Sevgiliye uzun mesaj

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

Sevgilim uzun mesajları felan çok seviyor ama bende o kabiliyet yok, olanı da harcadım zaten aklıma gram bir şey gelmiyor :/ Link falan yollarsanız ya da kopyalarsanız mükemmel olur :( Yalnız çalıntı olduğu pek belli olmazsa iyi olur :)


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 827319
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
1
Kızlardan  
2
 

Kızlar Ne Diyor

  • serracan
    -1  
    aç bir romantik müzik .onu düşün. iyikiyle başlayan cümleler kur onun için. iyiki tanımışım de. iyiki sevmişim. iyiki hayatımdasın.. geleceğe dair en güel planımsın de . de yani
  • 3nokta
    9822  
    olduğun gibi davran
    kısa mesaj servisi adı üstünde
    destan yazmanın gereği yok
    çok sıkıcı bulurum uzun ve sık gönderilen mesajları
 

Erkekler Ne Diyor

  • pressureisgoing
    -1  
    Çok sıkıcı şeyler olarak algılıyor yine de iyi ve etkili bir cevap veriyorsun, hiç böyle şeylere girme abi doğal ol, o mesajlar gerçekten samimi değil
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgiliye uzun mesaj
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin