Kız arkadaşımın göğüsleriyle oynuyorum, büyür veya sarkar mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

Kız arkadaşımın göğüsleriyle yaklaşık ayda bir kere oynuyorum öpme, emme vs. göğüsleri biraz küçük 75 . oynamaya devam edersem büyür veya sarkar mı? Özellikle bayan arkadaşlardan cevap istiyorum. Böyle bir durumla karşılaştınız mı?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 105552
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
8
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    bişey olmaz
  • yokoylebisey
    42203  
    Bir şey olmaz..
  • Topukluayakkabi
    1908  
    Sarkma olmaz. Teknigino bilmen gerekiyor tabi. Kadinlar daha iri dolgun ve dik gogusler icin masaja gidiyorlar.asagidan yukariya dogru dairel hareketlerle yapman gerekir. Eger ayda bir yapiyorsan. Muayenesinide sen yapabilirsin. Kist filan var mi yokmu diye. Kolay gelsin. Bebek yagini kullanabilirsin.
  • üçübiraradanescafe
    -1  
    sarkar kesinlikle oynama!
  • nuray06
    -1  
    okaşamayla büyümez ama sarkar
  • l_eylul_l
    50  
    Oynamayla Büyüseydi Silikon İcat Olunmazdı :)
  • Deniizx
    1197  
    öyle bir sey mümkün degil
    fakat findik yagiyla masaj yapsan büyüebilirler nette bi arastir istersen
    • Cevaplayan
      aktarlarda var
      irandan geliyormus
      fakat sahte olmamasi lazim
      kücük bir sise 10 tl civari
    • o nasıl bir yağ nerede bulunuyor :) yeniliyor mu içiliyor mu? :)
    • Cevaplayan
      onada agda yaptiktan sonra karinca yumurtasi yagi :) kökünü kurutuyor tüylerin
    • Soran
      epilasyon :)
    • ben yapmak isterim ama çok zor, zaten uzakta çok zor görüyoruz birbirimizi :( ama tüylenme işi sıkıntı kendisinin de var biraz sorunu o konuda, ona çözüm var mi? :)
    • Cevaplayan
      aktara gitsen yardicmi olur ama gidipte sormak var tabi :D
    • bi de bildiğim kadarıyla aktarcılarda otu falan varmış, bi forum'da görmüştüm adını unuttum
    • Cevaplayan
      hemde diklestiriyormus de :D ama cinsel hayatiniz varsa fantazi niyetine sen yapabilirsin düzenli olmaz belki ama oldugu kadar artik
    • Soran
      teşekkürler bakacam :)
    • anladım teşekkür ederim, peki ben şimdi ona desem fındık yağı böyle böyle büyütüyormuş alınıp kızar boşver elindeki ile yetinmeyi bileceksin en iyisi :)
    • Cevaplayan
      yok dönmez merak etme :) ama her gün düzenli uygulamak gerekiyor
    • demek istediğim fındık yağı ile masaj yapmayı bırakınca tekrar eski haline döner mi? Dönmesin :)
    • Cevaplayan
      yok düzenli yapilmasi gerekiyormus yuvarlak haraketlerle fakat bazi kisilerde findik yagi tüylenme yapmis
    • yaşın bi önemi var mi? Ya da tekrar eski haline döner mi?
  • necla
    -1  
    ellersen büyür :D
    • Soran
      gelde bunu ona anlat :) neyse teşekkürler
    • Cevaplayan
      valla benimklerde 90 büyük olmasını dert ediyorum bende takmasın kafasınıı küçük daha güzel sarkmaz
    • Soran
      ben istemiyorumda kız arkadaşım büyümüyor diye kendini üzüyor :(
    • Cevaplayan
      çok tatlıda gercekten büyütür büyük olmasınımı istiyosun sen
    • Soran
      8 aydır aynılar :S
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Ayda bir keremi? Erkekliğinden utan :D
  • Titero
    26079  
    Elledikce güzelleşir emdikce dikleşir devam et böyle
  •  
    Yok  
    büyümez ama sarkar öyle yazıyor nette
  • philosophy
    -1  
    dize doğru iner
  • fenar33
    -1  
    Büyüse de oyna sarksa da oyna :)) Em güzelce hafif de ısır ;))
  • esmerask38
    -1  
    ben büyüyor diye duydum çoğu insandan.
  • my dawn
    -1  
    sarkmaz ama büyür sanırım..
  • denizap
    -1  
    Ayda bir oynama ile hiç bir şey olmaz. Daha çok oynamalısın. O ne yaa. Ayda bir diyor.
  • arda_boyu
    283  
    sarkmaz ama 20 li yaşlarda ise hızla büyür sütyenine sıgmazzz
  •  
    Yok  
    dikkat et oynarken elinde kalmasın :)
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kız arkadaşımın göğüsleriyle oynuyorum, büyür veya sarkar mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24719  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9606 Cevap
Cinsellik Xper: 9846
StarLa
26995  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5343 Cevap
Cinsellik Xper: 7931
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15328  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3586 Cevap
Cinsellik Xper: 6766

Xper Nedir? Xper Sıralaması