Erkek vücudu bir günde tekrar sperm üretemez mi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

merhaba arkadaşlar.dün gece eşimle birlikte olduk.geri çekilme yönetmi ile korunuyoruz.dünden önceki gecede birlikte olmuştuk.boşalınca maya bir sperm vardı.ama dün gece bekledim boşalmıyor sonra yanıma uzandı ben panikledim içimemi boşaldın dedim hayır dedi sperm kalmamış sadece sıvı su geldi dedi ben baktım vajinama ıslaktı ama sperm kıvamında değildi.gece çok tartıştım.aklım almıyor bir günde erkek vücudu tekrar sperm üretemezmi.ayrıca içime boşaldığı sıvıylada hamile kalabileceğimi söyledim saçmalama dedi.bu gün ertesi gün hapı kullanıcam her şeye rağmen


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 199049
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
35
Kızlardan  
3
 

Erkekler Ne Diyor

  • Attilla
    988  
    üretir,Allah analı babalı büyütsün, artık!
  • fbuddy59
    1536  
    Keklemiş seni veya eşin acemi.
  • Turkmaster
    1238  
    1 gün uzun bir süre.Bence üretir.Arka arkaya yapınca bile boşalma oluyor..Ertesi gün yine sperm gelir.Fakat miktarında azalma olabilir.
  • Ibraim
    254  
    Açıkcası bi erkek saat başı sperm üretebilir.Kendimden biliyorum.Günde sevgilimle 7-8 kere yaptığımız oluyordu tabi bununla gurur duymuyorum her erkeğin yapması gereken bişey. Hamile kalırmısın sorusuna gelince.Hamile kalmak için belirli sayıda sperm olması gerekiyor eğer kocanız o sayıyı üretmişse hap içseniz iyi olur.
  • emir_34
    592  
    yalan söylemiş ... =)
  • kadirrr
    372  
    Üretir hamile kalma ihtimalin var
  • kodumuoturtan
    -1  
    bir günde değil bir saatte bile üretir
  • girdap06
    491  
    belkı senden once baska bırı ıle olmustur :)
  • adamking55
    158  
    ne bir günü be on dakkada aynısı kadat üretir
  • Boran20
    711  
    1 günde üretmesi gerek, bir sorun olabilir...
  • cannn
    -1  
    herkesin üretmesi farklı. kişiden kişiye göre değilşir, ama 1 günde illaki üretmiştir birşeyler az da olsa vardır. 1 günde birşey gelmediyse bir problem olabilir yalnız kontrole gitmesinde fayda var.
  • Arezzo
    656  
    Erkek aslında her defasında boşalacak kadar sperm bırakıyor.Bunu kendimden biliyorum.Şu kadar yaptım meselesi değil yanlış anlamayın.Ama birlikte olurken her defasında sperm boşalmıştı.az çok ama vardır.Gerçi bu durum metabolizmayla da alakalı olabilir.Öle her sperm içine boşalınca da hamile kalınmaz sanmam...
  •  
    Yok  
    ben bir gecede 7 yapmıştım, sonuncusunda hala vardı.
    • Cevaplayan
      vallahi yaptım billahi yaptım...
    • senin gibi işte
    • Cevaplayan
      15 mi :)) rüyanda mı :)
  • delta1
    -1  
    bazı cevapları okuyorumda gülmekten yerlere yatıyorum bilned yazıyor bilmeyende

    hele hele 7 yıllık evli bir kadının bu soruyu sorması ve korunma yöntemlerinin bilmemesi çok abes geliyor bana

    Bacım sen şakamısın yahuuuuuuuuuuuuuu

    7 yıllık evlisin en az 2000 defa sex yapmışsındır kocanınkinin üzerinde MASTIR yapmış olman gerekmez mi?

    1. bir erkek üst üste en az 3 defa boşalabilir fazlasıda olur ve bir kaç saat dinlendiğinde tekrar sperm keseleri dolar ve yine boşalabilir bu birkaç saat 3-4 olabilir

    2. geri çekilme yöntemi bana göre işkencedir rahmine alet taktır sağlık ocaklarında bile üretsiz takıyorlar ve 5 yıl kulanyorsun, hap riskli içmeyi unutabilirisin , prezervatif de öyle

    3, çocuk tek olmaz ki tane olmalı ha derler ya 1 az 2 fazla siz ikitane yapın ileride çocuk zaten sizden isteyecektir kardeşi o istemedn sbiz yapın uzun tutarsanız arayı ikinci büyütmekte çok zorlanırsınız ve iki çocuk arasındki yaş farkı nedeniyle huzursuzluk olur

    benden söylemesi gerisi size kalmış.
  • kemalexstra
    2504  
    Kişiden kişiye göre değişse de üretir. Erkeğin her boşalmasından sonra devam edilen her ilişkide sperm miktarında ve kalitesinde azalma olur.

    Kimi erkek on kere ilişkiye girer 10 cusunda sperm gelmemeye başlar, kimi 2-3 üncü kez yapışında sperm gelmemeye başlar.

    İlişki esnasında Penisten akan sperm ister çok olsun ister az olsun isterse de zevk sıvısı olsun. Hamile kalma olasılığı her zaman vardır.

    Örnekleme:
    Bir ilişkide erkek yaklaşık olarak 40 milyon ile 80 milyon sperm taneciği bırakır (mikroskopla bakıldığında).
    Bunların yarısı yumurtalığa giderken ölür veya etkisini kaybeder. Geri kalanlardan ise sadece bir tanesi gebe bırakır. Kısaca 40-80 Milyon sperm tanesinden sadece bir tanesi gebe kalmanı sağlar.

    O akan sıvıda birtane olması bile yeterli olur ama ihtimal 70 milyonda bire düşer.

    Korunma yöntemleri:
    Eğer eşin veya sen prezervatif kullanmak istemiyorsanız o zaman
    Doğum kontrol hapı
    İlişki sonrası hapı
    İğne yöntemiyle
    koruna bilirsiniz, aksi halde her zaman bir ihtimal vardır.
  • duvardelen
    -1  
    Erkek vücudu sürekli sperm üretir ama çok sık birlikteliklerde benzer durumları yaşamak mümkün bu arada hangi pozisyonda birlikte oldunuz?
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Spermler sürekli üretim halindedir ama üretim hızı yaşa göre değişir.
    Üretilen spermler içerde depolanır. Bu nedenle erkek arka arkaya boşalabilir, arada zaman geçmek kaydı ile.
    Yaşı kaç ki, ertesi güne boşalacak spermi kalmamış? Cidden garip geldi. Hani ereksiyon arası süre artar da, ertesi güne sperm olmaması gerçekten tuhaf geldi bana. Tabi bir önceki gün tüm depoyu kuruttuysanız durum farklı :)

    Sen hap kullan, en azından kafan rahat olsun. Zaten arka arkaya yapıyorsanız, idrar kanalında kalan spermin zevk sıvısına karışarak içeri girme ihtimali var bu nedenle geri çekilme zaten başlı başına bir risk.
    • Soran
      37 yaşında.belkide ramazandan dolayı vitaminsiz kalmıştır bilemiyorumki.bendeb ilkkez karşılaşıyorum.akşam ilacı içeyim kafam rahat olsun
  • sessizbahar2
    -1  
    Evet Erkek Olarak Sperm Üretimi yapılır.
    Her günde sex yapsa bir ekek sperm gelir. Taki kendi başına masturbasyon yapıorsa senden sorna sadece sperm kalitesi düşer. Spermsiz bir boşalma söz konusu olmaz. yetişkin ve sağlıklı Bir erkek her boşalmasında Sperm üretebilir. bi rgün sevgilimle başbaşa iken 7 kez boşalmıştım sabah 10 akşam 5 arasında.. ve her boşalmadada sperm akışı oldu. Yani sizin 1 gün öncesinde yapmış olduğunuz sex sperm gelmesini engellemez.
    Kocan seni işletmiştir.

    Doktorlarda hamile kalman için 1 gün dinlenme 1 gün sex şeklinde öğütlerler. sperm kalitesinin yükselmesi için.
    Çünkü Sperm, Yumurtayı delip dölleyebilimesi için kuvvetli olması lazım. aksi takdirde ölür gider.. ve milyonlarca spermden sadece 1 tanesi yumurtayı çatlatıp o muhteşem döngünün başlamasına imkan bulabilmekte...
  • tufaci
    695  
    erkek bir kızı arzuladıgı zaman her zaman sperm üretir yani boşalır. sevgilin seni kandırıyor bana göre böyle diyerek seninle ilişkiyee girmek istemiyor. senin vajinal bölgene boşalmamıştır kormana gerek yok.
  • novalgine
    1729  
    Sperm üretimi devamlıdır ve hiç durmaz. Ama hamilelik için gerekli olan Spermin üretilmesi 60 gün epididimis adı verilen kanaldan geçmesi 10-14 gün sürer. Yani sürekli bir sperm üretimi mevcut olup tam anlamıyla dölleme yapacak sperm üretimi 74 gün sürer
    • Cevaplayan
      bu arada meni farklı bir şey sperm farklı bir şeydir. Meni Spermlerin yüzdüğü kremamsı,jölemsi sıvıdır.
  • fellis90
    2469  
    üretebilir,bir gün çok uzun bir zaman..yaşa ve psikolojiye göre de değişir tabi ama 15-20 dakikada bile üretebilir..
  • gkhn006
    480  
    kızım gün içerisinde bir kaç kere boşalırsan sperm kalmayabilir, az bi sıvı gelir, bu sıvıdada sperm kalıntıları olacağı için hamile kalma ihtimalin düşükte olsa var, endişelenecek bişey yok... muslukmu sandın bunu sürekli aksın, onunda bi sınırı var vücut yenisini üretene kadar bekle, bence 3 günde bir sex yapın
  • zaymo
    1478  
    erkek belli bir yaştan sonra performansı düşer. iyi bakmıyosun kocana yedir baklavayı bak noluyo:D
  • poison90
    -1  
    eşin değil mi neyi tartışıyorsunuz anlamadım? olabilir adam belki işten güçten streslidir keyifsizdir...
  • destroyer
    -1  
    kardeşim al oku bu linktekini link
    • Cevaplayan
      anladım... kocana ramazanda müsaade et, bu gece birşey yapmayın, iyice yedir onu, bal, reçel, meyve vs. iyice besle, sonra gece biraz üzerine git ama ilişkiye girmeyin, yarında iftarda ona besin değeri yüksek yemekler yap, iftardan sonra da meyvesini ver, gece yine üstüne git ama bu kez teslim ol... sonra da istersen gel bana teşekkür et.
    • Soran
      biliyorum evet spiral kullanıyoruz ama bazı sorunlardan dolayı bir kaç ay ara vermek zorunda kaldık
    • Cevaplayan
      o zaman geri çekilme yöntemi yerine prezervatif kullanın, geri çekilme yöntemi en düşük ihtimalli korunma yöntemidir bunu biliyor olman gerekir.
    • Soran
      sorun yapıp yapmamak değil.yeniden hamile kalmaktan korkuyorum
    • Cevaplayan
      güzel kardeşim ramazan ayındayız, adam aç kalıp bütün gün akşamında da biraz performans düşüklüğü yaşasın... biraz sıkın dişinizi ramazandan sonra yaparsınız. yok illede yapacağız diyorsanız oruç tutmadığınız bir güne denk getirin.
    • Soran
      okudum eşimde bir sorun var o zaman yada beni kandırıyor
  • hinchapelotas
    1453  
    siz nezamandir evlisiniz?
    • Cevaplayan
      30-40 dakikada tekrar spermler uretilmis olur. Cocugunuz var mi sizin?
    • Soran
      7 yıl
  •  
    Yok  
    adamın iliğini kemiğini kurutmuşun kız az nefes alsın
  • wertuy81
    12325  
    ben her gün yaparım hiç bıkmadan
  • Harputlu
    -1  
    kocan çocuk istiyorsa sen neden korunuyorsunki...?
    • Soran
      zaten bir çocuğumuz var başka istemiyorum
  • gone_with_the_wind
    25026  
    Adet dönemine kaç gün var o önemli.Dediğin gibi zevk suyunda da sperm olabilir.
  •  
    Yok  
    aradan 2 gün falan bekleyin vücüt sperm üretsin
  • Sacmahayat
    -1  
    İleri de çocuk düşünüyor isen hap kullanma derim,zaten kocan çocuk olsa nolucak.Erkekten erkeğe değişen bir durum kendimden örnek vereyim aşırı derece de geç geliyorum ve 1 dakika sonra yeniden ereksiyon olabiliyorum etkileyen bir durum olursa ve gün de abartısız bazı arkadaşlar şimdi tepki vericek ama ilk ergenlik dönemlerin de 5 saate yakın vaktimi mastürbasyona ayırdığımı biliyorum
  • Exodus
    -1  
    Üretir üretmeyi de ereksiyon olamamıştır. Sadece orgazm olmuştur.
  • çömez
    -1  
    ozaman kocanda problem vardır.bi kaç saatte kendini tamamlar çünkü.yeterli üretim yapamıyodur kocan
  • panterakay205
    -1  
    eed bencede ole korun yanı ısı esıne brakma
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Yo biz sevgilimle bi gecede 7 falan yaptik 1 gun fazla uzun bi sure
    • aslında 2 defa SAglaam yapsanız sizin 7 ye denk tir ama tam bir Birleşme olmadıgın dan çeşme gibi Boşalmak tat vermez
  •  
    Yok  
    Hamile kalma ihtimalin var ertesi gün hapı kullan eğer bebiş istemiyorsan
  • zeynep21
    -1  
    bacımmmmmmmmmmmm sennnn neydenn korkuyorsunnn ko can değilmi çocuk olursa olsunnnn çocuk istemeyen evlenmesin vllaaaa her b... bekarkanda yiyebilirsiniz
    • Soran
      deli kız:)
    • Cevaplayan
      bilmemmmmmm doğurmadan anlayamam kiii :))))
    • Soran
      zeynep :)))çok zor canım benim yeniden hamile kalmak doğurmak onu yetiştirmek
    • Cevaplayan
      benndeee tek çocuğumm ve pisikolojim çokk bozukkk benm gibimi olmasını istiyorsunuzzz istemeyin çocuk ama 2. olursada hiç bir kötülük yok bunda bşii olmazz
    • Soran
      bi tane oğlumuz var başka düşünmüyoruz zeynepcim
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Erkek vücudu bir günde tekrar sperm üretemez mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata4 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Cinsellik Çok mu Abartılıyor?
PashaM
Cinselliğin ülkemizde çok abartıldığını ve hak etmediği bir öneme sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun temel sebebinin de çocuklarımızı yanlış büyütmemiz ve gereken eğitimi vermememiz. Kendi gözlemlerime...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24709  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9605 Cevap
Cinsellik Xper: 9838
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5342 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15326  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması