ozatah

Ayakta seks yapan kadınlar daha mı çok zevk alıyorlar?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
ozatah(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Dikkatimi çekti o yüzden soruyorum yatakta normal seyrinde giden seks ayakta olmaya başlayınca inanılmaz hazza ulaşıyor her kadında bu böyle mi ? yoksa istisna mı ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 123215
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
2
 

Kızlar Ne Diyor

  • beyaztebesir
    8339  
    evet özellikle duvara yaslanınca.son ilişkimde duvara yaslayıp arkadan yapmıştı öyle bir orgazm olmuştum ki anlatamam çok yoğun.
    • :))))
    • şuan yalnız mısın?
    • Soran
      demekki doğru sezmişim ayakta güzel ve yoğun olduğu belli cevap için teşekkürler
  •  
    Yok  
    evet duvara yaslanıp olunca daha güzl
    • Soran
      kucağıma alıp çok yaptım onu daha çok ufak tefek sevgılılerıme yapıyodum
    • Cevaplayan
      sen bide öyle dene duvara sıkıştır kızı al kucağına tadına doyum olmaz :p
    • Soran
      öyle yaslanarak değil tek bacağı kaldırıp yapmak yaslanarak denemedim hiç
 

Erkekler Ne Diyor

  • grandcannon
    -1  
    ayakta kızı boşaltırsan gerçekten zevk aldıysa dengesini kaybedip düşer eğer onu tutmazsan.
  • neoo1982
    979  
    valla ben sırt stu yatıyorum sevgılım uste çıkıyo yuzyuze gelcek sekılde benım uzerıme dogru egılıyo bende alttn hızlı hızlı çakınca deli oluyo sonra ayaga kalkamıyo tıtremeden dolayı ama bılmem butun kızlardada boyle oluyomu
  • Mehdix
    -1  
    EVET AYAKTA DAHA FAZLA HAZ ALIYORLAR NİYEYSE
    TİRTİR TİTRİYORLAR :d
  • --Charismatic--
    -1  
    duvara karşı..
  • my dawn
    -1  
    erkekler bundan zevk alır ama bayanları bilmem.
  • Dikduranın_gözyaşlar
    -1  
    ayakta dizlerim titriyor bazen derler ya dizlerinin bağını çözerim diye o misal :)
  •  
    Yok  
    Abi Povizyon dediğin kollarını arkada birleştirip Arkadan yapıcan Ama tabi çekişle alakalı bir şey darbeler iyiyse hasar büyük olabilir.
  • esmerask38
    -1  
    ayakta kucağında hoplatmak ddaha iyi oluyor
  • kırılmaz
    1158  
    Genelde her kadında öyle olsa gerek , fakat ben bu konuda acı tecrübe sahıbıyım son ilişkimde kızı duvara yaslayım derken duvar karton peyermiş :( küt yere sonrası zehir zıkkım oldu bir daha aynı pozisyona gelmekmi imkansız nuh diyor peygamber demiyor , neyse bende bunu paylaşmak istedim
  • bypro
    5935  
    abi sizlerde ne fanteziler var.helal diyorum
    • Soran
      fantezı dunyamız cok genıstır :)
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Ayakta seks yapan kadınlar daha mı çok zevk alıyorlar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
22 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...