Kandırıkçı

Uzun zamandır görmediğin eski sevgiliyle karşılaşınca ne konuşulur?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Kandırıkçı(Yaş:36-45)
    Kategori: Ayrılık

Nerden çıktı geldiyse aradı, buluşalım dedi. Kabul ettim, arada uzun hatırlı yıllar var ama ne konuşacağım şimdi ben onunla?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 799
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
6
 

En İyi Cevap

Dartanyan
412  
nasılsın iyiyim
sen nasılsın ben de iyiyim..
mutlu musun, evet çoook mutluyum,
sen mutlu musun, ooo bende çok mutluyum..

denir eve gidilir salya sümük ağlanır :))
  • Bir ay önce
    bende eskı sevgılımle gorusucem coook uzun zaman olmustu gorusmeyeli.nasıl konusulur .ki
  • Soran
    tesekkurler

Erkekler Ne Diyor

  • fo1453
    114  
    eskı sevgılını en son nezaman gormustun hatırlıyormusun? gormedıgın zamanlarda aklına gelırmıydı dusunurmuydun yanı.? bulustun görüştün ne hıssettın neticede sen evlısın oda evlı varsayıyorum.?
  • fo1453
    114  
    sen ıstıyomusun
  • aLtair
    493  
    iyiyim ben hep aynı şeyler işte... uyku hapları yalan dolan gülümsemeler de bence =)
    • Soran
      tesekkurler. oyle demedim :) gormeyeli baya degismis, kilo almissin dedim :)
    • öyle demesin kendini zavallı gibi gösterir ya da acındırmaya çalışıyo gibi.
  • efulim
    50  
    eğer onun hakkında olumlu düşünüyorsan sensiz nasıl günler geçirdiğini falan konuşabilirsin.
  • efe_baran
    -1  
    Issız adamdaki gibi olur, iki tarafta çoook mutluyum diye yalan söyler, kuyrugu dik tutmaya çalışır...
 

Kızlar Ne Diyor

  • ADAaa
    -1  
    Büyük ihtimalle boşta kaldı ve sana dönmek isteyecektir. Ama bunu yavaş yavaş yapacaktır. Şimdi seninle buluşacak normal hoş sohbet edioyormuş gibi olacak bazen sessiz sessiz oturacak yanında düşüncelere dalar gibi yapacak ve eski günlerden bazı alıntılar sunacaktır sana. Eğer öyle birşey yapmaya kalkarsa sustur onu ya da o muhabbetleri kapatacak cümleler kur.Başka şeylerden bahset. Oralı olmadığını anlasın. Seni haketseydi zaten kaybetmezdi boşver. Geriye dönme. Hatır içinse git ne diim kabul etmişsin artık.
  • mervenur
    50  
    eğer ki aranızda herhangi bir prblem yoksa soğuk ama onu etkileyecek bir sesle selam verilip geçilmeli bence daha fazlası gereksiz.
    • Soran
      tesekkurler
  • elif1697
    1523  
    Bunu niye sen dert ediyorsun k'? Arayıp buluşmak isteyen o. O düşünsün. Ne sorarsa ona cevap ver. Soğuk kanlı ol:)
  • bianco
    -1  
    ıssız adam olmaya çalışıyo. allah vere de spartacus izliyor olmasa...
  • meraklı_kedi
    -1  
    neden ayrıldığınızı bir hatırla bakalım. o zaman ne konuşacağına daha iyi karar verirsin..
    bunu onun yüzüne vurman anlamında söylemiyorum. sadece konuşmanın gidişatına ona göre karar verirsin...önce havadan sudan başlarsınız. sonra (o aradığına göre) seninle yeniden birlikte olma isteğine karşı gönlünün dilediği cevabı verirsin. ya da sadece canı sıkılmışsa ve boştaysa sevişirsiniz ve gider.
    karar senin..
  • Venüs
    -1  
    buluşalım dediyse tekrar başlayalım falan der kesin onun konuşacağı bir şey vardır mutlaka yoksa zaten çok sıkıcı geçer yapılabilecek en iyi şey eski günlerden konuşmaktır sonra hayatında neler değiştiğini falan anlatabilirsin muhabbeti çevirmenin en iyi yolu anlattığın şeyden sonra peki sen diye aynı konuda soru sormaktır deneyebilirsin...
    • bulusup gorustunuz ne hıssettınız? tekrar gorusmeyı ıstıyomusunuz?
    • Soran
      tesekkurler
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Uzun zamandır görmediğin eski sevgiliyle karşılaşınca ne konuşulur?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
vazgeçmek ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Vazgeçmek mi daha zordur yoksa vazgeçmek zorunda kalmak mı ?
Vazgeçmek mi daha zordur yoksa vazgeçmek zorunda kalmak mı ? Bu şarkınız ... link Bu da resminiz ... link   
Bir Erkek Sordu Vazgeçmek mi kaçmak mı ?
Vazgeçmek cesaret işimi yoksa korkaklık işimi arkadaşlar ? nilüfer diyor ya hani durdurum zamanla içimdeki bu acıyı diye ben yapamıyorum olmuyor  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel8 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)