Parmakla kızlık bozulması kolay mıdır ?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Merhaba , parmağın %70ini içeri sokarak kızlık zarı bozmak kolay mıdır ? Hafif bi acı (baskıdan dolayı yarım saatte geçti ) Ama kan gelmedi. Esnek zar vs bunları biliyorum da , Parmağın penise göre daha ince olması kızlığı bozmamış olabilir mi ?

Bir de reşit bir insanın kızlık muaynesine gitmesi bekarken yasal mıdır ?


Güncelleme: Doktora gittim , muayne sonuncda kızlığım durduğu hiç bi zarar görmediğini öğrendim. 4 4lük bakiresin dedi (: Şanslısın yine dedi :) Bu da bana ders oldu bi daha asla ..   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 203698
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
16
Kızlardan  
6
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    bozulması zor
  • TheRocco
    70  
    sen niye parmağını oraya sokuyon ki ?
  • gone_with_the_wind
    25083  
    Muayene olabilirsin onda sorun yokda Zar vaijanın 1-1.5 cm gerisinde .Parmak sokunca bozulmuyorsa esnektir.
    • Cevaplayan
      Bence sen tam zara kadar sokmamış olabilirsin parmağını.
    • Soran
      Herkeste aynı değildir. Doktor senin için önemli bir şeyse bi daha denemeyin , çoğu durumda bozulabilir, sen şanslısın sadece dedi
    • Cevaplayan
      Yok bilgi olsun diye.Rahatsız ettiysem kusura bakma.Çok saol yardımın için.
    • Soran
      Evet sadece muayene ücreti. Neden bu kadar soruyorsun , bi sıkıntı mı var
    • Cevaplayan
      Ayrı bir ücret yok sanırım değil mi.Sadece muayene ücreti?
    • Soran
      İkiside aynı işi yapıyor. Ben bayan tercih ettim
    • Cevaplayan
      Soran oluyorda çok merak edilen birşey muayene.Özel hastaneye gitmek iyi samırım.Bir de doktor kadın olsa daha iyi olur mu sence?
    • Soran
      Doktora kızlık yapısı hakkında bilgi almak istiyorum dedim , var mı şüphen birlikteliğin oldu mu dedi , olmadığını söyledim ama durumuda anlattım açık açık. Sadece altını çıkartıyorsun üstüne bir şey örtüyor, dediğin masaya yatırıyor seni. Biraz açıyor ve ışık tutup bakıp yorumluyor 2dakika sadece. Bu kadar.
    • Cevaplayan
      Nasıl yapılıyor tam anlatır mısın.Benim tahminim masaya oturuyorsun bacakalrını açıp bakıyor doktor ama ışıkla filan mı anlatırsan biraz?
    • Soran
      sorabilirsin ?
    • Cevaplayan
      Soran oluyorda çok muayeneyi.Biraz ayrıntı sorsam ayıp olur mu?Gizlisin de zaten rahatsız etmek istemiyorum aslında.
    • Soran
      Evet özel hastaneye gittim. Muayne olduktan sonra doktora babamın üstünden göründüğümü ilerde sigortadan öğrenebilme olasılığı var mı diye sordum. Kayıt altına zaten kızlk muaynesi yazmıyormuş, adet düzensilizği,vajinal akntı vs yazılıyor. Hiç bi şekilde öğrenilmez ddi.içim rahatladı off..
    • Cevaplayan
      Özel hastaneye mi gittin peki?
    • Soran
      Hayır , İlk beraberliğimde kanamam olacağını söyledi. Kızlığına hiç bir zarar gelmemiş sadece vaji biraz tahriş olmuş ama kızlıkla ilgili değil. Şanslı olanlardansın bozulabilirdi falan dedi. Oh içim rahatladı. Ailede bilmiyor hiç bi şekilde. Kayda o şekilde yazılmıyormuş çünkü
    • Cevaplayan
      Peki esnek mi dedi zara?
  • bulutlu-bir-gün
    -1  
    parmakla kızlık bozulabilir ama kan gelmemesi bozulmadığına işaret olabilir...evet parmağın ince olması zedelemiş ama yırtmamış olabilir...ama doktora gözükmekte fayda var...neden yasal olmasın...doktorla senin aranda birşey...ben kızlık zarımın zedelendiğinden şüpheleniyorum aklıma takıldı kontrol edebilirmisin zarar var mı diye muayene olabilirsin...ama iyii birine git bazısı ters gözle bakabilir...
    • Cevaplayan
      geçmiş olsun.
  • nlyt93
    2250  
    bence lastiğinin havası inmiştir
  •  
    Yok  
    bir keresinde eski kız arkadaşımla sevişirken parmağımı kullanmamı istemişti. kan felan da gelmedi. demekki kız bakireliğinin korunması adına parmağı tercih etti. saygı gösteriyorum. ve sonuç olarak da parmaklamanın kızlık zarını bozmayacağını söylüyorum.
  • -piruzbey-
    -1  
    kan gelmediyse bozulmamıştır. biraz daha soksaydın o hafif acı önce yanmaya sonra daha şiddetli bir acıya dönüşürken kızlığın bozulurdu. zaten bunu da kendin yapamazsın. çünkü hafif acıda parmağını geri çeken daha çok acıya zaten dayanamaz, daha ileri gidemez. kızlığın bozulmamıştır !
    • Soran
      Teşekkür ederim. İyi ki muayneye gitmişim yoksa içim içimi yerdi
    • Cevaplayan
      "güncelleme" gözün aydın :)
  • Viona
    2012  
    Şöyle bir durum var kızlık zarı bozulmuş ama kan gelmemiş de olabilir. Muayene yasal evet.
  •  
    Yok  
    yasal
  • dafuqareutalkinbout
    -1  
    her zar aynı tipte değildir. kimisi vardır, sadece adet kanının geçebileceği kadar ufacık bir delik vardır, kimisi süzgeç gibidir, kimisinde tek büyük bir delik vardır. muhtemelen seninki son söylediğim gibi. o yüzden parmağını sokmuş olsan da kanama olmamış. tabi bu hiçbirşeyi göstermez.

    evet, bekarken de kızlık muayenesine gidebilirsin.
  • kenan03
    -1  
    Ya kızım git işinbe başka işin gücün yok mu mübarek gün
  • umutcnar
    -1  
    merak ettim niye sokuyosun parmağını
  • -EkşiLimon-
    -1  
    Geçmiş olsun artık bir kadınsın.
  • tanahmet
    -1  
    kan gelmedi mi?
    • Cevaplayan
      o zaman sorun yok zevkine mi yapmıştın
    • Soran
      Hayır
  • MoonyMan
    1934  
    link

    Net Bilgiler Var.
  • Diamonte
    -1  
    Kan gelip gelmediğini sen anlayamassın. Çünkü kızlık zarı patladığında gelen kan zaten bir iğne ucu kadar birşey diye biliyorum. Yani şuanda kız değil kadın olabilirsin. ;)
    • Cevaplayan
      Sen çok patlattın heralde :D
    • igne ucu kadar mı emnmisin :))
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    hangi parmak olduğuna göre değişir şimdi bi baş parmak var bi serçe parmak bi de ayak parmağı .
  • yoionna
    4490  
    kanamayabilir. Parmak ayrı penis ayrı. parmak geçer gider . Muayenede kimse olmaz. Normal muayenede bile olmaz.Reşitsen bu muayene bilgiside sadece sana yasal olay varsa yasal mercilere bildirilir.
  •  
    Yok  
    bozulmaz, ben kendi parmagımı sokmustum hemde 2 3 klere, ama cinsel ilişkide bozuldu sorun etme
    • Cevaplayan
      ya sana ait bir organa kendi parmagını bile sokamaman cok saçma , insan merak ediyor sonucta , birsey olmaz
    • Soran
      Evet bende merak ediyorum , Kızlık zarı yapısı itibariyle ortası delik ve parmak ince olduğu için mi bozmadı acaba. Ben bozmuştur diye düşünüyorum. Doktora gidicem bakalım
    • o nası oluyo yaa cidden çok enteresan parmağınızı neden sokuyorsunuz hadi soktun esnek çıktı sonra mı bozuldu nası oluyo bunun mantığı nedir
  •  
    Yok  
    Benim bı arkadasım doktora gitti bu nedenle, için rahat olsun. Zar Derinde oluyormuş :)) birleşme olmadan kolay kolay bozumazmis.
  •  
    Yok  
    kızlık zarı vajina girişinin 1,5 -2 cm içinde buda demek oluyorki bozulma ihtimali oldukça yüksek
  • Kahlo2
    -1  
    ben zamaninda butun parmagi sokup tam bozamamistim bacim. senelerce bozdum sandim. ilk iliskimde de cok az kan geldi bir saat sonra. aynayla bakiyordum hala orada. en son biraz kalinca bisi girince bozuldu tabi. sonra baktim cidden bozuldu. 23 yasina kadar aslinda bakireydim yani.

    o yuzden soran gizlicim esnek olabilir.
    • Cevaplayan
      diossunnn. ben gayet gorup anlayabiliyorum. doktor da bakip soyleyecek :-) oturacak o sandalyeye acacaksin bacaklarini ayirip bakacak. aynisini evde de yaparsin. gel bana ben bakayim yani. ahaha su
    • Soran
      Doktora gidicem, Bizim anlayabileceğimiz bir şey değil.
    • Cevaplayan
      olabilir canım. ince gelmis olabilir yani. acip bakacaksin baska yolu yok anlamanin.il
    • Soran
      Kızlığın bozulduğunda hissediyormusun bozulduğunu ? Yani ben bozulmuş gibi hissetmedim hiç.
      Sadece kızlık tipine bağlı olarak parmağın ince gelmesi belkide yırtmamıştır diye düşündüm. Cinsel beraberliğim olmadı, olursada kan gelir mi bilmiyorum :/
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Parmakla kızlık bozulması kolay mıdır ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel5 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9629 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5356 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması