Şişman kız yakışıklı erkek

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

Şişman bir kız yakışıklı bir erkeğe hoşlandığını söylerse erkek ne tepki verir? Çıkmaları söz konusu olur mu?


Güncelleme: erkek asosyal bir tip   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 371140
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
22
Kızlardan  
5
 

En İyi Cevap

Sabri42
1368  
Ciddiyetini Göstermezsen.. Samimiyetsiz bir şekilde yaklaşırsan.. Ona ciddi olduğunu hissettirmezsen.. ilk Etapta kalbini kıracak Sözler edeceğini sanmıyorum ama.. kibarca teşekkür eder geri çevirebilir.. yani Sen ona açıldığın zaman senin fiziksel özelliklerini göz önünde bulundurarak seninle alaycı bir şekilde konuşarak '' hayır'' derse eğer zaten o kişi seni haketmiyordur demektir.. Bu ince Olayı çok iyi anlaman lazım.. sakın Kendini ben şişmanım ben kiloluyum diye küçümseme.. eğer böyle yaparsan en baştan kaybedersin.. Bu şişmanlık kaygını ona yansıtırsan bence iyi olmaz... bence direk git samimiyetinle güzelce söyle.. en azından Sende olan özgüveni görür. ve bu onu düşündürür.. Ama ilk başta biraz bakışmalar şart.. eğer hiç tanımıyrsan direk gidipte açıldınmı, buda ters tepki yapar. Eğer tanıdığınsa problem yok.. hadı kolay gelsin.. Hiç bir zaman bir şeyi içinde bırakma git konuş.. Bugünlerde benimde içimde büyük bir muamma sıkıntı var ama, ben fırsatını bulunca konuşacağım.. en fazla babası temiz bir dayak atttırır bana yada kendisi döver... hiç olmazsa ne kaadar sevdiğimi oda anlamış olur.. İçinde bırakma git söyle Olumlu yada olumsuz ne olursa olsun. Elde edeceğin Somut delil seni fazla sarsmayacaktır..
  • Cevaplayan
    Yuzune Soyle cekınme. Ayrıca neden gerı cekıldı dıye dusunemez. cunku babası yakaladıgında Onuda karsısına aldı. Bundan sonr abı dıyceksın felan dedı. yanı resmen yaptırım uyguladı. sonra oda benım moralımın cok bozuk oldugunu gordu. gerı cekıldıgımı dusundugunu sanmıyorum. ama ne yapacagımı dusunuyor olabılır..
  • Soran
    kız şu anda niye geri çekildiğini merak ediyordur :D sence bi yazı yazıp mı itiraf etsem yoksa yüzüne mi söylesem?
  • Cevaplayan
    ozaman tam zamanıdır. Söyle gitsin.. bende kıza söylemek için ne taklalar attım velakin ne olursa olsun ulan dedım kendı ıcımden gıttım soyledım.. ertesı gunu yıne pesınden gıttım bu sfer ne olursa olsun ulan dedıklerım basıma geldı ama yıne gıdecem. Sevıyorsan Kos pesınden sakın bırakma Mucadeleden sakın vazgecme. ben su anda vazgecmıs rolu yapıyorum.. sadece uygun bır zaman beklıyorum. zamanı gelınce yıne harekete gececem ne olursa olsun umrumda degıl tek bıldıgım onu cok sevıyorum..
  • Soran
    çocukla bakışıyoruz. hatta bana karşı ayrı bi ilgisi var ama şu aralar küsüz. hazır küsken itiraf edip kurtulucam zaten konuşmuyoruz

Erkekler Ne Diyor

  • kızlarsizce
    384  
    işin ucunda seks varsa neden olmasınki?
  • fallen658
    96  
    0 beden olmadıgı ıcın kendını cırkın bulan kızları sevmem
    bence cok asırı kılolu degılde hafif tombis olan kızlar daha sirin bnce :)
  • apollo57
    2162  
    Aşkın boyu yaşı kilosu olmazzzzzzzzzzzzz
  • SmileBack
    -1  
    Kız zenginse neden olmasın...
  • okur_yazar
    975  
    Bal gibi olur. Birkaç haftaya kadar bende şişman kızla arkadaşla olacağım.:)
  • hayatımınkadınısnnnn
    -1  
    :) benim basıma geldi cevap bile vermemiştim
  •  
    Yok  
    Şişman bir kız eğer ilk olarak o erkeğin güvenini kazanırsa belki olabilir.

    Arkadaş olarak biraz kendini tanıtması ve sevdirmesi şart. Çünkü şişman kızlara karşı ilk başta hep tepkliyiz. Ama güvenini kazanırsan ve yanında mutlu olmaya başadığında onu dışarı çıkmaya çağır . Yani artık okul veya iş yerinde değil daha özel bir alanda buluşun.

    Erkek düşünür '' Ya kız zaten arkadaşım öyle bişey düşünmez, Şişman kızla çıkan adam gibi görünmem ya eini falan tumucam zaten konuşucaz arkadaşız ya. Arkadaş mıyız sahiden ya neden onun yanında bu kadar mutluyum. Saçmala oğlum bin tane zayıf uzun bacaklı kız varken sen o kıza mı kaldın. Ama o kızlar onun kadar mutlu etmeyi önemsemiyor ki beni. Of Ya bana karşı bişey hissediyorsa? Acaba hissediyor mudur ? Benim yanımda mutlu gibi. Ama sadece yakışıklı bir ekeği etkileyebildiğini anladığı için mi bu kadar mutlu yoksa sahiden kişiliğimi mi seviyor? Hem evlenince nolacak çocuk olduktan sonra daha da şişmanlıcak o kiloları veremicek. Onunla bir çocuğumuz olması :) yok oğlum yürü git ya. Bir toplantıya gidiceksin yanında herkesin fıstık gibi eşleri olacak sen tek bi kızla yanında bir harem taşıyor olacaksın. Yapma bunu sakın hayatın kararır. Oh tamam teklif edrse yanaşırsa uzak durayım. şişman zaten sevişirken ter içinde kalır pis :) Of onunla yattığımızı düşünemiyorum. Gerçi kucağıma nasıl alıcam lan ben bu kızı üstüne oturuken kırar ufaklığı. Onun teni onun kokusu of. gene saçmalıyosunbi anlık zevk için kız üstüne kalıcak oğlu. en iyisi acil işim çıktı deyip hiç gitmemek buluşmaya... ''


    Yani çıkma teklif etmesine fırsat vermez ama eer o kız çıkma teklif ederse ve onun yanında mutluysa dayanamaz. :)
  • SpiDeR
    280  
    zayıflamayı denesın kız sonra bırınden hoslanma asamasına gelsın erkeklerın genelı sısman bayanlardan hoslanmaz
  • galaciovic
    345  
    asosyal ise çıkma olasılıkları daha fazladır tabıkı ama erkegin davranıslarına da bakılmalı..
  • boy07
    -1  
    benim için çok fazla olmadığı sürece sorun yok ve birzda güzelse ama çevremdeki erkeklere göre şişmanla çıkmaz kimse tabi bence yanlış düşünüyolar ama böyle durum işte
  • sorubaz
    324  
    Tabii ki de her şey olabilir fakar çocuğun kişiliğine bağlı. Eğer egosu yüksek kendi yakışıklılığın farkında ve havalı takılmaya çalışıyorsa anla ki yanına yakışan bir kız arıyordur şişman birini tercih etmez bence.
  • galaciovic
    345  
    bu erkeğin kişiliğine ve karakterine bağlı...
  • SkrilleX4
    612  
    Ne cılız lavuklar var Dünyanın en büyük hamburgeri gibi karılarla evleniyorlar amk.
  • Pollux
    20287  
    tekliften ziyade karakteriyle, yaptıklarıyla ilgisini çekmesi daha akıllıca olur
    tabi adamın hoşlanacağı tipten karaktere, hobilere vs sahipse
  • esaretin_ta_kendisi
    -1  
    hayat bu. kimin kimi kabul edeceği belli olmaz.
  •  
    Yok  
    olamazzz mı olabilir :)
  • Lazyy61
    1265  
    kişiden kişiye değişir ama onun gözünden bakmak lazım şimdi ne desek boş
  • papürüs
    -1  
    belkide o yakışıklı çocuk balık etli bayanlardan hoşlanıyordur.bence sen şansını dene.sonra keşke dememek için.
  • Noyan
    3289  
    Bana söylese o kız ne gülerim ya :D keşke söylese :D :D
  • jokersy
    8884  
    Yakışıklı diye tabir edilen kişinin kişiliğine bakar bu durum, olmadık bir özellik cezbedebilir.
  • onsubat
    -1  
    Çok yakışıklı olmasam da benim de şişman bir kız arkadaşım vardı ve diğerlerine göre onu daha çok seviyordum. Çok farklıydı suratı çok güzeldi ve çok tatlı bir kızdı. Hiç bir zaman şişmanlığı gözüme batmadı yani.
  • askslas
    6747  
    hani herkes iç güzelliğe bakıyordu. dış güzellik irdeleniyor hep
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Ben sana söylim kısaca. . ben şişko kızın tekiyim. Bir erkekten çok hoslanmistim gidip söylemiştim. Dalga gece gece benimle oynadi. Reddetti. Neymiş ben onu yermişim. Bu sözlerden sonra bogazimi kismak yerine intihara kalkistim. Bi bokta olmadi. Yani simdi kimse birbirini kandirmasin milyonda birdir yakisikli erkeğin şişman kizla cikmasi. O da şişman fetişidir. İlişkide zevk almak için cikiyodur. Gerçekler acıtır... Kanatır...beni kanattigi gibi.
  •  
    Yok  
    asosyalse olabilitesi var
  • Meliza
    4813  
    Kendini beğenmiş ise arkadaşlarını toplar dalga bile geçebilir.Hatta kibiri tavan yapmışsa "Sana mı kaldım ben be?" bile diyebilir ama iyi çocuksa seviyorsa olur sevmiyorsa kırmamak için elinden geleni yapar.
  • saraAnder
    4588  
    Ben baliketliyin fakat ne yalan söyleyim bu gune kadar sadece yakisikli erkeklerden teklif aldim, yani neymis 45 kilo olmakla yetmiyor bazen, 2 ay önce dugunde bile. 2 teklif aldim:)
    • Cevaplayan
      Sana ne gurur duyiyorum bundan? Senin niye zoruna gidiyor anlamadim. Bide ayrica Avrupada gibi bir yer yasadim halde bukadar taliplerim varsa sen ancak avucunu yalarsin
    • Anadoluda balık etli seviyolar o kadar övünülecek bi durum yok. Şehirli kadın aktif yaşar zayıf olur.
  •  
    Yok  
    Bu dünyada herşey oluyor
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Şişman kız yakışıklı erkek
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata2 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Aşk Yazıları
 
●  Aşkı Anlamak İsteyenlere
sevgilimmm
Bir uçurumun ucundayım.Karşımda bir köprü.Seni bekliyorum gecenin bir yarısı.Hayalin rüyalarıma işlemiş.Korku var yüzümde.Gerçekte seni kaybedebileceğimin korkusu rüyalarıma işlemiş vaziyette.Yorgun...
●  13 Gün Süren Açlık Halim ve Sevgilimden Gördüğüm Destek
Alegria
Merhaba,19 yaşında iken Elazığ'da yaşadığım, ruhsal, psikolojik ve bedenen zorlandığım gerçek bir hikayem. Sizlerle paylaşacağım umarım canınız sıkılmaz fakat okurlara bir tecrübe olacağından da...
Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46319  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4605 Cevap
Aşk Xper: 6355

Xper Nedir? Xper Sıralaması