Kızlık bozulunca ne kadar kan gelir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

arkadaşlar biliyorum size çok saçma gelecek .. ama sevgilimle sarılmıştık sonra iç çamaşarımda bi leke gördüm hatta bi leke dahi değil kan gibi kırmızı değil .. tırnak üçü nokta kadar pembe bişey tam pembede değil hatta çok çok açık renk .. biliyorum böyle kızlık bozulmaz ama bu bile aklıma geldi yani .. kızlık bozulunca ne kadar kan gelir ? en az ...


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 183262
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
12
Kızlardan  
5
 

Erkekler Ne Diyor

  • nedimm
    -1  
    video gördüm çok geliyor
  • endlessfury
    -1  
    Zaten kızlık bozulduğunda renk tam oalrak kırmızı gelmez.Biraz pembemsidir.Ve çok az gelir ama 1 damladan fazla olduğu kesin.Zaten bu soruya verilecek en kısa cevap şudur : Arkadaşım sarılmayla kızlığın bozulduğu ilk nerde duyuldu biliyor musun?Şahsen ben şimdi burda duydum.
  •  
    Yok  
    Yapmışsan iyi halt yemişsin seni terk ederse şaşmam ayrıca vajina dardır dar olması ve zar damardan oluşmakta damar zedelendiğinde kan gelir zorlandıysanız tabiki ama genelde zorlanma muklaka olur ilk başlarda sonuçta zor vajina kızların beli ince ve çatıları zarif olduğundan vajinanın dar olmasına da sebeb olabiliyor..
  • zahiriodak
    -1  
    Ben sana yazayım. Evde ananın temizlik yaptığı plastik kovanın yarısı kadar...Kova 18 lt olsa demekki bir 9 lt geliyor...
    • Soran
      çok zeki sanıyorsun kendını
  •  
    Yok  
    Kızlık zarın yerinde bence:) yada sok bir kontrol et :) Sen içeri soktukça seni içerden iten birşeyler varsa kızlık duruyor demektir
  • BlackLabel
    -1  
    kırmızı gelirse kork. şimdi değil
  • etmus
    -1  
    oha sarilarak mi. yok artik :D ya regl olacaksindir ya da bir akinti vb dir sadece
  •  
    Yok  
    bozulmamış kızlığın
  • Kurti
    2299  
    rahat ol hala kızsın..
    • Soran
      tesekkurler :))
  • hirezone35
    696  
    bozulmamış patlamış senin ki..tampon yap hemen ben 112 yi aradım yolda...hem saçma olduğunu biliyorsun hemde soruyorsun dikkat et bu sitede soru sorarkende kızlık bozulabilir diye duymuştum...
    • Cevaplayan
      o zaman için rahat etsin..bişey olmamıştır..
    • Soran
      sarılmaktan ınsan pısman olur mu olmadım böyle bi olayda onunla ilgili değildir zaten .. biliyorum kızlık zarı hem kan kırmızı olur bu pembe ve tam iç çamaşırının o bölgesınde degıldı yukarıdaydı yanı alakası yok sanırım ama yınede ıcım rahat etmedı
    • Cevaplayan
      bak bu dalga geçmek değil..ben de namus bekçisi falan değilim ama sonra pişman olacağını bildiğin bir şeyi neden yapıyorsun o zaman düşüncesizlik etmişin kusura bakma...ya bir daha bir şey yapma yada asla pişmanlık duyma...
    • Soran
      nıye dalga gecıyorsunuz kı ıcım rahat etmedı sordum..
  •  
    Yok  
    acık renkli kan gelir pempemsi korkma hafif bir zedenlenmedir. dert etme 2 kere yasadım bu olayı kızlık zarı acık renkli bir kan normalda bir kahve fincanının yarısı kadardır kan miktarı. zarın kalın ise daha fazla olur hatta parca parca 2 3 gün sürer .
    • Cevaplayan
      evet benim 2 tane deneyimim oldu ilki cok kanlı gecti. kasıklarım ve göbegimin altı resmen boyanmıstı pempeye bende saırmıştım o kadar kan nasıl oldu diye sonra devam etmedik cünkü organım girdiginde cok acıdıgını söyledi 4 gün bekledim bende dörtgünün sonunda is bitti bu seferde acıdıgını ama zevkli oldugunu belirtti. . ikincisinde daha deneyimlimdiy. direk sokup kanın akmasını bekledim. o kadar var anlayacagınız. bana kızların günahına girdin falanda demeyin simdiden zorla yapmadım. :-)
    • bir dakka bunu bende merak ediyorum fincan yarısı kadarsa yine epey geliormuş
    • Soran
      yani?
  • Dikken
    -1  
    Zevk suyun gelmiştir kanla karışık o yüzden pembedir
    • Cevaplayan
      kızlık zarıyla alakalı bişey değil orda kalmış bir beyaz bir sıvıdır azda kan mevcutsa pembemsi bir renk katar
    • Soran
      tırnak ucu kadar sanmıyorum
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Kişiye göre değişir
  • ayperiyeni
    -1  
    Ne yapmıştınız ne yapmıştınız...Allah Allah
  •  
    Yok  
    Kızlığın bozulmamıştır. Fazla kanamaz zaten..
  •  
    Yok  
    yok ya o şekilde bozulmaz üzülme
    • Soran
      bende öyle tahmin ettim .. ama yinede sorayım dedım:)
  • sendemibrütüs
    898  
    evet bozuldu hatta tokalasınca da bozuluyo
    • birşey sorucam kan galior mu çok peki
    • Soran
      tamam canım tesekkurler
    • Cevaplayan
      kızlık zarı oraya sert bı cısım gırmeden bozulmaz mıllet bısıkletten dusuyo carpıo orası yıne bozulmuyo bozulması ıcın vajınanın ıcıne gırmesı lazım
    • Soran
      yuhh hayır öyle bişey yapamam yapmam zaten . gercekten öyle ama gidecegi gundu 2 yıldır bırlıkteyız baya sıkı sarılmıstık cok hostu çok romantikti hatta. o pembemsi şeyde tırkak ucu kadar küçücük nokta kadar bişeydi ve iç çamaşarın ortasında degıl yukarıdaydı yani zarın oldugu bölgeye yakın bı yerdede degıldı ama yınede ıcım rhat etmedı tamam sağol sen yinede
    • Cevaplayan
      bence bu sadecesarılam oalyı degıl sen yazmıyosun acıkca kucagına falan mı oturdun sen pantolandan kızlık bozulmaz zevk suyunla bazen kan gelır bu normal o heycanla yumurtalıklardan gelebılır kan sıkma canını
    • Soran
      pantolon falan vardı ıkımızın uzerındede ya ...
    • Cevaplayan
      saçma hıc mı egıtım almadınız bu konuda sarılınca oraya sert bısey gırıyosa bılemem
    • Soran
      nıye dalga gecıyorsunuz kı ıcım rahat etmedı sordum..
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kızlık bozulunca ne kadar kan gelir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem20 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24652  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9574 Cevap
Cinsellik Xper: 9804
StarLa
26945  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5330 Cevap
Cinsellik Xper: 7905
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15290  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3576 Cevap
Cinsellik Xper: 6753

Xper Nedir? Xper Sıralaması