7 mumla yapılan muhabbet duası varmış, duyan var mı?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Ayrılık

7 mumla yapılan bir muhabbet duası varmış. Mumun üzerine kurandan ayet yazılıp yakılıyormuş. Haberi olan varsa, yazarsa çok sevinirim.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 5503
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
9
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    hurafe
  • engineer
    1484  
    hurafe bunlar yaa...
  • bl4cktimes
    208  
    bunlara kara büyü deniliyor arkadasım yapmanı tavsiye etmem musallat olucak şeylerden ömür boyu kurtulamayabilirsin bunlar insanlarda acıklar yaratır bu acıkları kullanıcak görünmeyen şerler coktur kendinden ödün verme böyle şeyleri düşünme bir sure yi bir dua yı yakmak cok kötü 1 şeydir ondan sonra psikolojik bunalımlara sürükleyebilir seni anladın sen demek istediğimi...
  • Sinuhe
    -1  
    arkadaşım, ne olursunuz bu tür şeylere prim vermeyin. insanlara o kadar hurafe öğretiliyor ki. üzülüyorum. ben genel olarak İslam dinini baz olarak birkaç cümle kurmak isterim. İslam dini akıl dinidir. yaptığınız her hareketten dolayı aklınızı kullanıp kullanmadığımızdan dolayı bize hesap sorulacaktır. sorulan sorular Allah katından geleceği gibi mantıksız da olması ihitimal değildir. bu bağlamda biz bize verilen aklın hesabını vermekten ziyade, akıllı isek dinimizi, dilimizi, varoluşumuzu, yaratılışımızı sorgulayalım. bir ayeti kerimede mealen "kafanı kaldır ve gökyüzüne bir bak, ne bir çatlak ne de bir hata bulabilirsin. işte bunda akıl sahipleri için büyük ibretler vardır der" şimdi akıl ile bakarsan muhabbet için dua da neymiş demek gerekmez mi? Allah koca alemi mükemmel yarattım diyor biz muhabbet için 7 mum derdine düşüyoruz :) öğrenmek ve bir bilginib doğruluğunu araştırmış olmak ahmetine katlanmanı hoş karşılıyorum, tebrikler. ama benim üzüldüğüm şey basit konularla insanlar aldatılmakta, ellerindeki zaman alınıp akıldan yoksun bırakılmakta. örnek: Cuma namazına gidenler bilirler. Bu namaz hem bayram (buluşma) namazimizdir hem de bu kıymetli zamanda herkes(çoğunluk) biraraya geldiğinden çok önemli bilgilerin verilmesi gereken zamandır. ama gel gör ki basit basit konular anlatılır. iyi olun doğru olun, günahtan kaçının vs kimse Zikrin önemini anlatmaz. beni kurtaracak olanı anlatmaz. ve bu işin garibi Diyanet tarafından gönderilir anlatılsın diye :) :) :) yapmayın ya. bilgi bilgi bilgi... eksiklik burada... sizin durumunuz da aynı. basit bir konu anlatmış sana bahşeden kişi hepsi bu. yok böyle birşey...
  • meta_1
    11157  
    bilmiyorum ben öyle bişey duymadım sapkın dinsiz kişilerin yaptığı bişeydir herhalde
  • etmus
    -1  
    hhaha yahu yakında siteye çul çaput bağlayıp adak ağacına çevireceksiniz az kaldı
  • KoyBoy
    -1  
    dua diyosun mum diyosun bunlar birbirine zıt şeyler. hem Kurandan ayet yazıp yakmak günaha kadar gider sen Allahın sözlerini tiye almıyorum diyosun. bunlar din konusunda ki safsatalar azıcık araştırın din konusunda bu kadar kulaktan duyma işler yapmayın saygılar.
    • İyi bakalım :)
    • Cevaplayan
      bu konularda hiddetlenmek olmaz zaten İslam dini hoş görü dinidir. ben araştırmaya yöneltiyorum
    • Kızmayalım dostum. Zaten araştırmak için soruyorlar :))))
      Yaptım demiyor ki üyemiz, bilgi soruyor. Öyle hiddetlenme hemen :))))))
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    duymadım
  • meraklı
    10876  
    haberim yok muhabbet için başka yöntemlerim var :D
  • gzm_mimas
    435  
    dini konular hakkında konuşmaktan hoşlanmıyorum ama ayet hadis vb. şeylerin yazılı olduğu kağıtları yere, çöpe atmak veya yakmak günah diye biliyorum. çarpılabilirsin bence hiç bulaşma
  • LostLust
    -1  
    Cidden mi? yani hayır, o kadar mı umutsuzsun? Gidip kendi kendine sohbet edemiyor musun?
  • pekkomik
    24256  
    tamamen inançsız biri olarak soruyorum; islamiyette büyü yapmak büyük günah sayılırken, bir de bu büyüye kutsal kitabı dahil etmek cehennemde kral dairesini garantilemek olmaz mı?!
  • BiLLyy
    -1  
    kurandan ayet yakiyosun? bunu duyunca insan bi saçmalık olduğunu düşünür mumu filan geç aç ellerini allahına dua et yer gök dua çünkü
  • ozge35
    911  
    evet biliyorum canım yazılacak duayı da okunacakları da biliyorum bi ara çok merak salmıştım o kadar çok haddinden fazla muhabbet duaları uygulamaları öğrendm ki bi kaç tanesinde de tecrübem oldu yani kısa süreli de olsa ama bak mum ve yakmaktan söz ediyoruz ve bu büyüye giriyor sakin bulaşma ben allahtan uyarıldım ve yapmadım...bak bu muhabbet duaları tesbihleri falan havaş ilmine girer ve herkes yapamaz bunu izinli olman gerekirmiş ki bu da yaptığın takdirde ruhanilerle bağlantıya giriyorsun yanı 3harflilerde değil ruhlarla uğraşıp rahatsz ediyorsun onlardan yardım aliosun kullaniosun buda allah katında hoş değil ve sirktır haa bazı esmalar var muhabbet için onlar güzel bana göre bi sakıncası yoktur allahın isimleri ve o isimlerin faziletleri gerçi araştırmıştım onlardada bidaat yapılio o da günah diyorlar ama merak etmioda değilim.ama dediğim gibi Allah korkun warsa hiç girip öğrenme bu tarz şeyleri
    • Cevaplayan
      benim tek bilidiğim işin içine yakma işlemi girdiğinde büyüye girermiş..bide farzetki girmiyor diyelim orada okunacak dualar kelimeler var bunların anlamını bilmeden okumak ne kadar dogru olur havas ilimine girebilir,yada istemeden şirk yapılabilir sen sadece sormuşşun bişiy yapcam dememişsin ama eğer muhabbetlede ilgili bi sıkıntın warsa hz muhammed efendimizin yaptıgı hacet namazı ve duası var onu deneyebilirsin:)en azından tereddütsüz ve şüpesiz:)
    • Soran
      peki büyümü bu
    • Bu cevabın üstüne yazmaya gerek yok puan almak için teşekkürler
  • sessız
    6984  
    öle bişey hiç duymadım benim bildiğim mumla ilgili tek şey var o da mum söndü :)
    • Soran
      :))))))))))))))))))
    • +1
  • Astrella
    -1  
    Yakılan mumun muhabbetin artması planlanan kisi tarafından sırta damlatılması olayı var. ziyan olmasın mum. :)
    • Cevaplayan
      yani şaka falan muhabbeti garanti etmiyoruz ama en azından birlikte birseyler yapmak vs için muhabbete zemin acısından. Bilemedim.

      Replikleriniz bile hazır. sağolsun ismimhakan, tam kafamda kurduğum gibi. Tabi muhabbetinin saglanmasi gereken kisinin sevgili vs olduğunu saniyoruz biz. :) Yapın böyle birşey. :) Yalniz ismimHakan, muhabbet bitireceğini sanmıyorum bu olayın.:)

      Diğer türlüsü sapıklık bence.
    • azcık daha devam etsen kız harbi harbi damlatcaktı
    • İlahi! kız meraktan çatladım ben de nasıl olacak bu iş diye. Hatta plan bile yaptım soruyu soran arkadaş için :)))

      Kadın : Sevgilim gel bu akşam seninle bir sapıklık yapalım.
      Erkek : Ne sevgilisi bizim muhabbetimiz yok seninle.
      Kadın : Akşam gel sırtıma bir mum damlat ne olursun.
      Erkek : Allah seni kahretmesin sapık kadın. Az olan muhabbetimizi de bitirdin sonunda :)))))))))

      P.S. : Soruyu soran arkadaş kusura bakmasın, espri amaçlı. Maksat kasvet dağılsın :))))
    • Soran
      :))))))))))))))))))) bende düşünüyom kim kimin sırtına damlatcak hıc ole bişi duymadım diye
    • Cevaplayan
      Haha! Sakin olun, şaka. :)
    • Kim kimin sırtına damlatacak Astrella? Merakla takip ediyoruz bak bizi merakta bırakma !
    • Soran
      nasıl sırta namlatılması daha acık anlatırsan sevınırım
    • Cevaplayan
      Evet, benim yöntemimin daha etkili olacağını iddia ediyorum.
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > 7 mumla yapılan muhabbet duası varmış, duyan var mı?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sorular cevaplar anketler ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Askere giden adamı bırakmak bu ara çok olmaya başladı
çevremden 2 kişinin başına geldi. kızlar erkekler askerdeyken ayrılmak daha mı kolay geliyor. tam olarak hangi piskolojinin içine giriyorlarda böyle...  
Bir Erkek Sordu Terkedilmenin Dibindeyim..
Bugün olan oldu ve beni ben bile terkettim.. ne lanet bir varlığım ..kendimi terkettim  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim3 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Ayrılık Xperleri
  
gizemli7
50119  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
7 Soru - 2988 Cevap
Ayrılık Xper: 8459
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2318 Cevap
Ayrılık Xper: 6593
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
2 Soru - 1802 Cevap
Ayrılık Xper: 3690
prenses_nur
52598  
prenses_nur
25 yaşında
2 Soru - 1288 Cevap
Ayrılık Xper: 3252

Xper Nedir? Xper Sıralaması