Mastürbasyon sonrası kasık ağrısı normal mi?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Fazla masturbasyon yaptığımda kasıklarım ağrıyo bu normal mi? Bilgisi olan varmı? Ama hiç yapmayıncada ağrı oluyor.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 10494
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
11
Kızlardan  
2
 

En İyi Cevap

asiserseri
-1  
Mastürbasyon eğer düzenli olarak yapılırsa ağrı olacağını sanmıyorum... Ben bir doktordan duydum eğer uzun süre mastürbasyon yapmazsan kasıkta ağrı olur dedi.Çoğuda zarar tabi haftada 1 yada 2 idealdir... Bence düzenli yap

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Normal o herkesde olur zamanla. aşrıya kaçma.
  • effe_352
    -1  
    fazla geciktirme,yani uzatma..
  • ajeni
    50  
    bence hemen bi doktora görün kist olma olasılığı var.umarım tavsiyemi dinlersin
    • Soran
      öyle mi o kadar vahim mi? gitmek gereklimi
  • anıLcan
    160  
    bu o etkiden kalmış olabilir dinlensin fazla masturbasyon yapmasın
  • kopukcino
    673  
    kasıklar ya cok dar baksır giyiyorsan olabilir yada yumurtalıklarında variste olabilir bende vardı ameliyat oldum eger dar baksır giyiyorsan daha bolunu giy gecmezse bir doktora basvur ogalırsa zorlasır işin
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Hmm bende böyle birşeyi ilk kez duydum. Yeni birşey öğrendik ne güzel :)

    Bu normal mi bilmiyorum ki, hadi bizde kan doluyor, ereksiyonu uzun süre korumaya çalışırsan falan ağrıyor da, bilemedim şimdi. Gerçi sizde de kan doluyor, aynı noktadan çıkıyor iki cinsiyette, belki bir analoji vardır arada. Fazla masturbasyon sonucu ağrı da sürekli oluşan orgazm spazmlarının kasları yorması sonucu olmasın (tabi mast. ile hee seferinde orgazm olup spamzlar yaşadığını varsayarak), ne de olsa tüm kırmızı kaslar yorulur bir süre çalışınca veya yine kanın sürekli düşük debi ile aynı bölgede kalmasındandır. Sadece mantık yürüttüm.
    • Soran
      ben garip miyim ya :( herkes ilk duyuyor.
      diğer dediklerin çok mantıklı ama.
  • Nedim69
    -1  
    çok azdığında mastürbasyon dışında ilişki ortamı yaratsan daha doğru,yani sevgili ile ,eğer yoksa çok azmayacak kadar çok mastürbasyonla boşaltmalısın kendini,belkide yeteri kadar mastürbasyon yapmadığındandır...
  • janny
    1653  
    enerjini daha güzel şeylere de harcayabilirsin ;)
  • Mevlt_07
    2896  
    walla tam kıvamını tutturman lazım :D yani tam ayarında ve zamanında yaparsan hem sen rahatlarsın hem kasıkla :D
  • XaRiZMa
    10522  
    fazla sıkmışsındır kendini, ve eğer boşalma süresini uzatmak için kendini kastıysan normaldir.
  • etmus
    -1  
    masturbasyon yapmadan agri... sen kadin olduguna emin misin yahu? sanki ereksiyon olup bosalamayan erkek sendromu var :D
    • Cevaplayan
      rahatsiz edici agriysa doktora danis baska sorun olabilir
    • Soran
      uf böyle sorular sormaya hiç alışkın değilim doktora filanda ya :((
    • Cevaplayan
      baski olabilir hafif ama agri olmasi normal değil ki ilk kez duydum
    • Soran
      hayır hayır regl ağrısı değil.örneğin çok azdım ama hiç mast yapmıyorum.o durumlardada bi baskı ve ağrı hissediyorum.bunuda şimdiye kadar kimseye söyleyemedim.bilmiyorum ki normal mi :(
    • Cevaplayan
      fazla abartip yapinca olur da kadinlarda yapmama durumunda ilk kez agri duydum, yoksa sen tam pms doneminde azdigindan o istek agrisi sandigin sey regl oncesi klasik agrilardan olmasin?
    • Soran
      hayır mesela çok azdım ama mast yapmadım yine ağrı oluyo.bu normal değil mi :(
 

Kızlar Ne Diyor

  • ışıkmelekkaynar
    -1  
    kendinden geçme iyice yaparken.
  •  
    Yok  
    abartma o zaman sen de yahu:)
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Mastürbasyon sonrası kasık ağrısı normal mi?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yatmadan/Uyumadan önce ne yaparsınız?
LilyPad-22 saat önce sordu

Dişlerimi fırçalarım

Saçlarımı tararım

Pijamalarımı giyerim

Müzik dinlerim

Diğer (Belirtiniz )

Cinsellik Yazıları
 
●  Evlilik Öncesi Cinsellik
AydaCan
Benim kuşağım çok arada kalmış bir kuşak. Biz geleneksel öğretilerle modern hayatta yaşamaya çalışan, ailesinin doğrularıyla, yaşamak istedikleri arasında sıkışmış insanlarız. Ailelerimizi kırmamak...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...