Babili

Tahmininizce derinliği ne kadar?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Babili(Yaş:18-24)
    Kategori: Cinsellik

araştırdım erkeklerin ve kadınların cinsel organları yediği,içtiği ve yaşadığı yani büyüyüp yetiştiği yere bağlı olarak değişiryormuş.. sizce türkiye genelinde bayanların vajina derinliği kaçtır cm dir ?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 102907
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
12
Kızlardan  
8
 

Kızlar Ne Diyor

  • laplaplap
    -1  
    9 yada 10
    • 9 - 10 Ne? Afyon dinarı mı ? Km? Kg?
  • boşvermişim_dünyaya
    -1  
    hadı arabaların motor yagına baktıgımız cubukla ölcelım..
  •  
    Yok  
    8 cm
  • _Nefes_
    -1  
    Hiç ölçmedim
  • mad_girl
    15352  
    Herkes eline bir metre alsın bayanlar kendileri erkeklerde partnerlerinin vajina derinlikleri olçsün :) ilk ben söylüyorum 7 cm :)
  • Lokum
    -1  
    daha fazla arastirma bence ortaya böyle sorular cikabiliyor :)))
  • ladyinred
    908  
    8-9 cm 'dir,
    • Cevaplayan
      esnek bir yapıdır ,15 cm bir penis var ise onada uyum sağlar :) te allam yaa ..
    • 15 olanı yokmudur. :-)
  • Niphredil
    -1  
    hahhhhh penis boyu tartışması bitti vajina derinliğine geldik. ama ben demiştim yakında buna da takarsınız diye dediğim çıktı bayılıyorum kendime
    • Soran
      merak ettim sordum. amacta bu degilmiydi zaten ?
    • Cevaplayan
      vajina çapınında sorulacağına dair öngörülerimi derinlikle birlikte belirtmiştim bir kaç gün önce yakında o da sorulur.
    • daha dur yakında birde darlığı kaç cm diye sorulur.malum erkeklerde kalınlıkta soruluyorya.ya hocam bu vajinanın çapı ne kadardır.pergelle ölçülürmü:))))) yurdum insanı
 

Erkekler Ne Diyor

  • grafiker
    2219  
    metre ile dalış yapmak lazım hacı olmaz böyle orta yerde
  •  
    Yok  
    20 cm e kadar bi penisi alacak kadar genişleyebilir (:
  • tikvetak
    918  
    bence mesele derinlikte değil vajina ağzında...
  •  
    Yok  
    esneyince kaç oluyor
  • kaptan1986
    -1  
    yanı asagı yukarı ort 10 cm .asagıdakı cevaplara bakıcak olursak.

    demekkı ort 15 cm olan bır penıs bayanlar ıcın yeterlı. :)

  •  
    Yok  
    nefes borusuna kadar yolu var
  • sorular2012
    -1  
    7-9 cm. civarı diye biliyorum.
  • osaris
    2582  
    inanılmaz olaylar oluyor hemen üyeliğimi silmeliyim
  • nocturnaL
    -1  
    7-10 arası, ama penis girdikçe genişler orası.
  •  
    Yok  
    hiç bir fikrim yok merak ettim bak bende bir araştırayım..
  • uzakyerlerde
    12633  
    vajina derinliği derken gerilmiş mi gerilmemiş mi
  • drsavas
    2544  
    ortalama organ vajen uterus toplamı 9-10 cm pek degişmez bu
 
Ana Sayfa > Cinsellik Soruları > Tahmininizce derinliği ne kadar?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Erkeklere küpe yakışır mı?
12 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Cinsellik Yazıları
 
●  Gerdek Gecesi
Red_Madness
Kimi zaman yanlış bilgilendirmeler kimi zaman da yaşanan heyecanlar dolayısıyla gerdek gecesi hayal kırıklarıyla sonuçlanabilir.Kadın ve erkek dünya üzerinde birlikte varolduğundan beri yaşadıkları...
●  Evlilikte Cinsel Hayat
KalpKırmaz
Evlendikten sonra ani bir değişim geçirerek eve tıkılan eski bir arkadaşımla tesadüfen alışveriş merkezinde karşılaştık. Yürüyen merdivenlerin dibindeki bankta oturmuş, elindeki küçük kaseden...
Cinsellik Xperleri
  
birucanbirdekacan
24770  
birucanbirdekacan
Bekar, 40 yaşında
5 Soru - 9645 Cevap
Cinsellik Xper: 9874
StarLa
27119  
StarLa
Bekar, 27 yaşında
35 Soru - 5362 Cevap
Cinsellik Xper: 7945
beyaztebesir
8339  
beyaztebesir
Bekar, 25 yaşında
29 Soru - 2159 Cevap
Cinsellik Xper: 6801
mad_girl
15352  
mad_girl
Evli, 24 yaşında
51 Soru - 3596 Cevap
Cinsellik Xper: 6782

Xper Nedir? Xper Sıralaması