Kızlar neden tanga giyer günlük hayatta?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Cinsellik

Sorum kızlarara ciddi cevaplarınızı beklioyorum

kızlar neden tanga giyer günlük hayatta bi nedeni var mı


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 104364
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
17
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Artik erkeklerde giyiyor cok merak ettiysen sanada alalim br tane ;)
    • soruyu soranı bilmem ama ben kullanıyorum bana alabılırsın
  • bigudi
    -1  
    kullanımı rahat ve pantolondan belli olmuyor diğer çamaşırlar gibi.
  • sensizasla
    3597  
    Bazi kizlar rahat buluyor ama ben cok rahatsiz oluyorum ve 16 yasimdan beri giymiyorum
  • vviillddaann
    433  
    hem sexi olmak icin hem de rahatlık icin.
  • kübra1993
    5566  
    1. pantalondan çamaşır izi olması hoş durmuyor
    2. çok rahat ve popo daha havadar oluyor
    3. ve en önemlisi kendimizi seksi hissediyoruz daha dik yürürüz :))

    Dışardan belli oluyor mu tanga bilmiyorum ?
    • giydiğiniz kıyafete göre değişiyor... kumaş pantalon yada açık renk bi pantalon giydiğinizde belli oluyor.. kız arkadaşım buyzden katil edicek beni :)
    • 3, şık en harikasıydı):
  • shutup
    4797  
    kendimi rahat hissettiğimden giyiyorum
    • ama siz giyince bu sefer biz rahat hissetmiyoruz olmuyor böyle
    • :)))+1
    • Cevaplayan
      kesinlikle
  • ladyinred
    908  
    rahat hissediyorum kendimi, özel günler hariç her zaman tanga veya g string giyerim, en azından sağa kaçtı sola kaçtı derdi olmuyor :)
    • Cevaplayan
      ;))
    • kaçış yeri belli diyorsunuz yani):
    • alkışşşşş...+++
  • spagetti
    -1  
    Bir nedeni yok.
  • kırıkkadeh
    -1  
    giymaedim ama o tür sexi seyleri kendimi sexi hissetmek için giyerim:D
    • madem iş yapiyonuz tam yapın yav alla alla :) ekliyom kbl etde konuşalım sana bişe dicem :)
    • Cevaplayan
      HMM yani olabilir de bu hep böyle:D
    • sen sexi hissetmek için giyiniyon ama etrafındakileri azdırıp bırakıyon :) kötü tarafı bu :)
    • Cevaplayan
      ee onlar :D
    • sen kendin sexi hissediyom ama hiç etrafındakileri düşünmüyon :)
  • Diyemedim
    2257  
    beyaz pantolon falan giyince özellikle tercih olunur belli olmadıgı için.bilmiyorum öyle duydum
    • Cevaplayan
      bilmiyorum artık duydugumu söyledim ben
    • Soran
      ama o zmnda kalçanın arası belli oluo bnce
  •  
    Yok  
    pantolonlarda çamaşır izi olmasın diye giyiyorum ben. bi de rahat.
    • tuzluk adonis seviyor diye adonis lakaplı üye çoğaldı sitede :)
    • öle diyosunda pantolonu dar giydiğiniz için belli oluyo :)
  • kırmızı_oje
    2990  
    alışkanlıktır ,belki kendimizi daha rahat hissediyoruz .hem pantolnda vs. de iz yapmaz .yazları açık renk birşey giydin mi kötü durmaz
    • Soran
      merak diyelim :D
    • Cevaplayan
      bakıyorum sana da dert olmuş arkadaşım .biz sevmişiz ,beğenmişiz ,almışız ,giymişiz.sorun nedir bir anlasam :)))
    • Soran
      yok pantolonda iz yapıo yani erkekler anlıo dio ki bu tanga giymiş yazında açık renk giydin mi kadının poposu kabak gibi meydanda oluo
  • anksiyete
    -1  
    merak hissi uyandırdığı için. acaba var mı yok mu?
  • kissmee
    -1  
    ruhumm kadınn giyiyorum.ayrıca iz yapmıyor bu da artısı.cinsel bakmayın her şeye illa yatakta giyilmez
    • wow...işte en iyi cevap ...:)))+1
  • hırka
    -1  
    pantolondan iç çamaşırı izi belli olmasın diye.
    Popo kilot kenarlarından fırlamasın diye.Çirkin görüntü olur.
    Birde alışkanlık ve zevk meselesi.
    • Soran
      :D sende haklısın :D
    • Cevaplayan
      O kadar incelseydim emin ol ben erkeklerde çok şey görürdüm. Boxer desenlerini bile. Belli oluyorsa o tarz kıyafet giyiyordur.
    • Soran
      yok yani kuyruk sokumu hizasından bişey geçtiği belli oluo yani çekmesede
    • Cevaplayan
      karna kadar çekilirse belli olur tabi.
    • Soran
      ama tanga giyincede belli oluo izi
  •  
    Yok  
    hoşuna gittiği için
  •  
    Yok  
    buna benzer bir soru sorulmuştu ben de giymedim bilmiyorum demiştim soran da denemedin mi hiç demişti ben de hayır hiç demiştim :) yine diyorum denemedim ama ilerde partnerimi tatmin etmek için giyebilirim :))))
    • Cevaplayan
      öyle demek :)
    • o ne demek:)))
 

Erkekler Ne Diyor

  • brucelee
    -1  
    hiç tasvip etmiyorum ..
  • Nedim69
    -1  
    bu saatten sonra kadınlar pazen külot giyecek değil ya...
  • fenar33
    -1  
    erkeklerin ilgisini çekmek için...Ülkenin birinde yasaktı tanga giymek :)
  • philosophy
    -1  
    erkekleri zıvanadan çıkarmak için
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Kızlar neden tanga giyer günlük hayatta?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Erkekler Bekarete Neden Önem Veriyor?
Bugra
Şunu diyebilirim ki, erkekler 'ruhsal bekâret!' arayışından ziyade 'bedensel bekaret!' arayışı içindedir. Erkeklerin çoğu evlenecekleri kızda 'ruhsal bekareti' değil, 'bedensel bekareti' arıyor. Yani...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24723  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9606 Cevap
Cinsellik Xper: 9848
StarLa
27098  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5348 Cevap
Cinsellik Xper: 7932
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15332  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
50 Soru - 3586 Cevap
Cinsellik Xper: 6768

Xper Nedir? Xper Sıralaması