Gizlice bi bayanın iç çmaşırlarına baktınız mı veya kokladınız mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Fetiş duygularınız varmı...böyle şeyleri duyduyorum yapanlarda varmış aranızda bunu yapan oldumu...


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 123835
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
37
Kızlardan  
3
 

En İyi Cevap

 
Yok  
Evet baktım kokladım ve boşaldım

Erkekler Ne Diyor

  • Atakan68
    719  
    evet bende de var elime geçmesi için neler neler yaparım şu an ah ah
  • yanyana
    50  
    benimde çok hoşuma gider her girdiğim evde fırsat bulursam yaparım özellikle giyilmiş
  • xlingerie
    216  
    Evet kotu bi olay,frenlemek zor
  • grandcannon
    -1  
    iç çamaşırı satıyoruz. ve sık sık değiştirip küçüğünü büyüğünü alıyorlar. o yüzden çekiciliği yok :)
  •  
    Yok  
    birkaç yaş büyük teyzekızının şortunu koklamıştım
  •  
    Yok  
    halamın kızının giyilmiş kilodunu alıp üzerine boşalmıştım güzel bir duyguydu
  • sezar
    -1  
    eed bnde yaptımmm benim ıçın sutyenler yeterlı
  •  
    Yok  
    Halamın ten rengi külotlu çorabına boşalmıştım :)külotlu çorap fetişistiyim hastasıyım bayılıyorum külotlu çorap giyen her bayan bana çekici geliyor hele bide ten rengiyse ouff ki ne ouff :)
  • tumanyabgu
    50  
    Ayak fetişistiyim; kuzenim olan ablamın birkaç saat giyilmiş olan pamuklu çoraplarını kokladım, penisime değdirdim, çok güzel bir duygu..
  • hkoray
    -1  
    Ben bir kere yaptım iç çamaşırlarına baktım birinin. ama odasında değil triplex villası vardı alt katında çamaşırlıkta asılıydı bende alt kata bilgisayara inmiştim asılı görünce baktım siyah iç çamaşırlarına :)) merak benimkisi şimdi okuyanlar sapik sapik diye düşünür. düşünen düşünsün dürüst olmak suçsa ben suçluyum. Sanal diye burası yalan dolan mı yazıcam.
  • yaramaz90
    -1  
    evet bakmıştım ben bi keresinde gizlice arkadan tangasınaaa
  • kosovalı06
    -1  
    sen baya meraklısn sanırım buna .D
  • crixus
    1111  
    belki bayanlar için itici gelebilir ama erkekler için ego tatmini olabiliyor bende yapmıştım bi zmanlar
  •  
    Yok  
    Hayır, yapmadım.
  • redkıt77
    10663  
    hiç böyle bir düşüncem olmaz,kendisinin gözü önünde koklarım,
  • leonidasss
    1304  
    yok
  • Mehdix
    -1  
    hiç öyle alışkanlğm yada isteğim yoktur
  • kara_kule
    -1  
    ewet
  •  
    Yok  
    evetttttttttttttttt yaptım :)
    eskı calıstgı sırketin lüks bi villada işi vardı. bende gitmiştim. içerideki kadın inanlmaz güzel olgun bi kadındı (30 yaslarında sarışına ama taş ) yatak odasına girdik calısmak ıcın. çekmeyeci bi actım çeşit çeşit kilotlar hepside çok seksi :D dogur wC'e tabiki :D
  • mağbedim
    -1  
    O kadar sapıtmadım daha.
  • real_king
    52  
    peki sen yaptın mı böle bişey
  • bisex_birbey
    -1  
    Giyilmemiş temiz bir çamaşır ise düşünülebilir.
  • kumralboy
    -1  
    evet
  •  
    Yok  
    vıyyyy midem bulandı :(
  • Aklazarar
    428  
    Denk gelmedim ki anasını satim gelsem kokliycam da :D:D
  •  
    Yok  
    nisanlımın benim evde kalan iççamaşırını koklmıştım temizdi ama
  • yanyana
    50  
    herzaman ilgimi çekmiştir. özellikle parklarda yürürken çalı aralarında gördüğüm bayan kilotları hep heycenlandırmıştır.
  • dqnqtkn
    1305  
    Gerek kalmadı biz direk sülieti gördük ;)
  • Dikduranın_gözyaşlar
    -1  
    gizlice bakmaya gerek kalmıyor genelde gizli bişey kalmıyrda o yüzden :)
  •  
    Yok  
    evet komşumuzun lavabosuna girmiştim çamaşır makinasını içinde kızının çamaşırlarını gördün bi tanesini aldım kokladım sonra çamaşıra sürtünerek üzerine boşaldım ve yerine koydum çok güzeldi
  •  
    Yok  
    üniversitede okurken sınav zamanı çalışmak için gelen bir arkadaşım ince ten rengi külotlu çorabını bizde unutmuştu.baya bi saklamıştım.elime alır incelerdim hep.
  •  
    Yok  
    Yaptım yine yaparım :D
  • cannabis
    -1  
    normal bir insanım
  • UnUtKaN
    939  
    bi arkadaşa sütyen beğenmiştik alırkende çok utanmıştımm ..aklıma geldi :)
  • can3551
    -1  
    ewet amcamın eşinin ayakkabılarını koklarım hep :))
  • büyük
    -1  
    çok açık fikirli insanım ama bu iç çamaşırı fetişizmine çok uzağım ben
  • rararammamiya
    -1  
    Hayır iç çamaşırı koklamak falan hiç çekici değil bence.
 

Kızlar Ne Diyor

  • StarLa
    26979  
    Vay canına :D
  • mad_girl
    15324  
    Bu egilimde olan kişilerin ne düşünce ile yaptıklarını kendileri bile izah edemez bence. Karşı cinsten birini iç çamaşırını koklayinca o kişini cinsel organını koklamis mi oluyorlar ? Bence ciddi bir psikolojik problem
  • beyaztebesir
    8339  
    kardeşimin çamaşırlarına bakmıştım bana uyar birşey var mı diye :)
    • amerikan don iyi yakışır bence sana...
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Gizlice bi bayanın iç çmaşırlarına baktınız mı veya kokladınız mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan6 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Hayatı ve Evlilikte Cinsel Yaşam
Kayserili
Ne tür bir evlilik yaptınız bilmiyorum. Benimki kesinlikle bir aşk evliliğiydi. Hayatımın seksini kocamla yaşadım. Belki bu yüzden defalarca aşık oldum ona. Hızlı bir kararla, başımız bulutlarda...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9597 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26979  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5346 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15324  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması