Ortada hiçbir sebep yokken ayrılmak istiyor, ne yapmalıyım?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Ayrılık

Ben her şey yolunda sanıyordum. Pat diye bir anda söyleyiverdi. Ayrılmak istiyormuş ama ben istemiyorum. Sizce ısrarcı mı olayım?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 168
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
4
Kızlardan  
7
 

En İyi Cevap

AhKalBim
272  
İlk olarak, karşı tarafın ortada hiçbir sebep olmadığını söylemesi dürüst olduğu anlamına gelmez. Ayrıca ne olursa olsun ayrılmak istiyorsa kabul etmek bana en mantıklı çözüm gibi geliyor. Zorla güzellik olmaz. Yalvar yakar geri dönmesi kısa vadede mutlu etse de uzun vadede üzücü olur.

Erkekler Ne Diyor

  • karanlıklarprensi
    170  
    Israrcı olma. Bırak gitsin. Geleceği varsa geri gelir. Yoksa da herkes kendi yoluna. Biraz üzül, sonra çok güleceksin.
  • Ezel_Dayi
    72  
    E napacaksın zorla mı beraber olacaksın, bırak gitsin adam zaten seninle değilmiş!
  •  
    Yok  
    Ortada mutlaka bir sebep vardır. Biri ayrılmak istiyorsa zaten yapacak birşey yoktur. Gidene "cehennemin dibine kadar" diye yol göster sadece!
  • Creepy
    314  
    Bir taraf ayrılmak istiyorsa mutlaka bir sebebi vardır. Ayrılmak isteyen kişinin örneğin "Sorun sen değilsin, benim" gibi klişe sebepler öne sürmesi sadece palavradan ibarettir. Ayrılmak istemenin gerçek sebebinin karşısındakinden sıkılmış olması ya da başka biriyle ilişkisi olması ihtimali yüksektir.
 

Kızlar Ne Diyor

  • angel_1989
    263  
    Bırak gitsin ben de öyle yaptım, ağzıma geleni saydım. Geri dönecek biliyorum, o gün geldiğinde ben ona güleceğim... Erkekler hep böyle.
  • elif1697
    1523  
    Saçmalama ne yani ısrar mı edeceksin bir de? Can Yücelin en sevdiğim sözlerinden biri


    Gitmek istiyorsa, bırakacaksın gitsin. Aklı seninle olmayanın, bedeni yanında olsun ister misin?
  •  
    Yok  
    Kafasını bir kız karıştırmıştır büyük ihtimalle ya da sevgisinin bittiğini falan sanıyodur sen bırak üsteleme en fazla 1 ay sonra geri döner bu tipler ama bence o döndüğünde sen geri dönme egonu tatmin etmiş oluyosun çok hoşuma gidiyo benim şahsen haha moduna geçiyorum :D
  • Esra789
    450  
    Sevgin fazla gelmiştir ;)
  • JustinBieber
    163  
    Zorla sevgili olcak halin yok ya ayrıl tabi..
  • Red_Madness
    645  
    Hemen ayrılmalı kadın dediğin. Gurursuzca gitmemesi için yalvarmak, ancak o insanın egosunu dağa şişirmeye yarar. Onlar gel deyince gidecek , git deyince de kalmaya çalışacak değiliz. Giden gitsin! Kalan sağlara bakalım kızlar biz!
  • AlaRaM
    581  
    Adam ayrıldıktan sonra sizin ayrılıp ayrılmamanız bir şeyi değiştirmez ki, zaten ayrılmıştır. O saatten sonra hala sevgili kaldığınızı düşünmek çok saçma. Gitmek isteyen gider...
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Ortada hiçbir sebep yokken ayrılmak istiyor, ne yapmalıyım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
erkekler ne ister ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Erkekler ağlamaz demi???
erkekler ağlamaz demi ?aslında erkekler ağlar kadınlardan daha çok ağlar belki,gözlerinden çıkan yaşı göremezsiniz ama,yaşlar akmasına gerek de yok...  
Bir Kız Sordu Erkekler neden güzeli birakip, cirkine gider...
Erkekler neden cok güzel bir kizi terk edip, cirkin bir kiza gidip onunla sevgili olur?  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim6 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey