Öpüşürken dudak ısırmak

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

öpüşürken karşınızdakinin dudağınızı ısırması ya da sizin onun dudağını ısırmanız hoşunuza gidermi?
bu soru her iki tarafa gelsin :))


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 151778
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
32
Kızlardan  
10
 

Erkekler Ne Diyor

  • wimesodas
    4697  
    Fantazi o çok film izleyenler ister :P ben ısırmasını istemem mesela :P
  • cixlo
    -1  
    hoşuma gider tabi canımı yakmadıgı surece dha ateşli ollur adam kendsinden gecer :D
  • tyler
    155  
    ilk kız arkadaşım yapmıştı ve çok hoşuma gitmişti hatta bazen ayarı kaçırıp ısırdığı yer uçuklardı ama problem yapmazdım çok zevkli oluyordu bu işi daha ileri götürenleride gördüm bence bayanların geneli baskın erkek modelinden hoşlanıyor sevişirken belki bir teslimiyet hali yaşamak istiyorlar
  • bybyakinci
    716  
    bende ondan korkuyorum işte eğer ısırmalı olursa vajina dudaklarını göğüs uçlarını kalçalarını her yerini ısırırım sert yaparım en iyisi ısırmayı iptal etmek..
  •  
    Yok  
    ben onun dudağını acıtmadan ısırırım, o benim dudağımı ısırırken biraz acıtması çok problem olmaz. kanata bilir bile, tabi abartmadan. koparıp götürmemeli dudağı :D
  • nedirkimdir
    980  
    az olmak kaydıyla ısırırım da ısırılmaktan da hoşlanırım. güzel oluyo.
  • endlessfury
    -1  
    Tadında bırakacaksa ısırsın,hoşuma da gidiyor.Ama ısırıp kanatırsa ... böyle işin derim yani.Dedim de gerçi.
    • Cevaplayan
      Tamamdır ;)
    • Soran
      peki o zaman karşılıklı yanlış anlaşıldık diyelim sorun yok:)
    • Cevaplayan
      Yo ben yanlış aktardım sanırım ifade hatası yaptım kusura bakma.
    • Soran
      yok hayır sen yanlış anladın sanırım beni, ukala falan demek istememiştim (: benim üslubum biraz karışıklık yarattı sanırım :)
    • Cevaplayan
      Est. tabiki öyle ukala bi tarzda konuşmuyorum.Öyle kızlar var ki bu ne olacak demek istiyorumdu :)
    • Soran
      insanlar çeşit çeşit :) biz gördük geçirdik diyosun yani:)
    • Cevaplayan
      Emin ol midesi kaldıracak çok insan vardır :) Biz ne intikamlar gördük bi dudak ısırmak ne ki? :)
    • Soran
      yani evet ama, benim midem kaldırmaz mesela :)
    • Cevaplayan
      Ama burda amaç farklı olacak :)
    • Soran
      hımm intikam diyosun :D iyi bi fikir, ama aldatılan bi kız kendisini aldatan bi erkekle öpüşemez bence. :)
    • Cevaplayan
      Artık hırs mıdır öfke midir bilemem.Aldatılan bi kız için iyi yöntem aslında :)
    • Soran
      aynen öyle:) fazla hırsa gelmemek lazım:)
    • Cevaplayan
      Eh haliyle...Karşındaki sevgilin,düşmanın değil :)
    • Soran
      tabii:) biraz nazik olmak lazım ama dimi yani :))
    • Cevaplayan
      Herkes sen değilmiş demek ki... :)
    • Soran
      yok canım canimiyiz niye kanatalım :))
  • Samuray
    5333  
    Hoşuma gider fazla ısırmasın koparmasın o dudak lazım bana
  • tanrıparçacığı
    1248  
    hoşuma gider bende acıtmadan ısırırım.
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Emmek, ısırmak falan olacak şeyler tabi. Öyle dudak dudak üstünde atlı karıncaya biner gibi dolanmayacak.
    Isırmak dediysek kanatmayasın yar, yazıktır dudaklarıma :DD
  •  
    Yok  
    siz harbiden kaşınıyorsunuz arkadasım ne manyak sapık orular ya , abine sorsana sen biliyordur cevabı , annende ovunuyordur senınle yooooo bızım kızmı asla asla
    • Cevaplayan
      SEKSDEN sevısmeden ıbaret değil ki bu sıte yoksa senın ıcın olemı , cocukmusunuz allahınızı seversenız...
    • Soran
      biraz komikmisiniz? İnsanlar bazı konularda biribrlerinin fikirlerini almak için bu sitedeler. Böyle şeylerden rahatsızsanız burda ne işiniz var?
    • Cevaplayan
      git diyorum git , sapık
    • Soran
      ne saçmalıyosun pardon?
  • yogurtcu
    -1  
    yamyam gibi ısırmasın
  • acc90
    -1  
    ısırılmamasından yanayım çünki arasıra kan tadı geliyo azıma konsantrasyonum dağılıyo =)
  • DeNNeR_88
    -1  
    ısırırken koparmadıgı surece sorun yok -_-
  • ekolos
    -1  
    sevgilim benim dudağımı ısırıp çektiğinde hafiften çok tahrik olmuştum süper bişi :D
  • secretandsecret
    -1  
    o an ki şehvete bağlı gün olur çok soft takılırsın ama hard yapıldığı anda neden olmasın
  • Rememberme90
    -1  
    Ben severim ısırmayı, dilini emmeyi çok güzel bişey..
  • sewecen_m
    -1  
    ben sewmem ısırmayıda ısırmasınıda
  • lebron153
    10839  
    yeahh :)
  •  
    Yok  
    Ben pek ısırmam ama kız benim dudağımı ısırsa zevkten kendimden geçerim.
  •  
    Yok  
    Güzel olabilir..
  • tutkum
    4427  
    yok canım daha ne ler...
  • dumannn
    739  
    hayır ya ısırmayın arkadaş gıcık oluyorum
  • istanbulbenimadım
    4759  
    o beni ısırmasın benm dudaklarım hassas :) ama ben onu ısırrım
    • Soran
      bencillik yapmamak lazım ama:)
  • addictive
    5975  
    Kucuk isiriklar beni sonrasi icin daha da kamcilar.
    • yine anlamaıdm be, açıkca yazsana, hani ısırnca koparma filan, yada nebileyim aklından ne geçiyo bunları yazarken, relaxxxx...
    • Cevaplayan
      =D yanlis izlenimden ziyade sonuclari agir olmasin.
    • yalnış izlenim derken ;) ?
    • Soran
      oo o zaman yanlış izlenim bırakmamak lazım (:
  • somebody76
    -1  
    Tatlı ısırıkları sanırım hoş olur, öyle hayvan gibi değil tabi :D ben dili çok seviyorum ;)
  • norkk
    -1  
    gider
  • amonraa
    -1  
    :(( şu memlekette bi ben öpüşemedim ya
  • izmirlisair
    856  
    bence gider en azından benim ateşli sevişme başlangıcı :)
  • toxin
    -1  
    kesinlikle mükemmel oluyor ama iki tarafında yapması lazım :)
  • OnLyMyRoSe
    -1  
    Mantıklı bi durum o an insan ne yapacağını önceden kestiremez ki.
  •  
    Yok  
    Züper bi duygu çokseverim ama koparacak kadar da değil yani
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Tabiki hoşuma gider hele birde boynumu öperse öpüşürken bi anda dudağımı ısırırsa dilini dilime değdirirse daha nolsnki
  • aylasu
    332  
    evet :)
  •  
    Yok  
    Koparırcasına ısırmazsa tabiki, küçük haifif hafif ısırıklar olabilir :)
    • bence de dudağını dişlerinin araasına alıp hafifçe dişleyecek:D
  •  
    Yok  
    bence çok romantik olur. öpüştükten sonra ağızda kalan tat..
    • aynen o anki zevkte güzel katılıyorm
  •  
    Yok  
    kendim hiç denemedim ama o benimkini acıtmadan hafifçe ısırsa hoşuma giderdi...
    • hafif acı bence çok hoşuna gider...
  •  
    Yok  
    ya ben bi ilşkide baskın bir erkek modelini daha çok seviyorum yani mal gibi gelip de beni öpmeyecek. Öperken kavrayacak saçlarımı çekecek okşayacak,dudaklarımı ısıracak vs vs tabi ama kişiden kişiye değişiyor bu istekler..
    • sie go demek istemiş kanımca...
    • anlamadım ama ayıp bişi yazdın bana galiba:(((
    • Cevaplayan
      s... Go ... Ne demek istediğim anladın sen ;)
    • aynı zamanda çok sertimdir:D
    • Cevaplayan
      Hayalperestsin de aynı zamanda...
    • mesela kaçmaya çalışır gibi bir pozisyon alsan olaylar bunun üzerine gelişse:D
    • Cevaplayan
      çok zekisin.
    • sert seviyorsun galiba:D
  • emanuella
    755  
    hayırya ısırmasın
  • hayatsevincegüzel
    -1  
    sevgılımın dudagı benm degılmı ısırırımda operımde benı kızdırmasın:D
    • kusra bakma gereksiz muhabbet oldu az evel
  • havalıbebek
    -1  
    ya yapamıyorum korkudan...sevgilime yapınca bana sorsalar söylerim diyor yapamıyom:))))
  • ozlmsm
    1425  
    gider ve yaparım da
    • Cevaplayan
      hayatın gerçekleri bunlar :D
    • çok ayıp cıks cıks cıks .:D
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Öpüşürken dudak ısırmak
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9586 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26977  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5333 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15321  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6765

Xper Nedir? Xper Sıralaması