Pashaa

Sevmek, sevilmek istiyorum. Çok şey mi istiyorum?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
Pashaa(Yaş:25-29)
    Kategori: Aşk

Sevmek, sevilmek istiyorum arkadaş ama hep hevesim kursağımda kalıyor..


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 21082
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
3
Kızlardan  
11
 

En İyi Cevap

twetty2010
-1  
yok hayir istemiyorsun en dogal hakkindir zaten sevilmek kim istemezki güzel bir duygudur.. ama herseyin bir zamani var beklemek gerekir dogru kisi elbet karsina cikicaktir
  • Soran
    Ewet hakLısın qüvenmemek qerekiyor ince eLeyip sık dokumak qerek.. :) �u arada isim nedir nerdensin?
  • Cevaplayan
    aynen öyle ama yapicak birsey yok.. ozaman hemen güvenmemek gerekiyor bazi kisilere.
  • Soran
    Bence en önemli nedeni ne biliyormusun? iyi niyetli olduğumuz ve karsımızdakininde bizim gibi iyi niyetli olduğunu düşünmemiz bizi yanılgılara itiyor..
  • Cevaplayan
    dogru.. bilmiyorum belkide biz cok seciciyiz olamazmi? bize deger veren kisileri umursamiyoruzz? olmadik kisilerede tutuluyoruz belkide sorun bu
  • Soran
    o zaman bu gece düşüncelerinde bi değişim oldu ve pozitifleşti ne dersin :) yaşayan yaşasın güzel diyosunda.. Neden Biz değiL?
  • Cevaplayan
    öylemi dersin normalde hep negativi cagiririm ilk önce :))) herkez yasamak istiyor amannn yasayan yasasin yasamayanalr umarim yasarlar :D
  • Soran
    Düşüncelerin gerçekten çok pozitif keske bende senin gibi düşünebilsem.. :) aşk tesadüflerle doludur ve ben bu tesadüflleri yaşamayalı çok oldu.. Yaşamak istiyor bu beden bu kalp :)
  • Cevaplayan
    hayat sadece seni yormuyor herkezi yoruyor. bekleyemede gerek yok ne demisler ask ummandigin anda karsina cikar .. düsünmedigin ummandigin beklemedigin bir anda pat diye karsina cikicaktir o yüzden canini skmaa bosver gitsin
  • Soran
    Bilemiyorum artık twetty umarım dediğin gibi olur ama inan beklemekten çok sıkıldım... hayat yoruyor insanı

Kızlar Ne Diyor

  • eqwerty
    -1  
    böyle şeyler beklemkle olmuyo hep ummadığın bi anda olur sen dikkatini başka şeylere yoğunlaştır mutluluk seni bulur..

    Mutluluk kelebek gibidir,siz ne kadar kaçarsanız o kovalar
    Ama dikkatinizi başka şeylere verirseniz gelip yavaşça omzunuza konar..

    umarım bulursun aradığın kişiyi,mutluluğu..
    • Soran
      Çıkardığım için burdayım :)) akısına bırakıyorum artık olucağı varsa olur. :) bana msj atar mısın 1 tane. ben atamıyorum
    • Cevaplayan
      aynen öyle oluyo sen sevglim olsun dersen olmaz bi an önce fikri aklından çıkar araynca pek bulunmyo :))
    • Soran
      yaa tabiki anlatmak istediğim armut piş ağzıma düş misali değil yanlıs anlama :)) neyse kısmet bu işler bi bakarsın biqün ummadığımız anda ummadığımz yerler ummadığımız kişiyle en güzel mutluluklardayız kim bilebilir ki :)
    • Cevaplayan
      yaa sen de çok şey istiyosun uyudun uyandın karşına o insan çıkmaz tabiki :)) biraz ortamlara girersen blursun ya da arkadaş tavsiyesiyle birini bulablrsn kolayca..
    • Soran
      o kızı buldukdan sonrası bana bağlı yani.. 0 kızı bulmak bana bağlı değil onun kendiliğinden olması gerek değil mi?
    • Cevaplayan
      biraz sana bağlı bu o kzı bulablrsen gerisi kolay aslnda ..
    • Soran
      anladım üzücü bi durum basın saqolsun ozaman :/ bu durumda tabiki benim adıma daha kolay olabilir ama yok istee...
    • Cevaplayan
      ya çünkü benm çok sevdğim biri vefat etti bunu unutup mutlulğu yakalamak zor oldu ama senin böyle bi durumun da yok daha kolay yakalarsn mutlulğu o anlamda dedim :)
    • Soran
      Sen aradığın mutluluğu bulduysan ne mutlu sana ozaman allah bozmasın dilerim.. ayrıca aramızda niye kıyaslama yapıyosun ki ben o durumdan bu duruma geldiysem sen hayli hayli gelirsin diye :)
    • Cevaplayan
      acele etme yeter eninde sonunda olucak , ben de aynen senin gibi düşünüyodum çok mutsuzdum sevdiğim çocuğu kaybetmştm zor günler yaşadım..ama 6 ay sonra o makişi çıktı karşıma,1 yıldır da beraberiz yani ben bile o durumdan bu duruma geldiysem sen kesinlikle gelirsin :))
    • Soran
      Ne güzeL anlattın öyLe yaaa.. Edebiyat sağlammıs ama tesekkür ederim yavsiyeni dikkate alıcam :) umarım insallah dediğiniz gibi olur..
  • nefertiti
    6269  
    inşallah karşınıza en yakın zamanda doğru kişiyi bulrsunuz.
    • Soran
      Teşekkür Ederim GüzeL diLekLerin için.. Tek benim için değiL herkes için gecerli bu
  • gizemli7
    50119  
    Aşk ısmarlama olmuyor ben bunu istiyorum dediğin zaman karşına çıkmıyor ya da ben bugün çok güzel giyindim bir çıkıyım sokağa km var kim yok beni farkeden olur illaki diye adımlar atarsan hayatın boyunca hep yanılırsın ve beklediğin insan sen beklerken çıkmaz karşına.En çirkin paspal olduğun zaman birisi beğenir seni ya da sen beğenirsin bir kıvılcım oluşur aranızda aşk başlar.Acele etme sabret.
    • Soran
      Bende Tesekkür Ederim :)
    • Cevaplayan
      :) teşekkür ederim güzel insan.
    • Soran
      İçine kurban o zaman :)
    • Cevaplayan
      rica ederim nedemek içimden geldiği gibi yazdım :)
    • Soran
      Ewet KesinLikLe hakLısın.. �ir insan iLk �asta DoqaL oLmaLı diye düşünüyorum.. eqer kendin qibi olmadıqın zaman o anı kurtarırsın ama illaki ileride �ir qün patlak verir yani.. FikirLerin çok güzel tesekkür ederim.. Bi bayandan böyLe düşünceler duymak mutlu etti beni
  •  
    Yok  
    Bende erkek arkadasimi cok seviyorumm ilk zamanlarda onun da beni cok sevdigini düsünüyordum fakat artik söyledigi sözler seni seviyorum fln demeler daha cok aliskanlik gibi gelmeye basladi yani gercekden icinden geldigi icin degilde aliskanlik yapdigi icin söylüyor bence ..

    Allahim ben sevdim sabir eyle sabrin sonunu hayir eyle :)
    • Soran
      Bazı düşünceLer hisLer vardır içten geLerek olur bazıLarı vardır dediğin gibi alıskanlıktır. umarım seninkisinde sen yanılıyorsundur gerçekten erkek arkadasın içtenlikle söylüyordur kimsenin üzülmesini istemem. Bu konuda acı çekmiş bi insan olarak :/ Sabrın Sonu seLamettir derLer de derLerrrrrrrrrr :)
  • SerinSu
    -1  
    acele etme... dogru insan öyle hemen cikmaz karsina...ya sabir Allah de gitsin... :-)
    • Soran
      peki tesekkür ederim.. konusmamız burda kalmasın diye düşünmüştüm
    • Cevaplayan
      bunda konusulacak bir sey yok... ben sana diyecegimi dedim... sabirli ol yeter gerisi zamanla olur :-) benden bu kadar...
    • Soran
      yahu öyle açıklama derken konusur dertlesir anlamında dedim. tabiki kimseye acıklama yapmak zorunda değilim o bakımdan değil yani.. neyse sen istemiyosun sanırım peki
    • Cevaplayan
      aman anlatma bana kendini :-) kafana göre takil gitsin... keyif senin keyfin... bana aciklama yapmana gerek yok
    • Soran
      yeni bu konuları daha detaylı bi sekilde konusmak kendimi tam olarak anlatamadım sana ondan. yanlıs anlama hemen bee sendeee aaaaa :)
    • Cevaplayan
      yuh yavas be... ne konuscakmisiz :-) Allahim ya...
    • Soran
      BiLmem bi an öyle hissettim :/ destek olacağına köstek oluverdin bi andaa :) daha rahat konusabilceğimiz biyer varmı burası çok karışık
    • Cevaplayan
      yahu ben üstüne felan gelmedim :-) nerden cikardin simdi bunu?
    • Soran
      Neden bi anda bana karşı bu kadar agresiflestin anlamadım ki zaten hüzünlüyüz sende gel üstüme :(
    • Cevaplayan
      ben sana sabirli ol dedim... böyle yapip hicbir halti kazanamazsin... kendi kendini yiyip dur anca
    • Soran
      Bak ne güzel diyorsun akıl işi bu demekki yaşın pekte önemi yokmus dimi.. tabiki önümüzde daha uzun yol var ama yaşanılanlar gercekten yoruyor insanı..
    • Cevaplayan
      akil isi bu... ;-)
    • Soran
      Gördüm masallah çok büyüksün. öğütler verince bende bi an teyze sandım seni :P
    • Cevaplayan
      profilimde yasim yaziyor
    • Soran
      ya Bırak allah aşkına yaşla başla uğrasma sen yanlızlıktan haber ver :) yaş küçük olabilir ama inan yaşanılanlar insanı daha çok olgunlaştırıyor ve yaşlandırıyor.. Bu arada yaş diyorsunda sen kaç yaşındasın? :)
    • Cevaplayan
      yasin kac basin kac ya... görende 40ina gelmis sanacak :-) daha zamanin var... bu ne acele?
    • Soran
      Ne oLmus yaş 22 ise? :)
    • Cevaplayan
      Yahu yasin daha 22 :-) hele bir dur...
    • Soran
      Ama uzun zamandır bekliyorum tam çıktı diye düşünüyorum yine yanılgılar içinde oluyorum :/
  • BiLLyy
    -1  
    ınsallah allah gonlune gore bırını cıkarır karsına
    • Soran
      tanısmak ister misin Billy :)
    • Cevaplayan
      rıca ederım
    • Soran
      Aminn cümlemize.. güzeL düşüncelerin için teşekkür ederim..
  • arsub
    381  
    herkesin istediği, ve bir kaçının başarabildiği bu gerçekliğe hoşgeldin D:
    • Soran
      hoşbulduk :)
  • mercey_b
    -1  
    Bakıyorum da fotoğraf değişti :D
    • Soran
      önemli değil.. Benzet ama Karıştırma ! :)
    • Cevaplayan
      çok pardon ben başka bi konudaki kişiyle karıştırmışm :D
    • Soran
      demin nasıl bi fotoğraf vardı ki ? :)
    • Cevaplayan
      Hayır deminkiyle aynı kişinin fotğrafı değil sanki :D
    • Soran
      yeni üyeyim fotoğraf koymak sakıncalımı :)
  • souldancer
    -1  
    o nasıl erotik bir fotograf
    pizza cips keşke bende orda olsam sıcacıktır şimdi
    birde yiyorsun ayıp ya
    cidden canım çekti
    • Soran
      Buradan verme imkanım olsaydı emin ol verirdim ama malesef elimden bişe gelmez :/
    • Cevaplayan
      bende cips ile pizza istiyrum bayat ruffles değil
    • Soran
      nasıl neden ben anlamadım
    • Cevaplayan
      :******(( neden ben :))
    • Soran
      peki Sen bayatları yemeğe devam et dikkat et midene oturmasın :)
    • Cevaplayan
      yanımda üç günlük açık paketteki bayat cips var sağol :(
    • Soran
      kusura bakma gece gece canını çektirdim buyur gel afiyetle yiyelim :)
  •  
    Yok  
    seni beğeneni sen beğenmiyorsundur senin beğendiğinde seni mi beğenmiyor :)
    • Soran
      aksine Tam tersine beğenme beğenilme durumu var bir ilişkiye başlanıyor ama bir yerde patlak veriyor :/
  • mercey_b
    -1  
    Hayalindekini arama gerçekçi ol, bulursun.
    • Soran
      zaten gerçekçi olunduğu için insanlar kaybediyor ya..
    • Cevaplayan
      Neden?
    • bende istiyorum ama caba göstermiyorum
 

Erkekler Ne Diyor

  • bykara
    2020  
    klasik vaka...
  • plasebo
    924  
    bugün kabul günümüz herhalde.
    hayatının aşkını burada arayan arkadaştan sonra bi tane daha.

    "__site kızlarına duyrulur__"
  • yasinn
    482  
    kendine su soruyu sor sevdigim insanı gerçekten üzmeden onu kırmadan gerçekten yürekten sevebilirmiyim diye kendine sor ilk önce sonra saten içinden geldigi gibi çevrende doğal davran yapmacık olma kesin birisinin dikkatini çekersin emin ol ama o soruyu sor kendine :)))
    • Cevaplayan
      umarım bulursun ozaman baska nedeye bilirim hersey gönlünce olsun
    • Soran
      Kendime sorular sormama gerek yok ki. insan sevdiği insanı üzmek ona zarar vermek ister mi? hayır istemez ben elimden geldiğince ona tüm benliğim ve tüm samimiyetimle yaklaşmaya çalısırım zaten ama bi zaman sonra bakıyosun ki verdiğin değerin karsılığını alamıyosun iişte insanı bu üzüyor ve soğutuyor anlatabildim mi kardeş?
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevmek, sevilmek istiyorum. Çok şey mi istiyorum?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Sevgi sevmek ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevmek mi sevilmek mi desem hangisini seçersiniz ?
Sevmek mi sevilmek mi desem hangisini seçersiniz ?  
Bir Erkek Sordu Sevgi sevmek bağlanmak ?
Sevgi nedir ?Sevmek nedir ?Bağlanmak nedir ?Açıklaya bilirmisiniz bunları yaşayanlar  
Sizi en çok güldüren komedyen kim?
Tikeldim17 saat önce sordu

Charlie Chaplin

Kemal Sunal

Rowan Atkinson

Nejat Uygur

Jim Carrey