Sevgilimin beni daha çok sevmesini istiyorum. Ne yapabilirim?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Aşk

selam arkadaşlar.sevgilim beni seviyor ama ben daha çok sevmesini istiyorum.mesela bensiz nefes alamıyıcak kadar..beni sürekli özlemesini istiyorum lütfen yardımcı olun


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 49186
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
17
Kızlardan  
4
 

Erkekler Ne Diyor

  • matematikzede
    -1  
    Sen bu istediğini hakediyosan zaten seni sever o merak etme
  • Farketmezzz
    -1  
    Çocuk yapın.
  • sezoxxx
    -1  
    kendını zorlama bu konuda oldugun gıbı ol kı senı bu sekılde severse sevsın kı uzun bırlıktelık saglansınn aksı halde sen her zaman dıledıgı gıbı olmayabılır bu durumkda sıkılabılırrsın yada baska sebepp...sakın bı kısıye endekslenmee her zaman baska yelkenler acmayı da ıkıncı sık olarak bı kenaraa koyy...
  • scoşkun
    8622  
    tek taraflı olmaz her ikinizde sevmeniz gerek karşılık beklemeden
  • Deniz-82
    2146  
    birinin seni cok sevmesini senin istemenlen olmaz
    onun istemesi lazim ama bu bir gercek kendini onun yerine birak ozaman cevap bulacaksin
    sen bir insani nasil cok seversin diye sor ve öyle davran ona
  • tutkum
    4427  
    yukarıdaki soruda sana ait değilmi.:)
  • Berk28
    -1  
    Niye böyle istiyorsun merak ettim yani onun sevgisine güvenmiyormusun? Ki anlattığına göre öyle görünüyor sonuçta seni seviyor ve seni düşünüyor yanında oluyor ise bence fazla abartıp sıkma sevgilini rahat bırak.
  • nasılhepsiondandır
    -1  
    Daha çok sevmesinin yolu yok ki..
    Senin kadar sevdiğine inanıyorsan yeterli değil mi ?
  • Jelibon
    -1  
    Yok böyle bişey
  • almamater
    4205  
    Sana köle olsun da ondan ayrıl dimi?
  • saferdal
    -1  
    Tadını kaçırma aşkın ve sevginin ve seksin bir kuralı ver. özlemek, beklemek, aramak gibi 24 saat dib dibe bıkkınlıktır...Çok kısa zamanda ayrılık getirir..Tuvaletede berabermi gideceksin ?. Günde kaç defa zart dedi, kaç bardak su içti, kaç defa tuvalete gitti, kaç defa gözünü açıp kapattı ?..Bunlarımı sayacaksın ?...Gereksiz bir saçmalık...Özlesinde bir yere kadar...
  • Pısk0pat_GüveN
    -1  
    Zamanla kendini daha çok sevdir, sakın batıl inançlara yönelme yan etki yapar ayrıla bilirsiniz.
  • Ausname
    -1  
    Tabii olur..o dediğin şekilde seni en fazla 2 ay sever..sonra pat diye ayrılır...
    Gözün doysun emii...
    Yuhh yaaa...
  • EnjoyTheSilence
    3125  
    Pardon. Sizdemi Ohannesburgergillerdensiniz? :D
  • etmus
    -1  
    sen sevgi değil de kole istiyorsun sanirim :) sensiz nefes almasin da ne olsun? gebersin mi? bagimli mi olsun bagli mi buna karar ver
  • demir82
    1126  
    bu şekilde düşünmeniz ilerde onu kaybetmek demektir hiç birşeyi fazla benim semiyeceksiniz ilk kaybedeceğiniz o kişi olur
    • Katılıyorum. Benim böyle bir sevgilim olsa 1 dakika daha durmazdım yanında.
  • digger
    3566  
    Oha!

    Bizim Türk kızlarının bir kısmı hakikaten mazoşizme emin adımlarla yaklaşıyor. "bensiz nefes alamiyicak kadar" ne be!

    Git Afrika'dan zenci köle getirt bence; daha isabetli olur :D
    • allahım yarebbim benide sinir etti bee..katılıyorum size..
    • Cevaplayan
      Ehehehe :)) Aynen friviç :D
    • Türkler böylelerine ''mal'' derler.
 

Kızlar Ne Diyor

  • buketdere
    13245  
    Buldum ne yapacagını senin güzelim sen en iyisimi onun anahtarında gerçekten ama gerçekten maskot ol en güzeli budur.seviyor işte daha nedir bu saçma düşünceler.sen cocukmusun kuzum
  • PepeeveŞila
    28923  
    Kafada sorun var galiba
    • Cevaplayan
      teşekkür ederim canım:)
    • aynen doğru dedin nehircim?
  • buketdere
    13245  
    oha be senin istediklerin biraz çok seviyormuş daha ne istiyorsun ölsünmü yani senin için dahamı memnun olursun sensiz nefes almiyacak ozaman maskot gibi yanında gez.seni her gördühgünde nefesini daha rahat alsın.yapma allah aşkına be bulmuşun bunama özlemek güzeldir evet çok özlesin ama sensiz nefes alamaması çok ama çok yapmacık saçma
    • Cevaplayan
      evet hakedenler var gerçekten bulamıyor gerçek sevgiyi bulanlar var yetinmiyor.öldürecem bölelerini be
    • Bazılar gerçekten haketmiyor
  • Yasak_Aşk
    -1  
    Biraz da kendin için mantık iste...
    • bensiz nefes alamasın biraz fazla değil mi be yavrum o ne öyle tamam seni kaybetmekten korksun bende öyle istiyorum ama sen biraz fazlaya kaçıyosun
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgilimin beni daha çok sevmesini istiyorum. Ne yapabilirim?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgilim ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz nelerimiz var :)
Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz :) kısa ve net haydi bakalımmm :)  
Bir Kız Sordu Sevgilim beni umursamıyor mu bilemiyorum..
Sevgilim beni seviyor bundan eminim. daha önce birçok kişiyle çıktı fakat bana karşı herzaman farklı olmuştur. 2 aydır çıkıyoruz, 3 yıldır...  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim23 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey

Aşk Xperleri
  
gizemli7
50119  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46213  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4577 Cevap
Aşk Xper: 6340

Xper Nedir? Xper Sıralaması