know-all

Sevgilim benden ayrılmak istediğini söylüyor, ne yapacağım bütün yollar tıkalı

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
know-all(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

Sevgilim benden ayrılmak istediğini söylüyor. Nedenini sorduğumda ise "çok değiştin", abuk subuk konuştuğunda sinirleniyor veya "bu ilişki takla atarak gidiyor" gibisinden şeyler söylüyor. "Seviyor musun?" diyorum, "evet" diyor.
Gururumu ayaklar altına alıp "ayrılma" diye yalvarıyorum. Onunlayken de onsuzken de olmuyor. Tam ayrılacakkende ağlıyorum. Ölmek istiyorum. Ne yapacağım ben? Lütfen biraz yardım edin.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 2259
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
2
Kızlardan  
11
 

Erkekler Ne Diyor

  • meta_1
    11157  
    sorundan anladığım şu sen seviyorsun onu o sana ilgisiz. Sorun sende gibi görünüyor anlattığına göre adamı üzersen dediğini sayımsamazsan ilişkiniz hep sona erebilir tavsiyem kendine çeki düzen ver
    • Soran
      böyle olucak gliba herşey böyle sözle bitmiyor ki işte . bağlayan bişey war sanki . ama birkere daha ayrılalım derse bna bu sefer karşı koymdan biticek ve hayatıma devm edicem yardımın için teşekkürler. :))
    • Cevaplayan
      bana öyle desene baştan o durumda sana haksızlık etmişim sorun kesinlikle onda ondan kurtulmanın yoluna bak kendini ezdirme böyle zalim birisine ozaman mutluluğu görür o
    • Soran
      sorun tamamen benimle ilgili değil emin olabilirsin :))) her derse yaptım böyle yapınca daha çok tepeme çıktı eden dışarı çıkma falan demeye bşladı onuda yaptım ama yinede o mutlu olmadı .
    • Cevaplayan
      anlattığına göre söyledim adamı tanımıyorum karakterini iyi bilsem ilişkini daha iyi yorumlardım
    • Soran
      ben de öyle düşündüm ve sözünden çıkmıyorum onun asla hiçbir şekilde yanlış yapmıyorum sence sorun bende mi yani?
  • DiSCoRdiA
    -1  
    hanım efendi dediğin ağır başlı olmalı .. meraklının dediği qibi uzaktan izle
    • Cevaplayan
      aşkta inandıqim birşey vardır ilk qorus ve ilk izlenim benim kişisel qorusum tabiki kişiye qore deisir ben bu mantıktan hiç ayrılmadım ve beni yarı yolda bırakmadı :)
    • Soran
      beni sevdiğini söylüyor ama ben buna nedense inanmıyorum
    • Cevaplayan
      karşına düzqun biri çıkmıyor olabilir mi ?
    • Soran
      benden düzgün biri ve ağır başlı yoktur aslında herşeyin yeri va zamanı vardır buna göre hareket etmelisin . ben verdiğim emeklerin karşılığını bulamıyorum
 

Kızlar Ne Diyor

  • meraklı
    10876  
    çivi çiviyi söker yola devam;)
    • Cevaplayan
      ya ona istinaden zaten öff jetonnn
    • Belliki sökmüş bu sorunun hükmü kalmadı gibi:)
  • ADAaa
    -1  
    saçmalama kızım yaaa.yapma Allah aşkına kuklası kölesi olma onun.kendini küçültme karşısında.sen şu anda ona seni aldatma hakkınıda sana karşı vurdumduymaz olma hakkınıda seni umursamamama vs haklarınıda vermiş oldun.bırak onu Allah aşkına yok çok değiştin bilmem ne.ya başta kendini farklı tanıttın şimdide değiştiğini düşünüyo ya da gerçekten değiştin ikisi de senden kaynaklı tabi.eskisi gibi olabilirsin.ama köle olmamalısın.bu kadar her istediğini yapmaya kalkma.sende sözünü geçir biraz dişli ol.
    • Cevaplayan
      inşallah canım :) her zaman güven karşındakine ama cebinde de bir şüphe taşı hep
    • Soran
      inşallah karşıma düzgün birisi çıkar umuyorum bunu :D
    • Cevaplayan
      oha ciddi olamazsın...bak demiştim demek istemiyorum ama dicem bak demiştimmm...çünkü sözünü dinleyerek ancak ona bu hakları vermiş olurdun :S offf bırak yaaa mutlu olmana bak kaybedecek birşeyin varmı? yokk. eeee ? hayata devam :)
    • :)
    • Soran
      bitirdim zaten sorun kalmadı yapmadığı tek şey ihanetti ve onuda yaptı bitti .
    • Cevaplayan
      değişmediysen.ona diyeceğin şey: ben değişmedim ama anlaşılan senin gözünde değişmişim.de
    • Soran
      bnde hiç bir değişiklik yok ve doğru sölüyorsun kaybetmemek için çabladım bş eğdim ama biraz da sıra onda haklısın tşekkür ederim
  • peyker07
    -1  
    Hatayı kendin de arama lütfen.Eğer devam edersen çok daha üzülürsün.Ona kendini ezdirme onun gözünde böyle yaptıkça değerini kaybedersin.Unut gitsin
  • bebekk
    6875  
    Bu yolu uzatıyor adam gibi sevmiyorum diyemiyor ve başka şeyler uyduruyor sana bahane canım bunun dedikleri sen boşver bunu
  • AğırApla
    -1  
    Ayrılmak istiyorsa nedenini niçinini sormadan ayrıl.İlişkiyi kurtarmak isterken onu kendinden uzaklaştırıyosun.Eğer ciddi ve kararlı görünürsen eğer seni seviyosa geri dönecektir.
  • Diable
    3700  
    O zaman soyle soyliyim vicdaninin sizlamayacagi sekilde onu kiskandir bence hem kafanda dagilabilir... Tabi ileri gitmeden !
    • işe yaramayabilir, ayrılmayı düşünen ama bunu söylemeyen kişiye koz verebilirsiniz.
  • Diable
    3700  
    Başka biriyle konuş seni mutlu edicek biriyle sevme sadece sana tensel olarak çekici gelen biriyle konuş belki birazcık senden 1-2 yaş olgun olursa şefkatte verebilir böylece en azından bi süre aklın rahatlar
    • vazgeçmediqim birşey var benim qulmek . eğer gülmeyi unutuorsan herşeyi unutmuş sayıorsn yada 1 'nın himayesi altındasın . demektir hayırlısı ne olacak :p
    • Soran
      ay sende ağlıyorken bni güldürdün . :)) bkalım hayat neyi gösterirse artık :))
    • aşkta tövbe bu kadar mı ? yani :):):)
    • Soran
      evet oda delirtiyor tamam pes ediyorum beni istemiyorsa bnde onu istemiyorum . bidaha ayrılmak isterse bnden hiç karşı koymadan bitti dicm bkalım sonra neler olucak. bidaha aşka tövbeliyim :))
    • şenleyken başkasını düşünüyorsa bu seni deli etmiyor mu ?
    • Soran
      denicem ama başka biriyle olma ihtimali beni deli ediyor oda beni kilitliyor .
    • Ben öyle yapıorum yüzde 50 unutum sana kendimden örnekler verdim .. yaşanmış örnekler her zaman ders niteliqindedir ... aiLe her zaman önemlidir
    • Soran
      haklısın bşka şeylere yoğunlaşmam gerekecek arkadaş ve aile onunla vakit geçiririm ve ilerde elbet karşıma düzügn biri çıkar en azından umuyorum .
    • aşk karsılıklı olan bır dusunce tarzıdır .. o sana ayrılalım dıorsa bunu nasıl enqellıcen ? nasıp deılmıs dıcen utulmak zor deıL helekı yasanılanları unutmak ama caba qostermelısın ...
    • Soran
      kafam karıştı ozman bidaha bnden ayrılmak istediğnii söylediğinde tmam dicem ve hyata dewam ediem bu kolay olmak ama çalışırım en aznından
    • bence kaçmıyor, neden ihanet olsun ki?
    • Soran
      bu biraz ihanete kaçmıyor mu sence ?
    • Sana katılmıyorum .. Böyle birşey yaparsa kendine eziyet çektirmiş olmaz mı ?
  • meraklı
    10876  
    ipleri eline vermişsin:( biraz uzak dur..bir de böyle dene..
    • Soran
      bütün çıkış yolları tıkalı gibi uzakken de çok özlüyorum onu ve sürekli aklım onda şuan napıyo diye
  • nedesembilemedm
    -1  
    Tam ayrılacakken ağlarsın dayanamazsın ama sakin kafayla düşününce anlarsın yapman gereken şeyi merak etme.. Ayrıl ! Sen böyle yaptığın için o habire ayrılmak istiyodur eminim sen bu ayrılığı kabul edince ve onun hayatından çıkınca geri gelmek isticektir
    • Cevaplayan
      Ondan uzaklaşmaya çalış tam onu düşünürken hemen aklını başka şeylere ver onun kötü taraflarını değerlendir seni üzdügü aglattıgı anları aklına getir filan
    • Soran
      daha öncede ayrıldıık ve barıştık bana geldiği zaman hayır diyemiyorum . ondan soğumam lazım benim ama nasıl
  • Diable
    3700  
    Öncelikle kendini bu kadar üzme herkes aşk acisi çeker bunu zamanla fark ediceksin kısacası herkes aynı duyguları benzer olaylarla yaşar...Bu yüzden güçlü ol,yalnız değilsin ve bu hissi yaşayan ne ilk ne de son dışışın. Dışılık yani kadın olmak belki de Tanrı'nın bize en büyük lütfü çünkü kadın hem zeki hem seksidir bir erkeğe DOĞRU ERKEĞE istediği her şeyi yaptırabilir ! Yalvarmak tabiki bir kadının doğal tepkisidir çünkü onu çok seviyorsun ve onsuz yapamayacağını düşünüyorsun ama bunu yapma sen kimseye bağlı değilsin kimse de sana bağlı değil ! Gerçek sevgi ve aşk var ama bu , bu adamdan uzakta. Belki gerçekten seni seviyordur ama ne yapacağını bilmiyordur. Olmayıncı olmuyor bazen ama bu demek değilki sen onsuz hiçsin. Bir kadın olarak güçlü ol kendinde ol madem istemiyor peki de bir hafta ağla sonra kendine gel hayat devam ediyor onun yüzüne bakma ve umrumda olmasın merak etme o da senin kıymetini anlar ama o zaman kadar çoktan şen taş gibi birini bulmuş ve koluna takmış olursun ;) Bol şans...
    • Soran
      önceden de başkasıyla denedim gerçekten etkileyici biriydi ama hep onu aradım ve daha ilk günden hıçkırarak ağladım . ona geri döndüm. herkes benimle ben ise onunla birlikte olmak istiyorum . ama beni haketmiyor ayrılmam lazım ondan önce soğumam lazım ondan .
  • egrelti
    683  
    gitmek isteyeni zorla tutamazsın ki. bazen insan seviyor olsa da ayrılmak isteyebiliyor. yürümeyen, doğru gitmeyen bir şeyler var demek ki ona göre. saplantı haline getirmemek gerek kimseyi. bir süre zor gelir alışmak sana ama zamanla unutursun. kimse için ölünmez. çok daha iyileri çıkacaktır karşına.
    • Soran
      ama olmuyorsa onsuz gündüzleri herşey çok güzel arkadaşlarımla birlikte faln ama geceleri kafamı yastığa koyduğum an başlıyor ızdıraplar .
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgilim benden ayrılmak istediğini söylüyor, ne yapacağım bütün yollar tıkalı
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgilim yok ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz nelerimiz var :)
Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz :) kısa ve net haydi bakalımmm :)  
Bir Kız Sordu Sevgilim dediki seninleyken başkalarıyla beraber olurum ama....
Sevgilim yani artık eski sevgilim dün akşam beraberken bana dediki seninle birlikteyken hayatımdan ilişki yaşamak için bir sürü kadın geçebilir ama...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel20 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)