Vajinanın içinde et parçası gibi bişey var , ne olabilir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

geçen gece mastürbasyon yaparken vajinanın iç kısmına doğru bı et parçası hissettim önceden böyle bişey yoktu ne olabilir sizce korktum biraz :S


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 109368
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
19
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • panther
    -1  
    kızlar katılsa cevaplar daha senin için fikir verici olabilir
  •  
    Yok  
    Sorun yok doktorluk bir mesele değil :) bişeyi biliyoruzda konuşuyoruz
  • capkin_kuru_fasulye
    46508  
    doktora git
  • puskevit
    1277  
    Yaşın aslında çok genç ama her ihtimali göz önüne almak lazım. Eline gelen kızım çok derine ulaşmışsan 8 cm civarı serviks dediğimiz rahim ağzın olabilir.. Onu et parçası gibi hissetmiş olabilirsin. Ama yok bildiğin küçük boyutta bir et parçası hakikatten varsa kadınlarda meme kanserinden sonra 2. sıklıkta görülen serviks kanserinide göz önüne almak lazım. Kanser dediğime bakma tedavisi çok zor şeyler değil. Zaten ilk aşamadaysa ki yaşın itibariyle büyümesi zor zaman gerek hiç birşey yapılmıyor 1-2 senede 1 kontrol ediliyor o kadar. Bir dr'a görün. Zaten normalde ilk ilişkiden 3 sene sonra dr a görünmek gerekiyor. Aradan çıkarırsın. Hiç bir rahatsızlığın olmaması dileğimle, geçmiş olsun.
  • Burakkk
    8327  
    Burada niye soruyosun git doktora görün.İhmal etme daha sonradan büyük problemlere yol açabilir.Eğer siğil tarzıysa bi hocaya okut :P :)
  • ramazan2012
    1343  
    bur daki tüm laflar boş kardeşim bir uzmana görün sen..
  •  
    Yok  
    çıban çıkmış olabilir?

    hep popoda çıkacak değilya..
    eğer orayı sevmişse sıksıkda çıkabilir hatta dikkt etmeli
  • nonstop
    7891  
    arkadasım bu nasıl bir soru bazir eglence olmuş jinekolog a gitmelisin ...
  • 50promil
    1735  
    ne bekliyorsun etten kemikteniz içinden odun parçası mı çıkacak
  •  
    Yok  
    folloş olmuştur:D
  • AdamGibiAdam_
    -1  
    basurdur:)
  • necronomicon1461
    -1  
    alien olabilir
    • Cevaplayan
      allien yaratık yani :P
    • Soran
      anlayamadım ?
  • şişmansever
    50  
    valla bakmadan emin olamam ben sana inan burdan teşhiş koyamam sevgiler
  • SenatorXX12
    -1  
    göster anlarız :D
  • Hesperos
    -1  
    dr gorun
  • uzakyerlerde
    12633  
    daha önceden cinsel ilişki yaşamışsan genital siğil kapmış olabilirsin
    • Cevaplayan
      o zaman belki bartolin kistidir bir tür kist yaniii görmeden bişey demek çok zor ağrısız sanırsam zannedersem çok içte değil cinsel ilişki yaşamadığına göre dışta bile sayılır
    • Soran
      hayır yaşamadım
  • Karbonat-Erol
    -1  
    insan parçasından korkar mı ?
    Öyle olsa benim kaçcak delik aramam lazım aaaa kobra var :P
    • Cevaplayan
      tırnaklar uzun demekki senin :D
    • Soran
      :D ya oyle onceden olan bısey degıl neyın ne oldugunu bılıyoruz heralde yenı bısey bu dun gece farkttım
  • KuZuSu
    -1  
    g noktası olmasın o?
  •  
    Yok  
    doktora gitmelisin.yağ bezesi yada et beni falan oluşmuş olabilir
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Rahimdir o erkek penisine benziyor mu?
  •  
    Yok  
    hepte erkekler yorum yazmış nerden anlıyorlarsa vijinanın içini enteresan
    • attelia iyi demiş :D
    • tabi erkekler cevap verecek. teşbihte hata olmaz ; sen ablanın vaginasının icini eniştenden daha mı iyi biliyosun?
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Vajinanın içinde et parçası gibi bişey var , ne olabilir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel10 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24744  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9633 Cevap
Cinsellik Xper: 9858
StarLa
27113  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5360 Cevap
Cinsellik Xper: 7942
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15348  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3593 Cevap
Cinsellik Xper: 6780

Xper Nedir? Xper Sıralaması