Erkek arkadaşım beni seviyor mu sevmiyor mu? Ne bu dengesizlik, hiçbir şey anlayamıyorum.

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Ayrılık

sevgilimin ne yaptığını anlayamıyorum. aramızda mesafe yaklaşık 3 saatlik bir yol farklı illerdeyiz ve 1.5 senedir çıkıyoruz. bikaç gün önce her şey iyi gidiyordu hatta bana beni çok şımartıyorsun bir tarafımı kaldırdın, sen benim elimdesin ve farkındayım gibi sözler söyledi. bend e ama beni üzme bu iyiliğimi şuistimal etme tarzında cevap verdim. 2 gün geçti. bana dayanamıyorum artık bu ilişki çok zora girdi
. sana dokunamıyorum, anlayamıyorum, sarılamıyorum demeye başladı. ben de dayanmana gerek yok artık bitsin o zaman boşuna da çekme artık, 1.5 sene boyunca her ayrıldığında ben sana duygularımı açtım ama artık bu konu(ayrılma konusu) çok açılmaya başladı bitsin dedim. bana iyi geceler dedi ve bi şey demedi.
3 gündür de konuşmuyoruz. ne o mesaj atıyor ne de ben... bu ne yapmaya çalışıyor?ne bu dengesizlik? siz olsanız ne düşünürsünüz?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 54496
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
5
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • archirossi
    -1  
    kaç bakalım seni kovalarsa sevdiğini ozaman anlarsın
    • Soran
      evet aramıyorum sormuyorum.
  • Pısk0pat_GüveN
    -1  
    Eline bi papatya al seviyor mu sevmiyor mu ölç :)))
    • Cevaplayan
      aklıma başka bişey gelmiyor:))
    • Soran
      yok daha neler.
  • gzlikullanıcı
    -1  
    belli bi zaman sonra arar seni merak eder ama sen hiç arama sorma tamam o kesin aricaktır sevdiğinmden mi bilmem ama meraktan arıcandan eminim
    • Soran
      peki teşekkür ederim
    • Cevaplayan
      evet ve sende mesaj atmadıkca yoksa gerçekten beni unuttumu dicek içini kurt kemiricek bence arıcak
    • Soran
      bende beni denediğini düşünüyorum.çünkü elimdesin bunun farkındayım diyen biri beni anca deniyodur.
  • gzlikullanıcı
    -1  
    Bırak artık ağlamayı Sil gözünün yaşını Nasıl olsa yollarımız ayrılacaktı Hangi bahar Hangi yaz yapraklar sararmadı Hangi gün Hangi gönül Hasretle ağlamadı
    • Soran
      ağlama yok üzülmüyorum da çünkü rahatım ben fazlasını yaptım ona.
  • Ahlakbekçisi
    371  
    ayrılmış senden.ben olsam bidaha aramazdım.
    • Soran
      peki teşekkürler.
    • Cevaplayan
      aynen o kelimeyi sana söyleyen insandan hayır bekleme.
    • Soran
      resmen oynuyor sevgimle değil mi bu? aramıcam sormucam nasılsa o beni arıcak elimde diye düşünüyor gibi geliyor bana.
    • Cevaplayan
      öyle yap oynatma kendinle.
    • Soran
      bende aramayı düşünmüyorum.
 

Kızlar Ne Diyor

  • gizemli7
    50119  
    ayrılık lafını söyleyemediği için dolaylı yöntemlere başvurmuş belliki.İyi yapmışsın amacıda oymuş aramadığına göre.
  • yokoylebisey
    42203  
    Yazdıklarına bakılınca ayrılmak istemiş sen de onaylamışsın. Bitmiş.
    • Soran
      herhalde olabilir.
    • Cevaplayan
      eh baştan hoşlanmış düşünmeden başlamış. sonrası gelmeyınce bitirme kararı almış herhalde.
    • Soran
      bende onu anlamıyorum zaten ve en başından beri biz ayrı illerdeydik.madem dayanamıcaksın neden başlıyorsun bu ilişkiye? öyle değil mi ama.
    • Cevaplayan
      neye dayanamıyormuş ? Bir insan çok özluyor diye birnden ayrılır mı , saçmalık
    • Soran
      bitsin o zaman deyince dayanamıyorum demeye devam etti.acaba benim aramamı mı bekliyor beni mi deniyor?
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Erkek arkadaşım beni seviyor mu sevmiyor mu? Ne bu dengesizlik, hiçbir şey anlayamıyorum.
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Beni Seviyor Mu ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Beni seviyo mu yoksa sevmiyo mu sizce?
Erkek arkadaşım benden ayrıldı. 2 ay oldu. ara ara konuşuyorduk ayrıldığımızdan beri. son 15 gün boyunca hiç konuşmadık ancak ben özledim ve twitterda...  
Bir Erkek Sordu Sizce de beni kıskanıyor mu?
eski sevgilimle aynı sınıftayız ve beni en yakın arkadaşımdan kıskandığı besbelli hep göz göze geliyoruz ama ben eski sevgilimden hiç hoşlanmıyorum :D...