tedyted

Eski sevgiliye mesaj atıp arada kendini hatırlatmak gerekli mi sizce?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
tedyted(Yaş:18-24)
    Kategori: Ayrılık

arada aşkta gurur olmaz diyp attm bi kaç mesaj.cevap vermedi anaa snr oldm.snra dedmkii beni bi başkasıyla hayal et.bu sana acı veriyomu dedim.baktm ertesi gün napıyosn diye mesaj atmış.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 137084
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
4
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    bana hatırlatmaya çalışanlara ben cevap bile atmıorum isteyen kendinde istediği kadar hatırlatmaya çalışabilir kendini
  • baboli36
    1464  
    yapmasaydın keşke...
  • ryukk
    5329  
    hatırlatmak istemiyosan gerek yok
  • istanbulbenimadım
    4759  
    eski eskide kalmıştır bitmiş bitmiştir işim olmaz.
  • akrep25
    2122  
    Eline ne gecti tatmin oldun mu sen oyle mesaj atarsan oda seni garanti gorur cani sıkıldigında mesaj atar
    • katılıorum artk onun gözünde bi oyuncaksın yedektesinnn
  • amonraa
    -1  
    ne gerek var ki buna sebep ne
  • -ash-
    16695  
    ne gerek var ki böyle şeylere :/
    • Cevaplayan
      hmm
    • Soran
      anlamadıysan cvap verme arkadaşım ozaman.
    • Cevaplayan
      biri bana alttakini yazının türkçe olmadığını söylesin !
    • Soran
      aşk ztn gerksiz bşiy./ insanı saçma sapn şyler yptırıyo
 

Kızlar Ne Diyor

  • zeyNupck
    -1  
    cevap vermeseydn keşke s.
  • alara81
    2544  
    kendini küçültme derim
  •  
    Yok  
    gerek yok. zaten seviyorsaydınız ayrılmazdınız. eski sevgiliye kendini hatırltsan nolacak hatırltmasan nolacak
  •  
    Yok  
    sebep neydi?
 
Ana Sayfa > Ayrılık Soruları > Eski sevgiliye mesaj atıp arada kendini hatırlatmak gerekli mi sizce?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Eski Sevgili ile ilgili sorular
Bir Erkek Sordu Eski sevgiliyle arkadaş kalınır mı ?
Eski sevgiliyle arkadaş kalınır mı ? Sizce ne kadar doğru ne kadar yanlış ?  
Bir Kız Sordu Eski sevgililer neden unutulmaz arkadaşlar?
Eski sevgililerimiz neden unutamayız unutmanın tek formulu nedir ?  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
TikeldimDün sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey