Bir erkeğin bir kıza gerçekten değer verdiği nasıl anlaşılır?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

bir erkeğin bir kıza gerçekten değer verdiği nasıl anlaşılır?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 164496
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
14
Kızlardan  
2
 

Erkekler Ne Diyor

  • CetinAhmett-
    510  
    bunun bi standardı yoktur arkadaşım.
  • parodyman
    -1  
    Fedakarlık yapar. Ne geliyorsa aklına.
  • sezoox
    -1  
    Hissedersin anca oyle yaklasım konusma fılan.
  • bozokk
    302  
    Seni koluyorsa giyimine konuşmana dikkat etmeni söylüyorsa kendinden önce seni düşünüyorsa senin için çaba harcıyosa birşeylerden vazğeçe biliyorsa sana değer veriyordur
    • bozokk kardeşim iyi özetlemiş olayı
  • ibiza12
    -1  
    konuşma tarzından.
  • broker
    6065  
    zor
  • ex-doctorhouse
    -1  
    Anlaşılsa ne yazar iyi şeyler kolayca unutulur kötü olaylarsa yıllar geçse de silinmez hafızalardan
  • tommix
    -1  
    kısss sana ne olmuşşşşş
  • extra_large
    -1  
    Bu tamamen senin ''değer'' kelimesinden ne anladıgına baglı.Adam elinde bir gül ile gelir, dünyalar kızın olur,bazı kızlarında umrunda olmz daha fazlasını isterler.
  • ronaldo_36
    -1  

    1-yanında konuşmalarına dikkat etmesi heycanlanması
    2-bizim ev boş gel demedigi sürece :))
  • Burakkk
    8327  
    Anlarsın zamanla
  • raşit
    -1  
    konusması ve sana bakamaz utanrsa Deli gibi aşıktır :D
  • arcticfreya
    2972  
    masaya para koy bu mu ben mi de para diyene kadar tutarı arttır.
    • Cevaplayan
      hahahahahah
    • Soran
      oha
  • istanbul_man
    -1  
    gerçekten değer veriyorsa saklamaz, kısa zamanda anlarsın
 

Kızlar Ne Diyor

  • mondrose
    4404  
    kendini bozdurmadığın müddetçe (altın) misali,saklarsa yatırım amaçlıdır, yarınlar içinsindir..yok hemen bozdurup harcayım diyorsa ..harcanırsın
    • Cevaplayan
      :D:D
    • Soran
      hakkaten oha yani oldu olcak dolara filan çevirsin
  • VeryHard
    -1  
    Hissettirir
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Bir erkeğin bir kıza gerçekten değer verdiği nasıl anlaşılır?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
değer vermek ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Değer vermek sevmek erkeklere gelmiyor hangi erkeğe bunu yapsan kaçıyor sizcede öyle değilmi
erkeğe değer verdinmi sevdinmi kaçıyor hızla uzaklaşıyor neden böylesiniz sevmeniz için sizi horlamamız küçümsememizmi gerekiyor  
Bir Kız Sordu Sevgiliniz sizin kendisine değer vermediğinizi düşündüğünü söylese nasıl tepki verirsiniz?
"Değer vermiyorsun" sözüne nasıl tepki verirsiniz? Nedir değer vermek?  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel5 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4619 Cevap
Aşk Xper: 6383

Xper Nedir? Xper Sıralaması