cannabis

Kızlık zarı insanların yanı sıra diğer hayvanlarda da bulunuyor mu?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
cannabis(Yaş:30-35)
    Kategori: Cinsellik

Kızlık zarı insanların yanı sıra diğer hayvanlarda da bulunuyor mu?
bilene 37 ekran teletexli tv vericem:-)


3000 karakter kaldı Gizli cevaba izin verilmiyor  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 125917
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
5
 

En İyi Cevap

mischa
697  
“Kızlık zarı (hymen) birçok karasal memelide (kobay, sıçan, köstebek, at, sırtlan, lama, lemur, vs.) bulunuyo
  • Soran
    tebrikler. arkadas dogru cevabi bildi.
  • hadi canım
  • Soran
    enteresan :-))

Kızlar Ne Diyor

  • nhlplt20
    3048  
    sadece iki türn canlının dişisinde kızlık zarı vardır, insanlarda ve atlarda :))
  • ekinss
    -1  
    hyr yok die biliorum ama kanama görenler var
  • pinzoe
    12256  
    kızlık zarı havuzu içinde boğulun. yeter .. kültürsüz millet
    • Cevaplayan
      evet baktım. ve tahmin ettiğim gibi.
    • Cevaplayan
      o kadar merak edilecek şey varken bunu mu merak ettin? kaç kere kültür kategorisinde konu açtın bugüne kadar?
  • TelToka
    -1  
    Nerden aklına geldi bu hahah çok değişik bir soru :D Bilemiyorum ama olduğunu sanmıyorum
  • minyon
    -1  
    at
 

Erkekler Ne Diyor

  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    (dişi) Soğan da bile zar var hocam, ne diyosun sen :)
    • Soran
      :)
  • bypro
    5935  
    kuşlar da varmış.kızlık zarını mastürbasyon yaparken patlatanlar evde kalıyor muş:))
  • Ottawa
    6776  
    bence omurgalılarda vardır
  • mahonijackson
    50  
    yok sadece kadınlar motosiket ve otomobillerede rodaj olayı var benim bildiğim :P
  • yurekli
    -1  
    coğu evcil hayvanlarda varmış
  • my dawn
    -1  
    at larda oldugunu duymuştum..
  • izooo03
    -1  
    sadece insanda bulunuyor
  • kırılmaz
    1158  
    tavşan
    • Soran
      başka var mı?
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kızlık zarı insanların yanı sıra diğer hayvanlarda da bulunuyor mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...