hitmihit

İlla bir erkeği elde tutabilmek için ona istediği her şeyi vermek mi gerekir ?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
hitmihit(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

Her açıdan istediği vermrk mi gerekiyo ? Başkalarına gitmemeesi için


3000 karakter kaldı Gizli cevaba izin verilmiyor  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 299994
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
48
Kızlardan  
22
 

Erkekler Ne Diyor

  • bunyaminkose26
    -1  
    kesinlikle yanlıs seni seviyosa vermesende yanında kalır canım böle dusunme sen üzülürsün
  • Filozofff
    -1  
    Erkeği elde tutucaksın diye, or*spu mu olucaksın?
  • theapoptosis
    327  
    Onun istediklerini yapmıyorsun diye başkalarına gidecek biriyle neden berabersin?
  • Psklgmrtc88
    -1  
    Her istediğini vermene gerek yok zaten istediği birşeyi vermedin diye senden gitmiyorsa zaten seni sevmiyor demektir. Ama bazı sınırlar dahilinde her fedakarlığı ve herşeyi paylaşmayı bilmelisin. Bu erkek için de geçerli. Ama böyle birşey'in pazarlığı yapılmaz.
  • KubaR
    2495  
    İlişkiniz arz talep üzerine kuruluysa seni sevmiyor demektir. İstediklerini verdiğinde onu elinde tutabilirsin ama asla seni sevmesini sağlayamazsın.
  • smart-jacop
    2507  
    Gerek yok! saygı, sevgi yeterli ;) kimine yetmiyor olabilir oda aç gözlü insan gibidir ne kadar çok verirsen o kadar çok fazlasını ister gözü aç bir kere ;)
  • Nurialçonunamcası
    609  
    Bana istediğim, istemediğim herşeyi verdi,
    Ama kendi çekip gitti.
  • eufukx
    -1  
    istediği herşeyi vericekmiş gibi yaparsan elinde tutarsın verirsen değil.
    • Cevaplayan
      bigün erkek erkeğe takılalım!
    • kız olsam seni alırdım mk.adam uzman.
  • RuzzgaR
    -1  
    Senin Böyle Bir Durumun Varsa Veya Kimse O Sallayın Gitsin. Sonradan Üzülen Sıkılan Siz Olursunuz. Seni Kullanmasına İzin Verme.
  • toprak52
    -1  
    her istediğini yaparsan sıkılır senden
  • Ameloss
    -1  
    Bunaltma,şımartma her istediğini verme,kalbinide kırma derim.
    Yaptığın şeyde karşılık bekleme eğer karşılığını veriyorsa onu mutlu etmeye devam et derim.
  • banadasorun87
    -1  
    tam tersi istediği her şeyi verirsen seninle niye evlensin zaten alacağini almiş olur
  • susadamimcesmeye
    1687  
    Verirsen alır gider , vermezsen almadan gider
  • prouzman
    -1  
    versende vermesende aynı gidecek bitecek...
  • Erdem
    15454  
    Hayır. Ne alakası var?
    İstediği herşeyi almış olan birinin senin yanında ne işi var ki?
    Özellikle cinsel anlamda istediğini aldığında, kadın erkek için çekiciliğini kaybeder. Nokta.
    • Cevaplayan
      Niye malesef ki? Müstehak bence.
    • Maalesef öyle..
  • onurtunc123
    -1  
    evet malesef
  • judge04
    -1  
    verrmiyorsun diye gidecekse bırak gitsin...ne için yanında olduğunu sorgula...bitik ilişki sanki...
  • neoo1982
    979  
    anan ögretmedimi sana göster ama elletme die verdigin zaman unutur seni tam kararında tutacaksın herşeyi ki her defasında bi umudu olsun yanına gelirken ben zor olan kadınlardan hoslanırım 1 ay cıkıpta gormedıgım yerı kalmadıysa bende pek merak uyandırmaz ve sıkılırım yani sonra tak sepeti koluna herkes kendi yoluna biraz asi olmalı bence kadın
  • BurhanAltıntop
    65  
    evet vermek şart... vermeden olmaz
  • 64tekinoğlu
    4244  
    saçma bir düşünce.? gönül eylendirmek için birliktelik olunuyorsa ... ona bişey demem.. onlara herşey karıyla zararıyla müstahak... ama arada sevgi, aşk varsa buda karşılıklı ise, zaten menfaatsız seven, senden .. bu tür istekte bulunmaz...ve başkalarında gözüde olmaz..en azından seni zedeleyecek istekte bulunmaz... ama sevmiyorsa ellem eder kullem eder, sana trip atar arzu ettiği emeline kavuşur...! bence bu tür istekleri, hele birde hayvani arzuların peşinde olanlardan kaçınmalı :)
  • crabs
    4261  
    Erkek gerçekten seviyorsa hiç bir karşılık beklemez. Bir şeyleri vererek elde tutmak sokakta taksi tutmaya benzer verdiğin bitince seni indirir basar gider.
  • AdnanDr
    -1  
    Erkek elde durmak istemezse dünyayı versen durmaz, seni sevdiyse sana aşıksa ve sana saygı duyuyorsa da kovsan gitmez.
  • Deimos
    10959  
    vermeden olmaz..
  • feth1453
    41  
    her istediğini verek olurmu, ona karşı dürüst ol, anlayışlı ol, (her iki taraf için de geçerli) saygı ve sevgi de varsa her istediğini vermene gerek yok bence...
  • breakfastinamerica
    4495  
    Hayir erkek de kadin da birbirine herseyi basta koklata koklata vermelidir. Ipin ucundaki peynirle fareyi kendine cekmek gibi. boylece kisa surede birbirinizden sikilmadan ayrilmak yerine yeteri kadar sure beraber olarak birbirinizi tanimis olur sonra da karsilikli diledigince alip verirsin. boyledir yani. sonra omur boyu fareyle yasam!
  • SeN-BeN
    -1  
    vermelisiniz kızlar verirseniz elde tutarmısınız bilmem ama evde tutarsınız
  • noyys
    -1  
    sakkkın vermeeee sakkın.
  • parlementist
    888  
    en buyuk hatan olur bu
  • zil2tapoz
    4160  
    gideceği varsa herşeyini ver yine gider.. o yüzden her şeyi vermenin alemi yok..
  • Sakınca
    1347  
    verirsen çok dua alırsın :)
  • DecadenceOfOrpheus
    -1  
    verilsin tabi . o da versin. karşılıklı alınsın verilsin. complete assembly
  • thomas261984
    -1  
    herseyını vermesende mutlu edecek seylerı yapman yeterlı olacaktır
  • Realist99
    -1  
    her dediğine evet dersen de olmaz her dediğine hayır dersen de olmaz
  • vivaviva
    -1  
    evet malesef üzgünüz ama öyle
  • onepointzero
    -1  
    Verecekmiş yap...Ümit ver sadece..dayanabildiğin kadar dayan. Eğer 1 sen boyunca dayanabildiyse sevginin peşinde demektir ..2 ayda bırakırsa seni bilki onun için seninle birlikteymiş
  • maçaA
    -1  
    dengeyi çok iyi ayarlamak lazım, ne her dediğine evet dicen nede hepsini geri çevirecen, erkek değil sadece her insan için geçerli bu..
  • mamuli
    7537  
    severse gitmez
  • BuKiminAdı
    -1  
    o zaten gidecek, vermesen vermedi diye gidecek versen sen artık bir kaşarsın seninle evlenilmez diye gidecek. anlayacağın o her türlü gidicek
  • Süvarim
    -1  
    Tam tersi. İstediği şeyleri yapan kızın sonu derhal şıutlanmaktır. Kendisine saygısı olan hiçbir kadın bunu yapmamalı ki erkek de saygı duysun.
  • vedat1903
    -1  
    kesinlikle evet vermezse giderim
  • Mascaltar
    -1  
    Her istediğimi yapan bir kız arkadaşım olsaydı soğurdum ondan... Kendi sınırlarını çizmeli ve beni zorlamalı..
  • oyuncakaraba
    -1  
    hayır öyle bir şey sözkonusu olamaz.
  • hotdog
    47374  
    her açıdan da olur, belli açılardan yüklensende olur, baskalarına gitmemesi için demek yanlış ama. Zaten bu insan sana sen olduğun için gelmedi mi? farkında değilmiydi ne olduğunun, içkisine ilaç mı attın adamın...sadasdasd
    • özgüvende keşfedilecek öz yüksektir. özgüvenleri kesiştirmek de en zevklisi. nefis.
    • Cevaplayan
      selam dostum
    • oıausdoısaudoıadu
  • beberuhi
    19348  
    erkek hep bir şey istiyorsa uzaklaş bence ondan bahane arıyordur o kafasında sana hayır gelmez ondan
    • İyi dedin. "Şu kız birşeylere itiraz etse de ayrılsam" diye düşünüyordur. Farklı bir bakış açısı
  • Levis
    1969  
    bi erkegi elinde öylede tutamazsin..
    bi erkek ne zaman senin olur seni sevdigi zaman sana kiyamadigi zaman seni üzmek istemedigi zaman senin icin herseyi yapabilcegi zaman sen onun hayatinda cok büyük rol oynadigin zaman

    erkege istedigini versende sevmezse bos :)
  • darkmessiah88
    1843  
    bazen oyleolması gerekebılıyor ama herzman degıl.
  • nuri_abi
    -1  
    bence tam tersi böyle olması iyidir kesinlikle link
  • incistan-devleti
    -1  
    Resimdeki senmisin bilmiyorum ama resimdeki kızın elde edemeyeceği tek erkek benim panpa.
    • Cevaplayan
      atara atar gidere gider,inciciyiz biz şeklimiz yeter panpa.
    • owwwww atarlı genç.
 

Kızlar Ne Diyor

  • sandradee
    -1  
    gerekmiyormuş . link
  • Anemone
    -1  
    İstedıgı herseyı versende yetmez doyumsuzluk hat safhaya ulasır ve sonunda sıkılıp tekmeyı basar.
  • Dubblr
    385  
    o zaman senden sıkılır. istediği herşeyi eline verme
  • suskun_deli
    11937  
    Asıl istediği herşeyi verirsen gider, kendinden taviz vererek elinde tutabildiğin erkek, herşeyini verdikten sonra da senden gidecektir hiç merak etme . Bir gün verebileceğimiz şeyler bitecek ve bu sözde aşk, bitecek. Bu yüzden seni kendinden birşeyler vermeye zorlayan bir aşk aslında ne aşktır ne de samimiyettir.. Kızlar hep şu yanılgıya düşüyor "Belki öptürseydim beni bırakmazdı" Hayır öptürseydin hatta yatağa bile girseydin de bırakırdı. Sakın ha diğerleri gibi yanılgıya düşmeyin...
  • Cikolatalipastam
    -1  
    İstediği şeyi alamayınca baskalarına giden erkek sevmiyordur.
    E sevmeyen adamdan napcan,uzak durcan.
    Bukadar basit
  • sisipisi
    1657  
    Şu zihniyetlere bak hele tipik türk erkekleri ,kadını cinsel meta olarak gören zihniyet ...Alacağını alırmış laflara bak ya sanki eşyadan bahsediyorlar.
    • hanımkızlarımızın cevapları da bir o kadar sakil sisipisi hanım,ekseriyetle almak-vermek üzerinden dönmüş yorumlar dikkat ederseniz:)
  • havvaaa
    -1  
    değer verme bence çünkü değer verirsen tepene çıkarlar
  • brokenn
    1486  
    versen de vermesende gideceği varsa zamanı geldiyse gider o yzden herşeyi vermek gerekmiyr
    • kesinlikle arkadaşım sana katılıyorum :D
  • mervvee
    2851  
    Tam tersi sana böyle hissettiren bi erkek varsa uzak dur ondan derim.
  • gülpınar
    -1  
    bu çok yanlış bu düşünce.çünkü genel olarak erkekler hep daha fazlasını isteyecektir.
  • madeleinee
    17244  
    bu nasıl bir düşünce tarzı
  • tecrübekonuşuyor
    386  
    olur mu hiç öyle şey, her istediğini vermek senin kişiliğini sarsar. seni erkeğin gözünde de basitleştirir.
    kişilikler, prensipler ortaya koyulur, isteyen kalır, sadık bir yar olur. işine gelmeyen defolur gider.
  • üzümlü
    657  
    Aksine istediklerini verirsen bitersin , ölmesin sürünsünnnn ; ) bak o zaman senden değerli var mı :PP
  • chemistzy
    20146  
    gideceği olan insan her şekilde gider. sırf gitmesin diye kendinden ödün verirsen, gittiğinde şimdikinden daha çok üzülürsün.
  • green-eyes
    -1  
    Hayir cok yanlis bir dusunce..
  • bitter_moon
    -1  
    kendinize güvenin biraz.
    • özgüven bir insanı başka insandan bağımsız taşıyabilir başlıbaşına
  • satanistkatilikedi
    -1  
    Gitmek isteyene dünyayı versen de hertürlü gider, kalmak isteyene de bi gülüşün yeter, öyle başka bişey vermene gerek kalmaz yani
  • mknox
    -1  
    Evet, böyle devam et kendine saygı duyma hiç, başkalarının istekleri kendi mutluluğundan daha önemli olsun hep hayatta. (içimdeki feminist dur!)
  • evcilkaktüs
    -1  
    Tam tersi olursa sultansın.
  • ceylan
    376  
    eğer senin istemedğin bişeyse kendini zorlama ve onun
    istediğini yapmak için fırsat verirsen daha olumlu olur
  • Elmalı_turta
    31585  
    Uğruna Ölmelisin!
  • çeçesineği
    -1  
    seni isteklerini yapman için istiyosa yol wer qitsin :P
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > İlla bir erkeği elde tutabilmek için ona istediği her şeyi vermek mi gerekir ?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
SonataDün sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Aşk Yazıları
 
●  Aşktan Kurtulmanın Yolu
tabuları_yık
Düşünüyorum… Sadece parmağını mumun ateşine doğru tutsan; fazla değil saniye sonra can havliyle elini geri çekerdin.Ama aşk öyle değil… Yandığını bile bile üstüne gitmek, yanan ateşten kurtulayım,...
●  Her Kadının Bilmesi Gereken 40 Şey
davjones
Kadınların erkekler hakkında bilmesi gereken 40 şey. Unutmayın 'Aşk hepimizden daha fazladır.' 1. Bir adam seni istiyorsa hiçbir şey onu senden uzakta tutamaz. Bir adam seni istemiyorsa, hiçbir şey...
Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46396  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4612 Cevap
Aşk Xper: 6371

Xper Nedir? Xper Sıralaması