Normal penis boyu ne kadardır?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Filmlerdeki penislerin tamamıyla abartı olduğu belli oluyor. Peki normal türk erkeğinin penis boyu ne kadardır?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 15316
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
30
Kızlardan  
4
 

En İyi Cevap

soulmatesneverdie
-1  
her penis sorusuna aynı yanıtı veriyorum yine vereyim.

erekte olmuş haldeki penis ortalaması normal dağılım gösterir ki, ortalaması 15 cm, standart sapması +,- 3 cm.dir. bu durumda %99 ihtimalle 12-18 cm arası birşeylerle karşılaşırsın. dağılımımız normal olduğundan, fat tail gibi bir problem de olmayacak ve %1'lik kesimde de, 18+ veya 12- penislere denk gelinebilir.

penisin süngerimsi yapısındaki kanı çekersek veya penisimizi ejaküle edip, sönük hale getirisek, yaklaşık yarı yarıya boydan ve enden kaybetmektedir. ve ortaya çok sevimli bir şey çıkmaktadır.

penisi elimize cetvel alıp ölçmezsek ve bireylerin beyanına güvenirsek, Türkiye'de değerlerde şöyle bir sapma oluyor: ortalama 3 cm yukarı shift edip, standart sapma +,- 1 cm. düşüyor. yani basıklığı daha az olan yine bir normal dağılım eğrisi. bu durumda, %99 erkekte 17-19 cm. bir penis görmemiz lazım gelirken, kazın ayağının öyle olduğunu gördüğümüzde acaba fat-tail problemi mi var diye düşünebilmekteyiz. Ancak, insanımız kendi penisine komşunun tavuğu muamelesi yapmakta ve kaz olarak görmektedir acı gerçeği ortaya çıkmaktadır.

vajina dediğimiz şeyin derinliği de genelde maximum 18 cm. olduğundan, eğer 18 cm.den büyük penisimiz ve normal değerlerde vajinal yapıya sahip partnerimiz varsa, partnerimize acı vermemek için, çükümüzü idareli kullanmak lazım gelmektedir.

bir sonraki "istatistiki penis ve vajinal yapı" dersinde görüşmek üzere. iyi akşamlar dileriz.
  • Süper yorum ya :))
  • Cevaplayan
    SPSS uygulamasını da PNS031 ve VJN069 dersleriinde öğreneceğiz...
  • hocam spss çıktısı koyacaksın diye korktum yemin ederim. takdirlerimi sunarım.
  • Cevaplayan
    walla nereye açılır bilemem ama, vajinada idrar ve üreme yolu ayrı, yani çift delik:) erkeklerde tek delik teknolojisi var, yani aynı yol hem idrar hem de sperm atımı için kullanılır. bu nedenle, boşalırken işeyemezsin, erekte haldeyken işemeye çalışırsan, bir acı olur, işemeyi başarırsan zaten sertlik de gider. boşaltım organı olur sadece:) bu nedenle sabah ereksiyonu, aynı zamanda işememe tedbiridir.
  • Cevaplayan
    klitoral orgazm... elle veya dille orayı da uyarmak lazım:) peter north üstaddan sonra porn piyasasından elimi çektiğim için ne kadar kullandıklarını bilemeyecem:)))
  • vajinanı karın boşluğuna açıldıığını okumuştum. Öle şu kadar diye bir bilgi veremiyor. bide hep bana mı denk gelir bilmiyorum kadınlar ( bilimsel isimleriyle konuşmayacağım burada tıp dersi vermiyoruz :D ) zevki vajınanın on kısımlarında yaşamaktadır. dikkat edersen p*rno filmlerde sonuna kadar kullanmazlar normal ilişkide :D
  • Cevaplayan
    ne demek efendim, vazifemiz:)
  • bizi aydınlattığın için teşekkürler.gerçekten pür nur olduk.penisle ilgili bir yazıyı bu kadar eğlenerek okuyacağımı düşünmezdim:) +1

Erkekler Ne Diyor

  • GodOfErections
    153  
    İlişki için gerekli penis boyu 8 dir ondan küçügü küçük penis olarak kabul edilir 8 12 arası normal 12 16 büyük 16 ve üzeri mega penis olur en ideali 12 dir sen ve partnerin en iyi zevki alırsınız en fazla 15 olsa 1 2 cm si içeri girmez 15 üstü tam sokmaya kalksan kadın acı çeker vajina tahriş olur ve daha birsürü şey
  • harikaaerkek
    -1  
    bence 15 cm le 19 cm arası ideal bir penistir
  •  
    Yok  
    boy değil işlevi önemli boyda önemli ama
    • ya bırakın bo değil işlevmiş boyu olupta işlev yapamayan mı var.
      sex bu ya tamam ilk tecrubesizlik olur her zaman ama sonradan herkez yapıyor yani.
      boy yoksa islev etki etmiyor boydan kastım 16 ' dan kısa olanlar
  •  
    Yok  
    16.5 Enine 2.5
    • enine 2.5 mi bence yanı tecrubelerıme dayanark soluyorum enine 5 en ıyısı
  •  
    Yok  
    bir fikrim var. sitede ki herkes penis boyunu gizli olarak atsın. sonra ortalamasını buluruz.. birisi soru olarak sorar sa cevaplarız yani)))
  • Nedim69
    -1  
    yanlış takıntı ile uğraşıyorsunuz...
    1- boy değil işlev ve sizin genel libidonuz önemli...
    2-kalınlık boydan daha çok bir kadın önemlidir...
    3-ilişkinin kalitesidir en önemli olan...
    • Cevaplayan
      acı kimin için bilemedim,tam tersi büyük derler ama verdiğim bilgide doğru...kalınlık daha önemli..ve yatak performansı...
    • Ne demek boy önemli değil.!
      Hem boy hem en kardeşim. Gerçekler acı da olsa gerçektir :))
    • 16 dan kucukse işlev etki etmez ;)
  • Euphrates27
    1345  
    öyle bi araştırma var mı bilmiyorum ama genelde 14-15 tir dünyada. penis boyunu genler bir de coğrafya belirler. uzakdoğuluların biraz daha kısa afrikalıların daha uzun ama öyle karikatürüze edildiği gibi farklar yok bence, 2-3 cm oynar heralde. türkiye birçok etnik kökenden oluştuğu için ortaya karışıktır. türkmenlerinki biraz daha kısa, kürtler, araplar veya balkan göçmenlerinki daha uzundur diye düşünüyorum tabii saf olanların.
  • umay16
    -1  
    dünya ortalaması 14-15 cm diye biliyorum...zaten türklerin ortalamasıda 14.2 cm imiş...bunun çok altında olanlarda var.uzak doğulular gibi...bunu çok üstünde olanda..afrikalılar gibii...
    • Cevaplayan
      yok bu 14.2 cm olduğunu söyleyenler değilde; '''benimki 30-40 cm filan var''' diyenler abartıyor dostum...neydi o kamaşullah mıydı...açılımıda kahramanmaraşlı abdullah...şehir efsanesi o inanma sen...
    • turkler 14.2 mi abarmayın abi okadar kucuk penisli degildir heralde ya
  • europa
    2409  
    The Original...

    17.2 civarında... Civarındadır yani :)

    Ama fonksiyonel tarafı önemlidir boyla posla alakası yok...

    Eşektede boy var ama akıl yok onun gibi bişey :)
  • inception16
    -1  
    çok fılım ızleme husrana ugrarsın sonra:D:D
  • jyasin
    -1  
    13 ile 15 cm arası olur genelde yanlıs bilmiyorsam
  • serserigönül
    -1  
    Penis boyu değil işlevi önemlidir her zaman ama uzmanlar 12 cm lik bir penisin bile ideal olduğnu söylüyorlar..
  • empose
    -1  
    16-17 bnmki.. ama ortalamanın 10-14 arası oldugunu biliyorum
  • bluesman
    -1  
    istatistiklere göre 14tü sanırım. benim tanıdığım erkekleri ölçmemişler kimle muhabbet geçse ya 20 ya 25. normalde söyledikleri boydan 5 çıkartın derdik ya, artık 10 cm çıkartın.
  • madagaskar
    95  
    12 bilemedin 13 bazılarınki dahada büyük veya kücük olabilir ama ortalama bu kadar aksini söylemek tıp çalışmalarına haksızlık olurki büyüklüğünün acıdan başka faydası yok saygılar
  • jimbeam
    -1  
    31 i ikiye böl 15.5 al sana ortalama .
  • Mevlt_07
    2896  
    ya gercekten değişiyo bazıları cok küçük (aman allah korusun) :D bazıları da baya büyük bi ortalama bulmak zor tabi :D
  • pipoo111
    -1  
    eğer laptop kullanıyorsan koordinatlarını vereyim

    boyu "z" harfinden "ö" harfine kadar
    kalınlığı "a"+"z" kadar

    • Cevaplayan
      ahahhaa link
      bilmem artık ben bunu kıstas aldım :D
    • ya netbook kullanıyorsa? :)
    • Cevaplayan
      senin ki biraz ufak kalmış
  • rodrigo
    2320  
    aşağı yukarı iki arşındır :))
  • Osiris
    14175  
    19
  • ismimhakan
    25547  
    Adamın biri utana sıkıla doktorun odasına girmiş:
    - "Doktor. size bir sorunum için geldim ama, lütfen önce gülmeyeceğinize söz verin."

    Doktor "elbette.." demiş "lütfen rahat olun, ben bir doktorum, 20 senelik meslek hayatımda hiçbir hastamın sorunlarına gülmedim."

    Adam: - "Tamam o zaman" demiş, pantolonunu indirmiş.

    Doktor bir de bakmış karşısında bugüne kadar gördüğü en ufacık miniminnacık penis. Neredeyse bi bezelye tanesi kadar. ve tabi ki doktor kendini tutamamış birden kahkahalarla gülmeye başlamış, yere yuvarlanmış katıla katıla gülüyormuş derken nihayet toparlanmış ve adama dönmüş:

    - "Çok özür dilerim.. nasıl oldu bilmiyorum bir anda sinirlerim boşaldı, ama söz veriyorum bir daha olmayacak.. lütfen bana güvenin ve söyleyin sorun tam olarak nedir?" Adam cevap vermiş:

    - "Şişti..."
  •  
    Yok  
    benimki ortalama üstü, acı ama gerçek:)
  • hakkosi
    -1  
    Yaklaşık 14 ila 15 cm idealdir ilişki için.Daha fazlası partnerin canını acıtabilir zevkten çok eziyete dönüşür ilişki
  • mercansy
    -1  
    türk erkeğinin penis boyu ortalaması 16,3 tür.
  • Emperor
    -1  
    13 cm.
  • çokdüşündümbulamadım
    -1  
    Onu bunu bilmem de penisinin boyuyla ilgili çok konuşan adamınki bamyadır. Evet, ispat edemem, hipotez olarak kalacak ama bence öyle.
  • kibarzorba
    2372  
    Ortalama penis boyu 12cm ile18cm arasında değişir ancak Nadir'de olsa 22cm ile 24cm arasindada olabilir.O filmlere gelince ben penisli filmler izlemem psikolojimi bozuyor ne o öyle kazma sapı gibi acaba alabilicek Türk kızı varmış merak ediyorum onlar Türk kızlarına 10 numara büyük gelir :)
  • sarsıntı
    -1  
    ne bilelim biz türk erkeğinin penis boyunun ne kadr olduğunu:)))herkez kendinikini bilodur hattta ben onu da bilmiyorum hiç ölçmedim ama kafası hariç 16 cm vardır:)) he bide kalın biraz benim ki ilşkiye girdiğim kadınlar öyle dediler hep onların yalancısıyım..
  • maverick
    -1  
    13-16 cm
  •  
    Yok  
    15 ortalamadır diye düşünüyorum.
    • Cevaplayan
      pardon pokemon haklısın. anlatımda hata var :)
    • kendi ortalaman mı ? nasıl ortalamasını aldın :)
 

Kızlar Ne Diyor

  • esrarenqizz
    -1  
    tahminen 16-20 aralıkları iyidir!
    • meraklıkameraman arkadaşım neden heryerde penis boyunu övüyorsun:D internette herkes kafa hariç 20+ diyor zaten:D
    • 19 var merak etme
    • Tahminlerin boşa çıktı (:
  • yokoylebisey
    42203  
    karşısında ki kadına yeten her boy normal boydur

    Önemli olan hem boyuna hem enıne hem işlevine super üçlemesi olan penıs en idealidir.
    Gerısı tefferuattır.

    İyi oluyo ama erkeklere kızların ıkı tel kılı ıle geyık uzerıne geyık patlatan erkeklere bu boy meselesıı :D:D

    aha ahh iyi ki erkek degılım
    :D:D
    • Cevaplayan
      Bakma sende ama o kızlardan daha çok pıs adam var bılıyorsun kı.

    • iki tel kılı mı?:D ya bırak allahaşkına, bi sürü kızın kolu benimkinden bile kıllı. yani ben bunlara nasıl kız gözüyle bakacam ki!
  • sifysgard
    4387  
    Aşşağı yukarı şu kadardır.
  • pekkomik
    24258  
    kendi söylediklerinden en az iki parmak kısa. evet.
    • yalniz turkiyede trojan bile satilmamasindan anlasilmaliydi penis boyu ortalamasi :) hatta durex xxl bile yok marketlerde
    • türk erkekleri eczaneden en büyük boy prezarvatif isterler. küçükleri hiç satılmıyormuş)) erkkeliğe b.k sürdürmezler yani..
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Normal penis boyu ne kadardır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan8 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9597 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26979  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5346 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15324  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması