breakfast21

Kızlık zarı cinsellik dışında nasıl bozulur?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
breakfast21(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

kızlık zarı cinsellik dışında nasıl bozulur ? bide balerinlerin genelde bozuk mu oluo ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 154568
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
10
 

En İyi Cevap

swayst
261  
kızlık zarının bozulduğundan mı şüphe ediyorsun :)))
  • Cevaplayan
    elizabet kardeşim seni seviyorum :))))
  • Soran
    sen elını boarsın her gun yarramm :))
  • Cevaplayan
    çok bozdum hepsine yol gösterdim sana da gösteriyorum :)))
  • Soran
    tecrubelısın :)
  • Cevaplayan
    doktora git diktir kardeş tıp ilerledi korkmana gerek yok :))))
  • Soran
    hee :P

Kızlar Ne Diyor

  • m4rilyn_m0nr0e
    5798  
    insel ilişki dışında kızlık zarı çok nadiren yırtılır. Ciddi bir travma veya bir kazada o bölgenin yaralanması ile nadir de olsa kızlık zarı zarar görebilmektedir. İlişki dışında nadir olarak bazen uzak doğu sporu, jimnastik gibi aktif ve normalin dışında bacak açma hareketi yapanlarda, kaza ve bazen düşmelerde yırtılabilir. Ata veya bisiklete binme ile yırtılma olacağına dair pek de geçerli olmayan korkular vardır. Bisiklete binme ile yırtılması anatomik yapı ve yerleşim yeri olarak olarak olanaksız gibi düşünülmektedir.
    • Soran
      saol ::)
  • gringots
    3430  
    bir cok nedeni var. bu yüzden cinsellige girmeden yirtilma ihtimalide aslinda coktur. bisiklet sürmekten, futbol yada baska tür top oynamaktan, ip atlamaktan, bale yapmaktan veya akrobatsa vsvs. cook nedeni var. yük tasimaktan bile yirtilabilir..
    • Cevaplayan
      cok yanlis bilgi edinmissin. her kizin zari farkli kalinlikta farkli derinliktedir. cok önde durupta ince olanin yirtilma olasiligi büyüktür. sporla ilgilenen kizlarin bi cougunun yirtilmis olma ihtimali vardir. sporcular her zaman söyler zaten.. kim neyi kandiriyorki? gercekler bunlar. ama diyorumya doktor penetrasyon oldumu olmadimi anlar cogu zaman.kandirmakla alakasi yok cahillik yüzünden sucsuz insanlarin hakkina girmek yerine gidip arastirmak olabilme ihtimalini unutmamak daha iyi
    • kızlık zarı cinsel ilişkiye girmeden bozulması çok ama çok zordur içine ancak bilinçli bir şey girerse bozulabilir. hatta bazen bazılarında cinsel ilişkiye girince bile bozulmaz.kızlık zarı bozuk olanların %99.9 u ilişki sırasında bozulmuştur. kandırmayın milleti
    • Cevaplayan
      hayir ama sadece yirtilmaklami kalmis yoksa cinsel iliskiyedemi girmis (bildigim kadariyla cinsel hayati uzun süredir olanlarda belli olur) tahmin edilir onu demek istedim.ama onuda bilemezsin dogru diyorsun yani. böyle seyler o yüzden abartilmamali. güven meselesi
    • anlayamazlar canım ben tıpta okuyorum nasıl anlayalım sence mantıklı mı? acaba ne bozdu diye anlaşılmaz çok ekstrem durumlar dışında
    • Cevaplayan
      topu atarken bacagini acmiyormusun kocaman kocaman? her kizda farklidir. hafifse zaten hemen yirtilir. zar her türlü yirtilabilir. yük tasimaktanda olabiliyor evet. ama baskasiyla iliskiye girmisse doktor her türlü anlar. o ayri mesele
    • yük taşımak ve top oynamak filan sanmıyorum nasıl olsun?
    • Soran
      yuk tasımaktana hı ılgınc
  • minyon
    -1  
    küçükken oturur pozisyonda düşme,darbe,içeri bir şey sokulması,normalin dışında bacak açma hareketleri(balerinler,karateciler,.,),ata binme,bisiklete binme tabi bunlar türlerine göre değişiyor kalınlık ve inceliğine bağlı olarak
    • Soran
      tamam tekrar saygılar :P :)
    • Cevaplayan
      trakya
    • Soran
      nerde nerde :)) yer manasında
    • Cevaplayan
      tıpta
    • Soran
      nerde okuyosn ?
    • Cevaplayan
      :)
    • Soran
      vay anadsını saygılar :PP :)
    • Cevaplayan
      tıp
    • Soran
      ne okuyosun kı ?
    • Cevaplayan
      derste böyle öğrendik
    • Soran
      hmm
  • unknowperson
    87  
    10 yıl bale yaptım. yerindedir heralde. hiç bi belirti olayı yok çnk.
    • Soran
      ne bılım kı şeker:)) bazılarından cok az gelıor o adet kanı zannetmıs fılan olmasın o zamanda__
    • Cevaplayan
      kan olayı nolcak şeker ?
    • Soran
      belırtısı mı olur kızım bunun :D ılıskıye gırersen veya parmaklarsan anlarsın ne oldugunu dıe dusunuyorum..
  •  
    Yok  
    Özellikle çok esnemeyi içeren spor faaliyetleri, kaza, mastürbasyon vs. pek çok şekilde bozulabilir. Bunlar olmasa da kızlık zarının yapısı gereği ilk ilişkide kanama olmayabilir, benim ilkimde olmamıştı mesela.
    • Soran
      hmm
    • Cevaplayan
      Hayır, yaşamadım. Zaten yaşasam ciddi anlamda hakarete uğramış hissederdim ve sanırım o ilişkiye devam edemezdim.
    • Soran
      partnerınle sorun yasadın mı pekı bu yuzden ?
  • akıllıbirdeli
    -1  
    Duşta su tutunca bozulur :(
    • Soran
      :)
    • sedeftunali :D:D:D
    • Cevaplayan
      lşfjsdhgjş
    • Su tutunca kızlık bozuldğu nerde görülmüş
  • StarLa
    27113  
    Darbe alınca düşünce vs vs
    • Soran
      vs vs oldugunu bızde bılıozda o vs ler ne onu orenmek ıstedık :)
  •  
    Yok  
    cinsel ilişki dışında her türlü mekanik yolla gelen bir zararla bozulabilir sonuçta vajinanın tam girişinde.. hatta kimisi o olmadan doğmuş olabilir kimisinde de doğalında bulunan açıklık miktarı penisin geçmesinden zarar görmeyecek kadar büyük olabilir.. balerinlere özel olarak bir fikrim yok ama gerim nedeniyle olabiliyodur belki de
    • Soran
      bırava cok bılımsel oldu :)
  • CiCeK6
    4509  
    bazilari bisiklete binince bile bozulabildigini dusunuyor. kaldi ki kizlik zari olmadan dogan bebekler bile var. cok takilmamak gerek kanimca.
    • iyide o cümleyi önce kime demişim ona bak benim lafım çiçek6 ya sana deseydim yorumlamaz cevaplardım
    • Soran
      hmm olsun herhangı bır saldırıya karsı savunmus oldum kendımı :P
    • Cevaplayan
      soran sana demedi genissin diye bana dedi. sorun yok :) ha ona ne, o kismi ben de anlamadim. bugun bi cinslik var millette. hayirdir insallah :))
    • Soran
      ya yok anlamadıgım olay genıssem genısım onane yav allahalla :)
    • Cevaplayan
      soran bosver. bugun herkes bi alingan. cozemedim ben de :D
    • Cevaplayan
      yarasi olan gocunurmus :)
    • Soran
      sanane lan sana mı sorcm
    • niye çok takılmamak gerekiyo pardon? sen geniş olabilirsin bakalım herkes öyle mi
    • Soran
      yok taktgımdasn degıl merak sadce acayıp seler duymustum o yuzden :)
  •  
    Yok  
    kızlık zarı parmak sokmayla felan bozulur vajınana dık ve sıvrı bırseye carpmasındada bozulur evet balerınlerınkı genelde bozuluyor sporcularınkıde dahıl buna
    • Cevaplayan
      evlendım yanı:)
    • Soran
      hallettık derken ? :)
    • Cevaplayan
      aynen öyle allahtan bız kazasız belasız halletık:)
    • Soran
      hmm dertmıs kız olmak anasını satım ya :)
    • Cevaplayan
      evet sporcu bı arkadasım vardı o yasadı bunu ordan bılıyorum genelde butun kızlarda bılır zaten anneler babalar aman sunu yapma soyle dusme der bellı bı yastan sonra
    • Soran
      sen nerden bılıosun kı bunları yasayanı gordun mu ?
    • Cevaplayan
      evetttt:))
    • Soran
      hmm dıosun
 

Erkekler Ne Diyor

  • JuJuuuuu
    458  
    patlıcanla salatalıkla
  • endgap
    439  
    Balerin hikayesi yalan onu bil kızlar içinde vazo taşımıyo bu kırılcak gibi bişiyde değil kolay bozulsun ... onun dışında şu sözü çok duydm bi yerden düştüm genelde ağaç oluyo o yer ama en ilginç olanı bisiklet binerken oldu demesiydi birinin :D
    • Soran
      dogru ole sacmalayanlarda var
  • nikimikedi7
    -1  
    bisiklet kullanırken olmuştu birinde okumuştum ve deuymuştum oturduğum yerde
  • tommix
    -1  
    bisikletten düşüncee :D:D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kızlık zarı cinsellik dışında nasıl bozulur?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel5 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...