Çok çabuk orgazm oluyor, 6 kere üstüste orgazm oldu...

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

Nişanlımla, seviştiğimizde çok çabuk orgazm oluyor. ben daha bir kere bile orgazm olmadan, o 6 kere orgazm oldu. ama bu daha çok, benim aletimin, onun kilitorisine sürtmesiyle oluyor. benim alet , onun kilitorisine sürttügünde, nerdeyse 2-5 dakika aralıklarla orgazm olyor. çok çabuk zevk geliyor diyor.
Elimle yada dilimle kilitorisini okşasam bukadar çabuk gelmiyor.
Bu kadar çabuk orgazm olması, ve 6 kere üst üste boşalması normalmidir, Kızlar?
Benim aletimin sürtmesinden dolayımı çok çabuk orgazm olabiliyor? Kızlar?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 136796
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
7
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    E güzel işte. Kadınlar arka arkaya orgazm olabiliyor öyle yapıları gereği.
  • qwertyuyarınsızım
    -1  
    onun zevk suyu akıyodurr bide inlemesi de hoşuna gitmesindenkayynaklanıyodrr boşalma değil bence zevk suyu gibi bişi gerçi ben anlamam böleşelerden ... yanlışkonişmiyim :)
    • Cevaplayan
      boşalma için demedim ben onu genel hepsini dedimmm genel olarak yani boşwerrr unut g itsin
    • Soran
      sen yaşamadınmı hiç boşalma, ben anlamam diyorsun?
    • Cevaplayan
      ne olacak boşalınca iş bitiyorrrrr :)
    • Soran
      boşalmada ne oluyor?
      zevke geliyor, zevkin doruklarına ulaşıyor, hissettiğim şeyler çok artıyo, dior, sonra da azalıyor, iniyor zevk. ama bir 2 dakika sonra tekrar zevk artıyor, zirveye çıkıyo.
      biz erkeklerde de öyle oluyor, zevk doruk yapınca boşalıyoruz, ama biz de sperm sıvısı çıkıyor. boşaldıgımız belli oluyor.
    • maşallah anlamadığın bişey yok herşeyi açıklamışsın daha neyi bileceksin :))))
  •  
    Yok  
    o kadar ilişkide 2 den fazla çıkamadım kız arkadaşın dağda mı yaşamış sanki hiç erkek görmemiş gibi:)))
    • Soran
      benim gibi erkek görmemiş heralde :) zaten ilkiiyim
  •  
    Yok  
    Normaldir, biz bayanlar sizlere göre daha fazla ve daha çabuk orgazm oluruz.
  • lucky12
    1861  
    oha artık daha neler
  • tostos
    18790  
    2yi bile düsünemeyen bir insan olarak bence; waowww
    • heyy yorumum kaldırılmış :(
    • Cevaplayan
      yaaa iiylik olsun dedik cevap verdik borclu cıktık ben geri aldım ben bilmiyor orgasm :( oldu iyiiaaaksanlarrr
    • Soran
      senin ilk nasıl oluyor? içeri girmeden mi boşalıyorsun, kilitoris orgazmı mı?
    • Cevaplayan
      snne be slk demek istyorum şu an..
    • sende de hiç heyecan istek yokmuş yaw... 2 yi nasıl düşünemezsin, 1 den sonra pes edilir mi hiç? :)
  • Lokum
    -1  
    Normal degil ben ikiyi bile başaramıyorum ne kullanıyor nişanlın :d
    • Cevaplayan
      Ahaha:) kiz rolüne kaptırmış kendini :d
    • at sahibine göre kisnermiş:) binici hatası olabilir jokeyi değiltir dicem bana sövecen simdi en iyisimi susayım:)
    • bu ilaçtan banada lazım. canım çıkıyo 30 /40 dk:-)
    • Soran
      bişey kullandığı yok.
      elle okşarsam zor boşalıyor. ama çıplak haldeyken, penisimi onun kilitorisine sürttüğümde, çok çabuk zevke geliyor ve boşalıyor. ardından devam edince, yine tekrar zevke geliyor ve boşalıyor. sizin boşalmalarınız nasıl oluyor?
    • bende de geç boşalma sorunu var bu bir sorunmu ya?
 

Erkekler Ne Diyor

  • vemesa
    425  
    çok normal bişey. nişanlın erken boşalıyor. sadece o. bunun tedavisi var. bir uzmana başvurusa rahat bir şekilde üstesinden gelebilirsiniz. ama seninde ona destek olman gerekiyor.
  • sentsent
    2648  
    eğer bu şekilde oluyorsa nişanlın hasta. PSAS hastası . Hastalığın ilerleyen aşamalarında hasta sevgilisinin parfüm kokusundan dahi orgazm olabiliyorm.Ama senin sorun bana aca burada bulabilir miyim konusunda " şansını denemek" olarak geldi.
    • Soran
      he öyle olsa, gizlemem kendimi di mi? reklam yapardım.
      biraz düşünerek, söz söyleyin.
  • cannabis
    -1  
    hacı kızı doktora götür. durumu çok kötü:-)
  • kağan1991
    7165  
    öyle bi dünya yok be abi
  • destroyer
    -1  
    seninki de ne aletmiş, dilinden düşürmemişsin, yazdığın hikayeden belliki hala hayal dünyasında yaşıyorsun... işi oraya kadar getirip bunu bilmemek büyük bir ayıp... işi hiç bilmeden bunu sormak ise kaçınılamaz bir gerçek... yazık sana ve senin gibilere...
    • Soran
      bildiğini anlatabilirsin. ama bildiğini anlatırken, aşağılayıp, hakaret etmek ukalalıktır. belki de daha da kötüsüdür.
      ama sen biliyorum dediğin halde, bir de bilgi de vermemişsin, sadece aşağılama , hakaret var. artık buna ne denir, ... boşlukları sen doldur.
    • Cevaplayan
      ukalanın kelime anlamına bak istersen...
    • bence de bilgi sahipliği değil bu ukalalık yaptığın ayıp. ne demişler bin bilsen de bir bilene soracaksın
    • Cevaplayan
      aşağılamıyorum, dalga da geçmiyorum, sadece senin kafanda olanları anlamayan arkadaşlara mesaj vermeye çalışıyorum... ukala olmak bilgiye dayanır... çok şükür bir çok konuda bilgi sahibiyim...
    • Soran
      sen de ukalanın tekiymişsin. okadar bilgiliysen, aşagılayıp dalga geçecegine, dogru dürüst cevap verseymişsin.
    • Cevaplayan
      adamım ben hayallerimi ortaokul sıralarında bıraktım... senin cinsel yaşamını anlattığın kadarı ile getirdiğin noktaya bakıp bunu soruyor olman sadece komik olarak nitelendirilebilir.
    • Soran
      sen hayalde yaşamaya devam et. ben gerçek yaşadığım şeyi sordum.
  •  
    Yok  
    kimi yiyiyorsun hacı sen ?
    • Cevaplayan
      yalan öyle bir yapı olamaz insanda
    • : ) birini yiğiyor bırak yesin : ) bu arada insan fizyolojisi kişiden kişiye farklılık gösterir bır keresinde kapı gıçırtısından sürekli orgazm olan bır kadın vardı yanı mumkun olabılır
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Çok çabuk orgazm oluyor, 6 kere üstüste orgazm oldu...
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim8 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Erkekler Yatakta Ne İster?
recycle
Erkekler ne tip kadınlardan hoşlanır? Erkek kadınının nasıl olmasını bekler? Erkeğinizi baştan çıkarmanın püf noktaları? Yatakta O’nu nasıl çıldırtabilirsiniz? Gazetelerde, dergilerde her gün...