esra2

Erkek arkadaşıma sevgililer gününde ne hediye alabilirim?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
esra2(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

arkadaşlar yardımcı olur musunuz sevgilime ne alabilirim 2 senedir beraberiz özel bişey istiyorum mesela parfüm alıp vermek istemiyorum özel bişey ?
Erkek arkadaşıma sevgililer gününde ne hediye alabilirim?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 67132
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
12
Kızlardan  
7
 

Erkekler Ne Diyor

  • Anadolu
    539  
    Bence seni hatırlatacak birşey alabilirsin... Hani bazı hediyeler iki parçaya ayrılır birleşince bütün mana ifade eder öyle birşey. Gümüş kolye olabilir ikili takım birbirini tamamlayan en azından başlığı öyle olabilir birini sen kullanırsın birini de o kullanır. Yada künye olabilir üstüne ikinizi ifade edecek özel birşey yazdırabilirsin... Yada bazı kolye başlıklarında resim koyulabiliyor yüzüğe koyulabildiği gibi dışarıdan gözükmüyor açıp kapatılabiliyor öyle birşeyde olabilir belki içine senın resmını koyar.
  • Jelibon
    -1  
    ben şişme bebek istedim
  •  
    Yok  
    Güzel bir iç çamaşırı al hoşuna gider.
  • orijinal046
    -1  
    oncelikle arabası var ve ilgileniyorsa gümüşten marka maskot yada plakalik yaptirabilirsin.
  • Albeni
    3154  
    Emek harcadığın herhangi bir şey olabilir, kolay gelsin :)
  • caizhoca
    -1  
    viagra :p
  • yoğunkütle
    -1  
    Bir ozalitçiye gir. onun renkli resmini şeffaf bir kaliteli kağıda bastır. kalbinin üzerine adını yazdır. üzerine de kalp şeklinde bir karton kes kırmızı, ya da bastır yine o baskıcıdan. perçinle (takvimler çiviye takılsın diye basılır ya) kalbin üzerine yani tam adının üzerine monte ettir. kalbin üzerinde; her baktığımda içeride göreyim de... kalbi yana çevirince adını görsün...

    tam tersi de olabilir. her baktığında bunu göreceksin yazıp kendi resmin ve kalbinin üzerine onun adını da yazdırabilirsin.

    hem ilginç, hem de hiç denenmemiş ve oldukça da romantik... sadece bir copy center işini yarım saatte halleder. bulunduğun yerde yoksa kendin de yapabilirsin.

    not: kimseye söyleme ama. bak bu aklıma yeni geldi, başkaları da yaparsa orijinalliği gider :)

    mutluluklar dilerim.
  • Phreaker
    7919  
    Klasik mi olur bilemicem ama :) Köşelerinde baş harfleriniz olan bir (el örgüsü de olabilir) atkı bu soğuk kış günlerinde hem kalbini, hem bedenini sıcak tutar :)
  • Burrows
    -1  
    giyim alabilirsin onun tarzına göre
  • prophecy
    -1  
    saat alabilirsin, elektronik gadget olabilir, önemli bir kitap olabilir. Benim için kitap kaliteli bir içki çok önemlidir hediye acisindan
  • Wolcano
    3966  
    Kazak alın benimkiler bana hep kazak aldı sağolsunlar =) (simdi hangisi hangi kazağı aldı unuttum)

    Saka bi yana madem özel olsun istiyorsunuz o zaman onun hobisine ya da hayranı olduğu bir şeye dair maddi imkanlarınızın yettiğince bi hediye alın..

    mesela Bilgisayar üzerine bişeyler yapıyor ve yanında sürekli flash bellek ya da harici hdd taşımak zorunda kalıyorsa ya da hobi olarak kullanıyorsa hem güzel tasarımlı hemde cuzzi rakama ilginc ve beğenebileceği flash bellekler bulabilirsiniz =)

    Müzik dinlemeyi seviyorsa ya da pc de oyun oynamayı seviyorsa limitinizde 500 tl ye kadar ise (ki bu bence pahalı bir seçenek ) sennheiser marka surround sistemli bir kulaklık almak size tapmasına sebep olabilir (PC 360 tavsiyemdir ama 600 küsür fiyatı vardır)
    • Cevaplayan
      ahahha yahu ben size anlatamamışım derdimi suç benim özür dilerim =)

      Merak etmeyin öytle osuruktan nem kapıp her yorumqa kızmam =)

      Demek istediğim sevgili zaten önde olmalı ama aynı zamanda sevgilisininde hobisine saygı göstermeli...

      Mesela benim hobim genelde bilgisayar donanım yazılım ve oyunları üzerinedir.. 3 saat pc söküp temizleyen adamım... Ama gelipte sevgilim bana Sen bu hobiyi bırak gel sadece benimle ilgilen dediği zaman olmuyor işte.. İkisinede dengeli olup arayı kaçırmamak lazm
    • evet dediğim bu; "senin eksenindeki tek şey ben olmalıyım demekten ibaret..
      dünyada insanın tek ekseni inacı ideallerivs vs ilk sırada olmak üzere sevgi üzerine bina edilmiştir.
      sevdiği insan her zaman ilk sıradadır. hobi hobidir adı üzerinde... eksen hoby diyorsun sen de; değildir efendim, sevgili eksen demektir. ha, ben arada değiştirirm diyorsan "sevgili" nedir bilmiyorsun o nedenle zaten sık değişmen normal. (yorumlara kızıp hadi leyn deme alışkanlığın yoktur diye de duacınızım) :)
    • Cevaplayan
      Hobi ile sevgili farklı seylerdir.. Ben sahsen hobimin önüne gecmeye calısan sevgili istemem ki son sevgilimin böyle bir huyu vardı.. Bi elektronikten bir makineden sevgilini kıskanmak kadar aptalca bir şey yoktur dünyada... Adam arabasıyla yalnız kaldığı zamanlar ilgileniyordur.. Yıkıyordur modifiye ediyordur vs vs...

      Kısaca hobisine yönelik bir hediye almak ona saygın olduğunu ve hobisine değer verdiğini gösterir sizin dediğiniz ise "senin eksenindeki tek şey ben olmalıyım demekten ibaret..
    • birisi kalbine araba sokmuşsa orada araba değil de ben olmalıyım dedirtmelisiniz. benim verdiğim fikre bir göz atın yukarıda... bunu (yukarıda yazdığımı) bir erkek beğenmese de beğenmek zorundadır. yoksa "ben bir öküzüm" demiş olur"... :)
    • Cevaplayan
      Lazerle çizim olayları var ama bunun için sanayi bölgelerine gitmeniz lazım..
      Muhtemelen üstü düz ve parlak bir anahtarlık bulun anahtarlığın kaliteli olması uzun ömürlü olması için sağlıklı olur. Sonrasında muhtemelen erkek olan bir tanıdığınızdan rica edin sizin için sanayiye götürsün ve lazer çizim yapan bir yer bulsun.. işlenmesini istediğiniz resmide götürün maksimum anahtarlıkla beraber 50 lirayı geçeceğini sanmıyorum.. Mükemmel bir fikir bu arada=)
    • Soran
      oyle elektronik seyler onluk degil, daha cok arabasiyla ugrasir. anahtarlik yaptirip icine ikimizin resminimi cizdirsem diye dusunuyorum sence begenirmi ?
  • prophecy
    -1  
    butce nedir
    • Soran
      farketmiyo aslinda duzgun bisey olduktan sonra
 

Kızlar Ne Diyor

  • MelC4
    -1  
    Tapu senedi yap. Yanında da sıradan bir şey hediye et. Mesela atkı :)
  • süpürgesiz cadı
    -1  
    Gömlek...ama sen kokması gerekir :) saat alabilirsin güzel bir notla birlikte Örn: Her Saniye Aklımdasın Sende Unutma diye... Gibi...Traş takımı alabilirsin... eğer seviyorsa ikinizin birlikte çekilmiş bir fotoğrafınız olabilir güzel bir çerçevede...Aşk olunca işin içinde vereceğin her şey anlamlıdır aslında...ama bir erkeğe hediye almak biraz zordur..şimdiden kolay gelsin umarım yararını görürsünüz fikirlerimin..
  • kalptenn
    3627  
    ikinizin fotoğraflarından oluşan güzel bir albüm yapabilirsin
  • BsraTekn
    -1  
    Kendi fotografını bir tişörtün üstüne bastır ve ona ver giymesi için üstünde baskı kur . Unutamayacagı bir hediye oluur. :)
  • buble
    20451  
    Hayranı olduğu müzik grubuna bilet,poster gibi şeyler
  • Psykhe
    -1  
    Bastan sona giyim al ama bu yazdklarmn hepsini
    Corap ayakkabi boxer pantlon pijama gomlek kemer tisört atkı
    Ben boyle yapmistm 275 lira tutmstu
  • edeline
    -1  
    Kitap olabilir..Sevdigi bir dizinin DVD Box Set`i olabilir..
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Erkek arkadaşıma sevgililer gününde ne hediye alabilirim?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sevgililer Günü ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgililer gününde ne yapıyorsunuz?
Sevgililer günü yaklaşıyor arkadaşlar kimler sevgilisine ne alacak yadda o gün için planlarınız neler  
Bir Erkek Sordu Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Sevgililer günü sizin için önemli mi ?  
Erkeklere küpe yakışır mı?
22 saat önce sordu

Erkegine göre değişir

ıyyy o ne yaa

Görürsem döverim

Olur olur çok da güzel olur

Biz böyle mi gördük lan

Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46568  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4626 Cevap
Aşk Xper: 6386

Xper Nedir? Xper Sıralaması