Of cok bunaldım yeminlen cok bunaldım:/

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Ayrılık

ya sıkıldım bu hayattan ya beni mutlu eden hiç birşey yok . Babamın zoruyla çok alıştğım okulumu değiştirmek zorundayım şartlar öyle gerekiyor fikrimi soran yok,üstlelik bu yeni okula alışamam kendimi biliyorum cok mutsuz olucam onuda biliyorum ,annem ve babamla aramız hep kötü çünkü aramızda bir sevgi yok yani özellikle babamla sadece birbirimizin kalbini kırıyoruz ve bir sevdiğim çocuk vardı 6-7 ay oldu. dün beni kıskanıp*git dedi :/ bende hersey bitti dedim ve çok pişman oldu defalarca özür diledi ama artık olmaz bana küfür etti ama onu cok özlüyorum cok seviyorum ve hemen bir kız bulmuş ya çok üzüldüm bunu görünce... bazı baska sorunlardımda var ama onları da yazmıcam:) herseye ragmen gülümsemeyi biliyorum ama artık gerçekten mutlu olmak istiyorum . ot gibi yaşıyorum okuldaki arkadaslarım hariç hiç arkadasım yok. asosyalliğin dibine vurmuş durumdayım:D


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 685177
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
1
 

Erkekler Ne Diyor

  • uuubaby
    -1  
    Parayı kazanana kimse bişey sormuyo, sana sormadılarda işmi ahahahaha al işte evlat.
  • istbl34ii
    -1  
    benim gibisin nerdeyse ...
  •  
    Yok  
    adın ne ?

    • Soran
      ÖZGE
      NEOLDU?
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Hayat yaşamaya değer :)
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Of cok bunaldım yeminlen cok bunaldım:/
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan23 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için