maqaTunee

Herkes aşkını ölçsün bakalım yüzde kaç çıkacak? :)

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
maqaTunee(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

Herkez aşıs oldugunu sevdıgını hoşlandıgı kişini aşkını ölçsün bakalım % kaç çıkacak :))

link Ölçün Sonuçları Yazın Bakalım Yuksek mı Düşük Mü :)))


Güncelleme: benım %95 Çıktı Valla :D   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 631911
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
14
Kızlardan  
22
 

Erkekler Ne Diyor

  • erenn33
    -1  
    Gördüğüm en saçma testti :D
  • fearr
    1680  
    %95 de benimki
  • illuminati44
    -1  
    45 cikti
    .
  • sabuncu
    1587  
    noluyor burda
  • Ağabey
    -1  
    Merhaba arkadaşlar;

    Benim aşkıma dayanamadı bu Aşk Ölçer..

    Bu arada beni tanıyanlar tanımayanlar herkese yeni gıcır gıcır rumuzumla selamlar.
  •  
    Yok  
    ecem ismiyle %100 çıktı aranızda ecem varsa evlenelim madem:)
    • ahah :D
    • Soran
      Kadriye yaz bıde :DDD
    • Cevaplayan
      oha çok boktan lan murat- inna yazdım gene %&100 çıktı, şimdi innayımı seçicem ecemimi offf
  • CakmaUye
    -1  
    ota böceğe yüzde yüz çok eşli evlilik mi yapmam gerekiyor?



    cut.
    • Soran
      ahah :D
  •  
    Yok  
    ebenin *mi yazdım %100 çıktı valla :D
    • Cevaplayan
      kendin yaz gör yaa beni uğraştırma:D
    • Soran
      ekran alıntısını gönder Link Olark :D
  • livaneli
    6931  
    iki defa yaptım farklı çıktı?
    1 saniye içinde gözü başkasına kaydı galiba :)
    • Soran
      Nasıl ? Ne çıktı :)
  • beberuhi
    19412  
    % 85 çıktı :D
    • O yazdığın kızı yolarım : / Fener yazdıysan yine yolarım : ///
    • Kimi yazdın nan : /
    • detttt :)
    • hay seni ruslar kacırsın emiiiiiiiiiii
    • Soran
      :D :D
    • ikinci cevabımı oku be :)
  • ömeralgül
    -1  
    eminim benim aşkım 100de 100 dür
    teste gerek yok
    onun için herşeyi ama herşeyi yaparım sıkıntı yok

    gerçek aşk onun için neler yapa bildiğindir
    • Cevaplayan
      sağol çok mersi teşekkür ederim
    • Soran
      ADAMSIN ! :)
  • JunkieStyLe-
    22028  
    Olmayanlar Ne Yapsın.
    • Soran
      Koptum :DD
    • Cevaplayan
      %1 :D
    • Soran
      Ikı Tarafda kendı ısmını yaz bakalım kendını ne kadr sevıyorsun :D
  • puzzled
    -1  
    :((((((((((((
    • Soran
      Çıkmadımı :(
  • ferdicarrefour
    -1  
    ferdi ile gülbahar'dan %70 çıkıyor peki bu kadın kalan %30'u kime harcıyor ulen !
    • Soran
      ahahahah :DD :DDD
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    % 65 çıktı hıh aman zaten eski sevgilimdi :D
  • yolsuzprenses
    -1  
    %85 çıktı
  • Essma987
    1063  
    Ulan ben bu testleri 8-9 yaşımda çok yapıyordum :D duygulandım şimdi
  • ÖtekiKadın
    -1  
    Test dondu kaldi.Olcemediyse demek ki.
  • faorafaora
    248  
    doktor levent yazdım. % 99 cıktı. oha rsmn yvşadı .s .s
  • KızılKuş
    19278  
    100% çıktı.
  • dilaraisurdiscogirl
    -1  
    %95 YALAN 3-4 kez uğraştım yüz bile vermedi :D
    • ahaha :D Tahmin etmiştim hayırlısı nan takılma ona .. <3
    • Ahmet yazdın dimi nan :D
    • ilkan karaman mı yazdın jordan farmar mı ? .DDD
  • cestlavieee
    9899  
    bozuk bu bence %100 cikti
  • Poliklinik2
    -1  
    % 100 çıktı allaammm sana geliyorummm
    • Cevaplayan
      :D iki türlü de denedim nan
    • Soran
      :D makına bozulmuş olabılır kendını Çok verme :D
  •  
    Yok  
    link bizde %100 çıkması gerekti ama neyse
  • Tuzak
    26398  
    %85 çıktı :D isim salladım yazacağım isim bile yok yaw :S
  • Cardgre
    -1  
    %95 bende de.
  • nnisannn
    18816  
    % 85 çıktı gidip kocamın başında dırdır yapmalıyım hemen neden 100 demiyo bu cihaz diye.
  • tfguhokmlö
    -1  
    95 çıktı oha çok şaşırdım
    • Cevaplayan
      Evet öyle :)
    • Soran
      Ooooo Bnle Aynı :)
  • caretta333
    -1  
    ½100 hahaha
    • Cevaplayan
      hakkatten
    • Soran
      Ciddi Mi ?
  • boncuk00
    13684  
    nişanlımın çift adı var önce birini yazdım % 100 çıktı
    sonra ikincisini yazdım%0 çıktı :):):):)
    • aminnnnnnn Allahmı söyletti nedir ağzından bal damlıyor boncukk:DD
    • Cevaplayan
      100 çıkanla :)
    • Soran
      :D:D Sen nışanlına genellıkle Hangı ısımle Çagırıyorsun :D
    • ahahahahaaha :D Nan bozuk mu bozuk
    • ahahahahaha yani rus payını unutma yüzde yüz çıkmaz yüzde 5 te ruslara ayırmak lazım:DD
  • ebedimatem
    2846  
    %85 ne ya


  • tuceeem
    -1  
    % 99.99 çıktı
    .
    • Cevaplayan
      Attım lan :D mobilim açılmadı :D
    • Soran
      ooo :D
  • boncuk00
    13684  
    100% :):):)):
  • sananeşekerim
    11309  
    45 çıktı :(
  • esila19
    -1  
    Esila -Galatasaray yazdım % 90 çıktı yalan söylüyo bu cihaz : /

  • aslimmm63
    761  
    benim sevgilim yokk :(:((:((
    • Cevaplayan
      yuhahaha :D:D.D
    • Soran
      Tmam benle dene :D
    • Cevaplayan
      kızım o eski sevgilimm :(:(:(
    • Soran
      % 45 Çıktı :DDD :DDD
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Herkes aşkını ölçsün bakalım yüzde kaç çıkacak? :)
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel18 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Aşk Yazıları
 
●  Sana Ayırdığım Son Gün...
boOastiful
...Hayatımda beni bu kadar heyecanlandıran başka bişey varmıydı diye düşünüyorum bazen bulamıyorum...Belkide vardı... 1. sınıfa giderken aşı olucağımızı öğrendiğimde ve o çirkin hemşiremsi kadınları...
●  Garip Bir Sevgi
narenciye
Ben ancak bir anlatıcı olabilirim, yazar olma iddiasında değilim. O yüzden kendi başımdan geçen olayları rahatça anlatabilirim, ve hatta dilediğimce subjektif olabilirim. Sonsuzluktaki şu anlarımda...
Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4620 Cevap
Aşk Xper: 6383

Xper Nedir? Xper Sıralaması