onsuzolmuo

Erkek arkadaşıma hediye kutusuna ne koyabilirim?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
onsuzolmuo(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

erkek arkadaşıma hediye kutusu hazırlamak istiyorum ama içine ne koyma konusunda kafam karışık siz olsanız ne koyardınız..


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 281158
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
10
Kızlardan  
3
 

En İyi Cevap

berensu
-1  
içine mektup yaz ona karşı ne hisetgini ne yaşagını yaz kırmızı kurdaleyle bagla koy güll yaprakları koy :) incii falan bide ikinizn resmini koy :) 100 tane kırmızı kalp yap kırmızı kartonla kalplerin üstüne birbirinize kulandıgınız kelimeleri falan yaz w.s kutuya koy :D yap bnce masrafıda aazz :)
  • Cevaplayan
    tabiii :)):)::) yanii
  • Soran
    :))))))))))
  • beleşe getirior :D sni gidi seni enn ii cevap seç diede yazır benim gibi
  • Cevaplayan
    süpersee en iyi cevap seç :)))):):)):)
  • Soran
    bak bu süper :)) teşekkürkr canımm

Erkekler Ne Diyor

  • gokalp166
    422  
    iç çamaşırını koy
  • deneme123
    291  
    fotoğraf koyabilisin, duygularını anlatan bir mektup olabilir..
    ayrıca kalp şeklinde küçük bir çanta da olabilir.. ek olarak içine anahtar da koyabilirsin :D kalbinin anahtarını..
  • düşhekimi
    -1  
    doğum günü hediyesi olarak mı yoksa sevgini belli etmek için mi?
    • Soran
      teşekkür ederimm :)
    • Cevaplayan
      kutuya kol düğmeleri, saat ve parfüm koyabilirsin onu mutlu edecektir
    • Soran
      sevgimi belli etmek için.
  • 1farqinsokakları1
    -1  
    senn gibi sevgilim olsun hediye almasada olur
    • Cevaplayan
      saolasınnnn
    • Soran
      :))) eyvllhhh
  • demircool
    1180  
    Arkadaşın nasıl biriki mesela çok iyi bir av bıçağı beni memnun eder ziyadesiyle walter marka yada colombia
  • somebody76
    -1  
    ben olsam bayramda geliyor, gömlek kravat ve kol düğmesi üçlüsü harika olurdu
    • Soran
      ımm ii fikirrr teşekkrr :)))
  • Fxinturevi
    -1  
    Hediye.
  • 1farqinsokakları1
    -1  
    sen güzel bi kutu yap onu ver bi daha masrafa girme .D
    • Soran
      :DD ne komksn
  • isimsizzz
    -1  
    10 liralik akbil koy
    • Soran
      hee ilk okul mznu :DDD
    • Cevaplayan
      ogrenciyse duacin olur :)
    • Soran
      :DDD alemsnz yha
    • çok işe yarıor geçn olmadığı için kasımpaşada yolda kaldım :D
  • marlboro_extreme
    -1  
    sen bütçeden haber ver
    • Cevaplayan
      birde beğenirsen belkide en iyi cevabı ben vermişimdir ;)
    • Soran
      bunu düşünmüştümmm :)))) saoll
    • Cevaplayan
      Tamam umarım cevabımı beğenmişsindir :) zippo al birde tabaka zaten ikisi 100 lirayı geçecektir az diyorsan saat al yüzük al hala az dıyorsan yazarım ki manevi olarakta erkek arkadaslarına onun hakkında yazı yazmalarını ıste örneğin ben ahmet işte sen benım en yakın arkadasımsın kız arkadasın senı cok sevıyor falan fıstık ;)
    • Soran
      eedd içioo :))
    • Cevaplayan
      Klasik cevap hediye kutusu yapıp vereceksen saat,yüzük,tesbih,çakmak, kişinin tarzıyla alakalı saat yüzük çok güzel olabilir bence sen tarzını anlar sigara içiyor mu ? zippo ve tabaka şart ;)
    • tamam ulan bi pahalı saat al
    • Soran
      sorun değil btçe
 

Kızlar Ne Diyor

  • hanzadezade
    -1  
    bana koca bir kutu dolusu aburcubur gelmişti ve çok beğenmiştimmm. sevdii aburcuburları all koyyy. severmi bilemem tabi.
    • Soran
      yeterki yicek olsun :)) saol canımm
  • IyilikMelegi
    -1  
    Kutu, o kutunun içine de bir kutu, o kutunun içine de bir kutu.. Ondan sonra en sonuncu kutunun içine küçük bir kalp.
    • Soran
      buda güzel olabilirr
  • Çingen
    -1  
    Çikolata, parfüm, saat, atkı falan.
    • Cevaplayan
      Of sizene be canım çikolata çekti allah allah!
    • Soran
      :))
    • kargoya takılsa karınca dolar çikolata filan, bu sıcakta ne çikolatası
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Erkek arkadaşıma hediye kutusuna ne koyabilirim?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata4 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin

Aşk Yazıları
 
●  Sevgiliye Şiir...
Moderatörpinzoe
Biliyor musun, öyle özledim ki seni...Ne kadar üzdüysen de..Ne kadar başbaşa bıraktıysan da Gözyaşlarımla ve çığlıklarımla beni..Ne kadar tuzla buz ettiysen de ruhumu..Gülümseyebildim başkasının...
●  Aşçı Kız Masalı
siniradam
Bir varmış bir yokmuş. Çok uzak bir ülkenin en güzel şehrinde aşçı olmayı ve herkesin çok beğendiği, adeta parmaklarını yedikleri kadar güzel yemekler yapan bir gurme olmayı isteyen bir kız varmış....