Seviyorum ama ayrılmak istiyorum mutlu etmıyor benı ne yapmalıyım?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Ayrılık

benmle cinsellik konuşması dışında çok ilgilenmio yani az ilgilenio ne yapayımmmm mutlu değilim onun yüzünde 2 yıllık sevgilimi terkettm. Seviyorum ama ayrılmak istiyorum mutlu etmıyor benı ne yapmalıyım? Erkekler yardım :( s


Güncelleme: askerdeydı aslında normal mı bu kadar sekse dukun olması sensz yapamıyorum dıye sımdı faklı farklı fantazıler ıstıo benden ufffff   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 315188
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
0
 

En İyi Cevap

berkcan11
-1  
yapacağın şey basit neti kapat odanın ışığını kapa tek kal oda da başını yastığa koy ve düşün(sakın başka şeyler yapma gızz ;D ) en doğrusu nedir diye
  • Soran
    :D:D tamm yapmam

Erkekler Ne Diyor

  • erselay
    396  
    evlilik ciddi bir ilişki dusunuyosan ayrıl ki o erkek için.senin.etin.önemli duygularin pek.ilgilndirmez onu seni bir cinsel kole gibi kullanmasina izin verme onurlu.ol biraz ya seni.sevmeyeni.niye sevicenki ama yok bense.öle macera olsun diye takiliyom.diyosan. sen bilirsin. sonu husran olmasın dikkat et
  •  
    Yok  
    uzak dur...
    • Cevaplayan
      senin yaşın kaç bilmiyorum karşılık sevnler hep terkedilir bunu anlaman 2 yılı veya daha fazlayı alabilir ama anladığında enkeza dönersin sen işin öznünü anlamayamışssın... mesele sevip sevmeye değil öncelikle karşılıklımı bu önemli sen istediğin kadar sev... ne sevenler görüyorum karşıdaki bırakıp gidiyor...
    • Soran
      duramıyorum ki ya sevıyorum 2 yıldr
  • ferhatsifir
    9  
    çocuk cinsellik istiyor işte bunuda elde edemiyor galiba ve sürekli aklı ordo.sende onu sevmiyorsun,ayrıl yada isteklerine karşılık verip öyle dene.bence 1.yol kesin sonuç
  • BestModel
    400  
    ayrıl gitsin madem mutlu değilsin.
    önündeki maçlara bak :)
  • diyot
    447  
    askerden geldiği için normal olabilirde. Başka konu konuşun sizde baktın lafı oraya getiriyor lafı değiştir. hepde cinsellik konuşulmazki :)
    ilgilenmiyorsa sende ilgilenme kısasa kısas:)
    • Soran
      :):):):) tammdr herhalde
    • Cevaplayan
      :) :) :) :) O zaman konu burada bitti sanırım sorun kalmadı :) yarın yan yana gelince tamamdır:)
    • Soran
      :) hemde ne cekıyorum kac aydr :D ıp falan artık ooooooo:D
    • Cevaplayan
      O zaman yarını iple çek :) :) :) ;)
    • Soran
      :) tabı kı ıstıyorum ama telde yapmaktan cok sıkıdımmm artık o yuzdendr
    • Cevaplayan
      Anladığım kadarıyla hani sende istiyorsun o tür konular ama herzaman değil :) sen akışına bırak bence :)
    • Soran
      :D yanı akısına bırakayımmm artık
    • Cevaplayan
      hehehehe hiç güleceğim yoktu:) işte söylediğim gibi canın o anda ne yapmak istiyorsa onu yap tabi arada fedakarlıkda gerekiyor:)
    • Soran
      aynen ya ıflagımı kuruttu resmen :D
    • Cevaplayan
      şimdi kırmamak için yapıyorsun ama süreklide yapamazsınki bırak birazda kırılsın. Fedakarlık yapılırda 7x24 de olmazki :) :)
    • Soran
      kırmamak ıcın yapıorum mutlu olsun dıye de cok abartıo 24 saat ıstıo
    • Cevaplayan
      ya hani yapmak istemiyorsan zorla birşey olmazki saçma geliyor. Hani herşey karşılıklı güzel, bazende hani onu kırmamak için yaparsında sürekli sürekli cidden saçma. Yarın geldiğinde içinden ney yapmak geçiyorsa onu yap.
    • Soran
      sonra da trıpleree bınıo sen benı artık ıstemıysun aldatıyosun dıye her gun telde sex yapıoduk yarın gelilo napcam bılmıorummmmmm
  • askslas
    6747  
    o terkettiğin iki yıllık sevgiline ne demiştin ayrılırken. neden ayrıldın
    • Soran
      yanı :)bırazcık uzdun ama rıcaederım durust davrandın:)
    • Cevaplayan
      rica ederim. seni üzdüysem özür dilerim. iyi geceler
    • Soran
      tamm tesekkr ederım yazdıkların ıcın :)
    • Cevaplayan
      seni suçlamıyorum haddim değil. sadece gerçek hayata gözlerini açman için yapıyorum. hayat böyle bişey işte. ve en kötüsüde ölene kadar böyle olcak
    • Soran
      tamm :( kendı elimle mahvettm blillorum mutluydum sevmıodum ama sımdı cok mutsuzm hakettm dogrusun :(
    • Cevaplayan
      bak yanlış anlama ama şunu demek istiyorum. sen bir başkası için sevgilini terkedebiliyorsun. kızma üzülme ama o karakterde birisisin. sevgilinde senden değişik cinsellik istiyor. oda öyle karakterde biri. yani bu dünyada herkesin beğenilmeyen bi karakteri varken kime niye şaşırıyorsunki. onu sen seçtin unutma
    • Soran
      ama nıye kızdın kı sımdı baska kızlarla beraber ne yapabılırım ben
    • Cevaplayan
      kızlarında bu huyuna hastayım zaten. gel barışalım arkadaş olalım dost olalım bi nevi vicdan rahatlatması. oh ne güzel ben gerekeni yaptım günah benden gitti. çocuğun hayatının a.na koyarken nerdeydi o vicdan. hangi dünya güzelliği bir insanın kalbini kırmaya değer söylesene
    • Soran
      yok aslında onu kırmadan yaptım sonrasında görustum konustum hep hatta barsalım dedım ıstemedı benden gunah gttı
    • Cevaplayan
      şu ara vermek nedir anlamadım bi türlü neyse. bilemem belkide. acaba bu çocuk için terkettiğin o sevgilinde terkedilişini paylaşmıdır sanal alemde. ne yorumlar almıştır sence
    • Soran
      sınav dönemınde cok bunalttı benı bıraz ara verelım dedım sonra da ayrıldık ama gercek sebebı benm sevdgmle beraber olmak ıstemem de bunun gunahını mı cekiorum :(
  • eskiraki
    14837  
    bunuda terk et madem kullanıldığını düşünüyon.
  • deliyürek44
    -1  
    demeki sadece cinselik için birlikte oluyor ve sevmiyor
  • desalvo
    50  
    beklentilerini azalt. Daha az şey bekle
    • Cevaplayan
      rica ederim :)
    • Soran
      aynen dogrusun tesekkrler :)
    • Cevaplayan
      bence pek fazla bişi bekleme kötü tarafta olma(ilişkiyi resmen bitiren) akışına bırak pozisyona göre oyna :)
    • Soran
      askerdddeydı :) o yuzden 3 aydır beraberz bu sure zarfnda hıc gelmedı bu gecede gelio. aynı yerde calısıoduk aramzda yakınlasma vardı ama askere gttkten sonra hıc gormedım
    • Cevaplayan
      ablacım bi yıldır görüşmüyosanız bitmiştir zaten sadece kelimelere dökülmemiştir
    • Soran
      aslında yaptım hıc mesaj atmamaya basladı 1 yıldr gormuyorz bırbırımzı acaba gozden ırak gonulden ırak hesabımı ?
    • Cevaplayan
      ama bi hafta dene bunu sen beklentiyi azaltınca oda paralel olarak ilgiyi azaltırsa zaten herşey bitmiştir yani gol umudu olmadan uzatmaları oynuyosunuzdur
    • Soran
      bı de oyle deneyeyımm
    • Cevaplayan
      işi biraz rakamlara vuralım o arkadaştan 100 megatronluk sevgi bekliyosan 70 mgt ye indir bunu
    • Soran
      nasıl azaltayımm?
  •  
    Yok  
    Kendimden biliyorum ayrıl senin işine yaramaz.
    • Cevaplayan
      Yukarıdaki tavsiyemi aynen tekrar ediyorum.Ayrıl işine yaramaz.
    • Soran
      ımmm yok boyle degıl benı cok sevdgnı soyluyo ama cok hıssedemıyorum ben. ayrılırsak da sevısırmsn dıo benmle kullanıyo yanı apacık
    • Cevaplayan
      Söylüyosun tabi.Ama daha cok cinsel iliskideyken oluyordu ilfitatlar :))
    • Soran
      sevdıgını soyluyo muydun sende
    • Cevaplayan
      Sevgilimle cinsellik dısında pek istek duymuyordum sonuçta biteceği belliydi yani cinsellik için beraber oluyorsun.
    • Soran
      sen napıodun ki bı anlat belkı aynıdır yardımcı olursun ?
 

Kızlar Ne Diyor

Henüz kızlardan cevap yok. Cevaplar sürekli güncelleniyor. Kısa bir süre sonra tekrar dene, ya da sen cevapla.
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Seviyorum ama ayrılmak istiyorum mutlu etmıyor benı ne yapmalıyım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Değer verilen insanlar zamanla neden değişir ?
d06ukan23 saat önce sordu

Değer bilmedikleri için

Gerçek yüzleri ortaya çıkar

Karakterleri oturmadığı için

G*tü kalktığı için

Ayrılık Yazıları
 
●  Aldatılan Kadın, Aldatan Erkek
BaşakBuse
Aldatılan Kadın, Aldatan Erkek midir her zaman? Hiç de o kadar basit zannetmeyin.Saygısızlık diz boyuysa, ilgi nedeni sadece menfaatleri olmuşsa ya da hiç ilgi göremiyorsa, konuşmaya çalışmak sadece...
●  Bugün Sırtım Kaşındı Seni Özledim
representative
Bugün sırtım kaşındı. Sonra günlerdir hiç aklıma getirmemek için çaba verdiğim seni uzun uzun düşünmeye başladım. Ne kadar özlemiştim. Çok ağlamıştım üstelik biliyor musun? Uydurduğum hikayelere ilk...