Aldatan pişmansa affedip unutmak doğru mu?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:25-29)
    Kategori: Aşk

Aldatan kişiden ayrıldık ve o bunun acısını pişmanlıgını çok acı yaşadığını ve bir daha üzmeyceğini isteklerinizi dahi elinden geldiği kadar yapacagını söyledi. Çok sevdiğini biliyoruz barışıyoruz bir süredir de yeniden beraberiz ve o insan dahada ilgili ortada bir sorun yok gibi. Peki aynı durumu yaşama olasılıgımız nedir ve barışmakla doğru mu yapmışızdır? Siz ne yapardınız ?


Güncelleme: Ben ona böyle birşey yapmayı düşünmedim ama beniml oturup konuşması ve pişmanlıgı ve şimdide beni çocuk gibi sevmesi ona olan sevgim vs bunlar durumu etkılıyor. Yani bu insan bu durumdan uzun acı cektıyse bile sizi kaybetti ve bu durumu yaşadysa sonra kazandıgına dahı ınanmadıysa bile aldatırmı lanet olsun düşünmekten yoruldum arkadaşlar :(   

Güncelleme: bu ilişki birkaç senelik bu durumu etkiler miydi   

Güncelleme: yalnıs yazmısım bu ilişki bırkaç senelik, bu durumu etkiler miydi noktalama hatası   

Güncelleme: Şimdi dürüstlüğünden yada pişmanlıgından eminiz diyelim ve evlendik bu insanla farzedelim o zaman böyle birşey yapma durumu olur mu yoksa yine pişmanlığı devam eder mi yani sevgisi ilgisi ve aldatmakdan uzak durması evlenince değişir mi sanırım yorgunum   

3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 22831
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
9
 

En İyi Cevap

alfie
-1  
etrafımda aldatılıpda affeden çok kız var nasıl tekrar güvenebiliyosunuz anlamış değilim ama kişiye göre de değişebilir mi diye düşünüyorum..zor...çıkmak gibi bi kelimeyi boşverelim de sevmek kelimesiyle aldatmak pek yakışmıyor birbirine bence
  • Cevaplayan
    amin :) teşekkür ederim..inş hepimizin gönlüne göre verir:)
  • Soran
    Amin teşekkür ederim bakış açın çok güzel gerçekten ALLAH gönlüne göre versin
  • Cevaplayan
    işte en çok bu kadar sevene yapılması kötü...insan doğası işte tamahkar..yetinemiyo en değerlisiyle.. kolay gelsin inş yapmaz bidaha daha doğrusu tenezzül etmez..:)
  • Soran
    haklısın tenezzül etmemek yada aklına bile getirmemek doğru kelimeler bunlar büyük konuşmak istemem ama bu sefer katili olurum çünkü ben başka sevdim
  • Cevaplayan
    evet aslında sevgi varsa ona yetiyosan da ayrıca neden başka kapılarda aranır ki bu.. zorla tutmanında anlamı yok..her an gidebileceğin korkusunu yaşatmalısın insanlara değerini bildirebilmek için..evlendiğinde o kadar kolay çekip gidemeyeceğini düşünebilir ama onunla bu konuyu düzgün bi şekilde konuşup halledersen belki böyle bişeye tenezzül etmez...ve seni aldatmaktan korkması değil buna tenezzül etmemesi lazım..onu bu kıvama nasıl getirirsin onu bilemem kadınlar bu konularda uzmandır
  • Soran
    evet bunu yaptım oda bunun farkında çekip gittiğime bile inanamamıştı zaten peki ya onunla evlenirsem o zamanda korkar mı beni aldatmaktan yinede çekinir mi bu durumdan hem anlamıyorum sevgi saygı varsa buna ne lüzum var zorla tutmak anlamsız cevap lütfen
  • Cevaplayan
    :( üzülme bu konuda onu uyar! sert ve net bi şekilde bi kere daha hayal kırıklığına uğrarsam arkama bile bakmam de..seni gerçekten seviyosa bunu göze alamayacaktır..
  • Soran
    :(

Erkekler Ne Diyor

  • dumanx
    -1  
    bir dahaki aldatma olayına kadar mutlu bir hayatınız olacağı kesin.
  • siyahındelisi
    -1  
    Aldatan erkekse ona sadece ikinci bir aldatma fırsatı vermiş olursun gerek yok bence
  • ikiaradabiderede
    3523  
    isterse 41702347142144363621344525342345 senelik ilişki olsun aldatırsa bitmesi en iyisidir. aldattığı halde affedersen cepte olursun 2. kazığı 3. kazığı yersin belki fazlasını yersin haberin olmaz bana göre. zaten sonradan ne olur diye düşünmeye bile gerek yok bu konuda bana göre. aldatmak affedilmeyecek bir hata bence
  • battleground35
    939  
    Kesinlikle doğru. En azından bir sans daha vermek lazım. İkinci ya da ucuncude siz degerlendirin artık. :D
  • Erdem
    15452  
    Peki adaleti ne yapacaksın?
    Hem Davul bile dengi dengine. O senin dengin mi artık? Değil. Ha bende aldatırım diyorsan... Kolay gelsin.
  • BlmboS4life
    -1  
    affedilen her zaman ikinci bir kazığı atmaya hazırdır emin ol.
 

Kızlar Ne Diyor

  •  
    Yok  
    Ben de aynı durumdayım, mutlu olup unutsam da coğu zaman, aklıma geliyor ve kendi kendimi yiyorum.
  • sevgilihazretleri
    -1  
    aldatanı affetmek, ona bir daha aldatması için şans vermek demektir. sen seç, şans verir miydin vermez miydin ?
  •  
    Yok  
    aldatan adamı affedersen yine aldatır
  • gizemli7
    50121  
    1.kez aldatıyorsa bu karşınızdakinin hatasıdır 2.Kez aldatıyorsa bu sizin hatanızdır böyle bir söz var bilirmisin bilmiyorum.

    Ben olsaydım asla kabul etmezdim.Seni gerçekten sevseydi 2. kişi olmazdı.Bunu bugün yapan yarın başka bir psikoloji içindeyken yine yapar.Yalnış adım atmışsın.
  • bittercix001
    701  
    bence affedersen yine yapacaktır.Çünkü nasıl olsa affediyo yine affettirebilirim der ama aranızdaki sevgiye baglı hersey kmse aranızdakini bilemez sonucta...
  • Chatlaq
    -1  
    2. şansı kimse haketmez.
    yanlış olduğunu düşünüyorum. bu sadece kendini kandırmaktır.
  • Sadecebakayımdedim
    -1  
    Bizmi anlatamıyoruz. Aldatır. Evli de olsan bekar da bir kez aldatmış hadi eyvallah demişsin. bu kız beni nasılsa seviyor der yine yapar çünkü sen ona taviz vermiş olucaksın. Eliimin altında oda olsun der aldatır.
    • Cevaplayan
      Son pişmanlık fayda etmez.
    • Soran
      anlatıyorsun sen anlatıyorsun da benim bu aptal kalbim anlamıyor onu melek gibi görüyor h baktıgımda bana deli gibi aşık oldugnu hıssedıyorum ama bu hata yaptıgı gercegını değiştirmiyor pişman olup beni karşısına alıp konuşması beni durduruyor
  • Sadecebakayımdedim
    -1  
    Sivilce çıkacağını bile bile çekirdek yiyiyorsun.
    • Cevaplayan
      Canım benim çok seviyorsun ve burdaki herkes sana yardım etmeye çalışsa da sen kendi bildiğini yapıcaksın yani onu affediceksin. Ama nasılsa beni seviyor yine yapsam yine vazgeçmez benden diyecek kendini bulunmayan hint kumaşı sanıcak. Bu acıya tekrar dan dayanabileceksen ver bir şans. Ama az öncede yazdığım gibi Sivilce çıkacağını bile bile çekirdek yemek istiyorsun.
  • BiLLyy
    -1  
    ben aldatıldım ve karsımdakını affetmedım cunku pısman olcagı seylerı yapmaması gerektıgı bılıcek yastaydı.ve bır aldatan bı daha aldatır cunku bılırkı zaten affedıldım.
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Aldatan pişmansa affedip unutmak doğru mu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Beni Seviyor Mu ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgilim beni sevmiyor mu ?
'Şarjım bitiyor, sonra konuşalım' dedi, 'Şarjım bitene kadar konuşalım' demedi.. Beni sevmiyor mu?  
Bir Erkek Sordu Beni kullanıyor mu? Arkadaşlar yardım edin lutfen
6 aydır çıkıyoruz sevgilimle annesi ile muhabbetim var beni tanıştırdı arada annesi ile konuşurum neyse konu şu sevgilim param yok dedi bana...  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata13 saat önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin