öyle geliyor pantolonun üzerinden:))
  • yasayanjelibon
    4156  
    Sen istiyor dujjjjjjjjjjj 500dolaaaaerrrr
    • Cevaplayan
      bilmem o rusa sor:D
    • altin kaplama galiba
    • aynen :)
  • Nilca
    -1  
    mantıklı aslında, sonucta tecrube cok
  • alaraxxxx
    5278  
    yani şimdi senin ülkende sarışın heleki doğal sarışın çok olmadığı için sana öyle geliyo olabilir
  • pembepanterrrrrr
    30039  
    Cevapları merak ettim takıp edıcem.
  • bilirimben
    355  
    hayır bennnnn
    • uzunboylu nickli arkadaş nöbetçiydi bu gece ne oldu ona sızıp kaldımı:)
    • bu gece abazanlar takilmiyor galiba :d
    • onlar kime gideceğini iyi bilir. mesaj kutuna bak ta gör:)
 

Erkekler Ne Diyor

  • Lacroix
    1137  
    türk kızlarındanda çok iyi sevişenler var ama dünya genelinde ortalama almak gerekirse rusya ve ukrayna önde gelir
  • kummah
    536  
    Yunanı görseniz :D öyle demezdiniz :D
  • OneLifeLiveIt
    398  
    Hani komşunun tavuğu komşuya kaz görünürmüş ya :)

  • mvdnz
    -1  
    yatakta ermeniler daha iyi diye duymuştum
  • mvdnz
    -1  
    bencede birde vajınası fırın gibiyse
  • novalgine
    1729  
    bir brezilyalı, bir meksikalı görmeden karar vermeyin derim ben...
  • emremert
    -1  
    arkadaşlar taş yerinde ağırdır. taşı kaldırmak için venezuelaya gidin:)))
    link
    link

    venezuela, kolombiya, panama üçlüsüne hayranız efendim. türk kızlarımız rus komşularımızdan daha iyidir. soğuk memleketlerin soluk beyaz tenleri bana çekici gelmiyor.
  •  
    Yok  
    tecrübelerime göre cevaplayayım.

    bir çok milletten kadınla oldum.farkeden birşey yok kadın kadındır milleti farketmiyor.
    rus kadınların derileri daha sert elastik oluyor.göğüsleri lastik gibi.türk kadınlarının daha gevşek vıcık vıcık..tek fark bu...

    genel olarak en çok memnun olduğum ırk yine türk kadınları oldu.
  • kanuni-07
    2836  
    evet kesinlikle
  • ramones
    886  
    türkiyede de çook ateşli hatunlar var tabiyki
  • BloodyRoots
    -1  
    rus ne?
    • Cevaplayan
      hım..
  • Disco
    -1  
    Bir Kolombiyalı'nın yanında Rus nedir ki..

    link
    • uu bencede.
    • Cevaplayan
      saman gibi işte..
    • Ruslar tahtadır... + Beyaz tenlilerin ve sarışınların bir çekicilikleri yok gerçekten.
      Bende Akdeniz ve Latin hatunlarından yanayım. Arap ve İranlılarda candır. +1
    • Soran
      g.amerikadan tatmadım bi tek ama ateşli olduklarını duydum ruslarla beraber
  • grandcannon
    -1  
    ukrayna rus azerbaycan ve türk bayanlarla birlikte oldum. bunların arasında en iyiler sırasıyla

    rus,ukrayna,azerbaycan ve türkiye.
    • Soran
      evlenipte sevişmeyi bilmiyor kadınlarımız misyoner pozisyon devam. bilenlerde evlenmeden önce kucaktan kucağa gezenler zaten
    • Cevaplayan
      ama bizim bayanları yadırgamamak lazım. islamiyet korku baskı bekaret bir sürü tezat var. ama sekste ilerde olan milletler teknolojide de bizden ileride. bizim en azından 1 alanda daha başarılı olmamız lazım.
    • Soran
      aynen katılyorum:) iş bilenin sevişmek tecrübenin işi:)
  • mrcpu
    -1  
    rus romen gürcü ermeni zenci fars(iranlı) bunlar seviştiğim ırklar fars ve ruslara bayılıyorum kesinlikle bu iki millet
    • Cevaplayan
      saydığım bütün ülkelere gittim ki şuan gürcistandayım sadece zenci ile istanbulda tanıştık
    • Ulan ötekiler değil de şu Gücü-ermeni ve İranlılar benimd edikkatimi çekmiyorlar desem yalan olur he.Nereden buldun hafız?:))
    • Soran
      iran kadınları çok bakımlıdır çok değişik tatları vardır tavsiye ederim
    • Cevaplayan
      keşke erkek olup deneyebilsen inan ne kaybettiğini tahmin bile edemezsin :)
    • iranlı? oha
    • Soran
      aynen katılıyorum soğuk ülkenin sıcak ve iş bilen kadınları:)
  •  
    Yok  
    evet ruslar iyi sevisirler ama dunyanin butun kadinlari ile birlikde olmadigim icin bu soruya cevap veremiyorum
  • Rolandeschain
    -1  
    Sevişme kısmını bilmem de bembeyaz oldukları için çok hoş oluyorlar :)
    • Niye hefiz?Bizim Karadeniz ve Trakya kızları da yakın oralara işte.Benzer tatlar(daha da iyileri) onlarda da vardır :)
  • natuka
    5891  
    Bütün dünya kadınlarıyla birlikte olmuş olman lazım bunu söylemek için.
    Rus kızına bahşişi fazla vermişsindir olay bu..O işini yapmış sende eve dönerken verdiğin paranın cefaletini çekerken, iyiydi ama iyiydi deyip kendini teselli etmişsin..
  • Colonyo
    13458  
    bana pek öyle gelmiyor.
  • Filozofff
    -1  
    Bizim Türk Erkeklerinin sarışınlara duyduğu aşırı sempatiden dolayı söyledikleri ve kendilerininde inandığı yanlış ve saçma bi tabudur...Tek bütün ırkları test ettik sanki :p
  • gomanzi
    458  
    dünyada en iyi akdeniz kadınları sevişir. rus kadınları soğuk iklimde yetiştikleri için onları hararetlendirmek sekse ısıtmak çok zaman ister. ama akdenizli kadınlar ılıman iklimdedirler ve ısınmalarıda ne ekvator kuşağı kadar çabuk ne ruslar kadar geç yani tam kararında ve dozunda olur.
  • domenico
    -1  
    fransız kadınlarını tek geçerim
  • Arezzo
    656  
    Ben Fransa da yaşıyorum. Fransızlar ve İspanyollar başka bişi Ruslar güzel ama ruhsuz bi de Türk kızlarımız kimsye değişilmez buna inan
  • sex1addict
    206  
    onu bilmemde en güzeli orda en güzel kişi en güzel deneyimler çıkarımını sağladım
  • eleskirtli
    -1  
    Ya yapmayın şöyle.En iyisi bizim Türk kızlarımızdır.Her konuda.Ben bizimkileri en kral Rusa değişmem ya.Bırakın bunları arkadaşlar.
  • can35511
    -1  
    brazzers ten izlediğin 2-3 p*rnoya göre konuşma... varmı bi dayanağın _?
    • Ya tamam enbaşta her erkeğin elinden geçmiş fentezisi düşününce çekici gelebilirde.Fakat o da ne öyle ya?Herkesin genişlettiği karılar/kızlar.Elin zencisi gelir 40-50 $ göğsünün kenarına sıkıştırır zencisine verir;İtalyanına verir;İngilizine verir;Almanına verir;Çinlisine;Japonuna verir.Verir oğlu verir.Lan tamam bende mecburiyetten buhafta sonu escort kız planlıyorumda bu kadar verişken bir a.cıkta en tatlısından olsa s.klimez be kardeşim.Nedir bu yahu
    • okudum türkçesi kedi uzanamadıgı ciğere diye bişey olması lazım. haksızmıyım kızlar yaa:P
    • Cevaplayan
      kıskanma genç :D dediğim lafı oku sende hak vericeksin bana
    • iyice şımarttınız çocugu bilerek yapıyosunuz dime:)
    • haklısın arkadaşım =))
    • yürüü beee
    • Helal:D
    • Cevaplayan
      haksızmıyım ama ... sanki gören bütün rusları elinden geçirmiş sanar :D
    • çok güldüm ya =D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Dünyada en iyi Rus kadınları sevişir, katılıyor musunuz?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata13 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24709  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9605 Cevap
Cinsellik Xper: 9838
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5342 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15326  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması