Sevgilimi yatakta nasıl çıldırtırım?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

sevgilimle 1 kere birlikde oldum ve bana hiç bişey bilmiyosun kız ol biraz vs dedi çok kırıldım ne yapmalıyım onu nasıl çıldırtırım acill ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 114051
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
21
Kızlardan  
10
 

En İyi Cevap

grandcannon
-1  
erkeğin nelerden hoşlandığını bilmelisin.

öncelikle tam çıplak olma kesinlikle. siyah opak külotlu çorabı dene ya da jartiyer.
oral seksi kesinlikle dene. kulaklarını ısırabilirsin.

kucağında daireler çiz zıpla. poponu tokatlamasını söyle.

daha hızlı durma devam et de. onun vücudunu sımsıkı kavra ama dişi olduğunu hissettir.

Erkekler Ne Diyor

  • İceman06
    3088  
    saxo yaparken dişini değdirme
  • pokerci
    50  
    terkederek çıldırtabilirsin :) yapamam diyorsan seviş ama verme. gururlu ol biraz. o laftan snra bi de memnun etmeyi mi düşünüyorsun
  • mıstıkcım
    -1  
    seni aşağılamış neden çıldırtmak istiyorsunki?
  • panther
    -1  
    mal birisine düşmüşsün s.ktıret gitsin bence
  •  
    Yok  
    senin marifetlerine bağlı tamamen
  • ilkelaşk
    368  
    güzel cevaplar var ama bence onu yatağa at kelepçele üstünü giyin çarşı pazar dolaş 2 saat sonra eve gel ne o hala ordamısın gibilerinden konuş fıtırmazsa gel o zaman konuş adamın halini tasavvur bile edemiyorum C=
  • leonidasss
    1304  
    sen ayrıl ondan ama önce intikamını al!
  •  
    Yok  
    ilk defa birlikte oluyorsun, yani bu yaptığın ilk olduğu için çok güzel olmalı.Hayatında unutamayacağın anlardan biri olmalı, bir değer yani.Sevdiğin ve değer verdiğin biriyle olmalı.Ama sen aşağılatmışsın resmen kendini.Bu lafı söyleyen erkek seninle oynuyor, zaman geçiriyor, ilerisini düşünmüyor, sen onun için amaç değil araçsın..Yani işini bitirince çöpe atacak seni.Hoşuna gidermi bilmem.Neden kendinizi bu kadar değersizleştirme peşindesiniz.Benim anlamadığım kimse bunu dile getirmemiş.Erkek belli yani tam bir katıksız p*zevenkmiş.Maşallahı varmış hatta.Erkeğin sevinmesi lazım.Bu devirde temiz kız bulabildim diye ama belli ki onun amacı farklı..
  • Acuxx
    2555  
    biraz naz yap o kadar çıldırır ki duvar dan duvara atar seni :D
  • neria
    -1  
    sevişme anında içine tamamen sonuna kadar girdikten sonra ve içindeyken bilerek ve isteyerek.
    -aşkım tamam şimdi içime girebilirisin de. :)

    intikam sıcak yenen bi yemektir.
  • capkin_kuru_fasulye
    46317  
    üzme sen tatlı canını
    bu işler zamanla
  • capkin_kuru_fasulye
    46317  
    o kim ki ya !bu nasıl kpnuşmalar
    • Soran
      nasıl kızsın hiçbişeyi bilmiyosun çok kötüsün falan diyo ama ben napiyim ilk defa birlikde oldum biriyle
  • necronomicon1461
    -1  
    başkasıyla ilişkiye gir çıldırsın. ohh be süperdi sende iş yokmuş meğer de.
  • trajedi
    11709  
    çok ateşli bir şekilde hareketler et. öpüşürken, oralda, cinsel birleşmede... ses çıkar birde inle filan...
  • yassakhayat
    -1  
    bu zamanla kazınılacak bir tecrübedir. ayrıca her erkek aynı şeyden hoşlanmaya bilir! onu etkilemenin en iyi yolu her anlamda onunla konuşabilmendir. onun neden hoşlandığını bilirsen ona göre davranırsın.
  • amonraa
    -1  
    göster ama verme :))
    • Cevaplayan
      :)) o adam o zamna işte çıldırır yani cinsel birlikteliğe hazırla ama onunla birlikte olma anlamında
    • goster ama elletme gıbısıne olmş :D
    • goster ama verme ne anlama geliyo?
  •  
    Yok  
    ölü gibi yat bitince, bitti mi anlamadım bile de
  • memmmmo
    -1  
    erotik film izle ogren
  • hayatpaylaşıncagüzel
    -1  
    yatağa bağla ve delirt aklı başına gelsin
  • ylmz997
    1302  
    bagır . sevişirken onun adını soyle bagırarak :)
  • 50promil
    1735  
    sen çıldırınca oda otomatikman çıldırır
 

Kızlar Ne Diyor

  • bigbangBengi
    1916  
    bak canım boynundan başlayıp ufak öpücüklerle aşağı kadar in. öptüğün yerlere sıcak bir nefes bırak. sonra malum yere geldiğinde hiç bişey olmamış gibi davran :D oraya kadar geldiğinde titrer zaten ister istemez :D ya da içinden gelen bi şeyi yap. özele yazabilirsin bana. başka şeyler yazamıyorum burdan. :)
  •  
    Yok  
    Ayrıl kendini kullandıttırma
  • KumruSahin
    3500  
    Bence o salağı hemen terket tatlım. Hiçbir erkeğin seni aşağılamasına ve ezmesine izin verme.
    Ama sorunun cevabına gelince buraya sığmayacak kadar uzun. İsterse benim tumblr'deki blog sayfamdaki Şehveş Olma Klavuzu konulu yazıları okuyabilirsin.
  •  
    Yok  
    sevgilin biraz ayıp etmiş öyle de denmez tabi ama sen yinede biraz istekli davran ataklarda bulun kımıl kımıl ol işte yataktayken her yerin ayrı oynasın nolcak erkekler sever öle
  • kristalkelebekk
    3688  
    sevgilin adam değilmiş bence
  • StarLa
    26979  
    Kendisi ne kadar erkek olmuşta aşağılama cürretini kendinde buluyor merak ettim
    • Soran
      bende anlamıyorum
  • kissmee
    -1  
    zevk vermiyormuş sana demekki verse odun değilsin tepki verirdin herhalde.bi daha birlikte olma. öyle çıldırsın.
    • Cevaplayan
      bakmayan varmı güzelim erkek milleti işte.taktik uygula seksi ol ama cinsel anlamda adım atma o zaman sana on adım gelir emin ol
    • Soran
      ozaman başkalarına bakar
    • Cevaplayan
      iki tarafta zevk alır kötümü:))
    • milleti tecavüze yöneltme :)
  •  
    Yok  
    ''Daha sert istiyorum''
    ''Durma, Devam ett, daha hızlıı'' :)
  • üçübiraradanescafe
    -1  
    cilveli ol biraz dantelli falan iç çamaşırlar giy sonra seks sırasında altında yılan gibi kıvrıl inleyerek seviş üstüne otur zıpla:D daha ne diyem bacım:D
  •  
    Yok  
    İyi zıpla ve öpüş
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Sevgilimi yatakta nasıl çıldırtırım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yatmadan/Uyumadan önce ne yaparsınız?
LilyPad-18 saat önce sordu

Dişlerimi fırçalarım

Saçlarımı tararım

Pijamalarımı giyerim

Müzik dinlerim

Diğer (Belirtiniz )

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24675  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9586 Cevap
Cinsellik Xper: 9823
StarLa
26979  
StarLa
Bekar, 26 yaşında
35 Soru - 5342 Cevap
Cinsellik Xper: 7922
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15324  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3584 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması