Cennette onla belki kavuşmak:) Sevdiğinizle bir ömür boyu sonsuza kadar sizce nasıl olurdu?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

evet belki bu dünyada konuşamadık hiç konuşamama gibi bir durumda var ama ya o dünyada konuşursak insan sevdiğine kavuşacakmış inşallah ikimizde cennete gideriz düşünsenize sevdiğinizle bir ömür boyu sonsuza kadar sizce nasıl olurdu.


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 153928
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
13
Kızlardan  
7
 

En İyi Cevap

nikimikedi7
-1  
bide şöyle durum var örnek bi taraf çok seviyor sadece o var o nun için ama dünyada bazı nedenlerden dolayı olmuyor kızın yada erkeğin sorunları var cennet harhalde o kişi seçme hakkı var bir yerde okudum dünyada evlenmiyen ahirete evlenecekmiş diye orda herkez evli olacakmış
  • Cevaplayan
    eksiyi verenler yerim sizi d;d;;Dd;d;
  • Soran
    evet
  • Cevaplayan
    her koyun kendi bacağından asılır diye söz vardı sanırım herşeyin hayırlısı olur sanırım sende birini çok seviyorsun
  • Soran
    Allah bilir
  • Cevaplayan
    burda inaçsız insanlar var çok merak ediyorumda uçak binseler uçak düşse bir tane ateis kalırmı ;D ha ahaa aha ah
  • Soran
    bencede bu eksileyenler hangi dinden senın yazını anlamış degilin.inanmasa bile insan saygılı olur biraz
  • Cevaplayan
    ha ha çok komik dinde böyle yazıyor ben bu konuyu daha önce araştırdım burda oturduğum yerde bir dul kadın var evlendi boşandı artık erkeklere güvenmiyor bidaha evlenmiyecekmiş bende ondan başkasını istemiyorum çok araştırma yaptım bu konuda dünya gözüyle olmuyor yapacak birşey yok yengeme demiş erkeklere güvenmiyorum diye inş cennnet gideriz orda olur tek isteğim o
  • Haha.
  • Soran
    gercekten cok iyiymiş

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    cennete gidebilecek miyiz bunu bilemeyiz...
    • Soran
      eee tabiki yain Allah bilir
  • liveacti0n
    2220  
    Ya ben onun için canımı vermeye hazırdır.Ama günümüz aşıkları (Her hafta kız arkadaş değiştiren tipler) sayesinde kız aşkdan soğumuş ve bizde öyle olacağız ne sen neden ben üzüleyim olmaz bu iş dedi.Ya ben babam öldüğünde bu kadar üzülmüştüm bir tek buda 2 oldu.OFFfff offfff
    • Cevaplayan
      aynen bende sabırr çekiyorum elimden başka bişiyde gelmiyor
    • Soran
      inanırım ya artık her seye uzuldum elimden bir şey gelmiyor sabır
    • Cevaplayan
      ya ben onu sevdiğim sürece belki inanmazsın ama gözümle bile aldatmamıştım ya.içimi öyle bi kanattı ki dokunsalar ağlıyorum.
    • Soran
      evet bende oyle dusunurdum her hafta kız arkadas yani buyuk konuşmayayım ama anlamıyorum sırf gonul eglencesi icin insanlar biriyle cıkarmı asık olmadan ne oldu hoşlandım ama sogudum aldattım o zaman sevmiyordun yo boşluguma geldi ayrıldım o boşlukta sevgili oldum niye karsınızdaki insanları kandırıyorsunuz sırf sevgili olsun diye sevgili olunur mu
  •  
    Yok  
    Evet gördüğün gibi burada bazıları işi şakaya vurmuş veya dalga geçmiş. Çünkü adamın umurunda değil.
    • Cevaplayan
      El elin eşeğini türkü çığırarak arar. Bir hristiyan denen adam bile saygı duyuyor inançlara. Biraz saygı duysalar ne olur sanki.
    • Soran
      bencede hangi dindenler insan inanmasa bile saygı diyor.gercekten anlamış degilim.
  • tauron
    -1  
    Hurilerle kuma olmayı kabul edersen evet olabilir :)
  • TimurRıza
    7025  
    Huriler varken seni be yapsın ? :)
    Bir de bir kişiyle sonsuza kadar... Nasıl sıkıcı gelmiyor anlamıyorum, hatta herhangi bir yerde sonsuza kadar, evet cennet diye bir yer gerçekten varsa bile sıkıcı bir yerdir
    • Cevaplayan
      Okudum zaten, sen okudun mun?
    • Soran
      bence bir kuranın turkçesini okumalısın
    • Cevaplayan
      Nerden biliyorsun ? :)
    • Soran
      cok yanlış dusunuyorsun zaten orda sıkıcı diye bir kavram yok evet insan nasıl sonsuz olacak diyor ama oyle degil isin gercek boyutu Allah o duzeni kurmuş nasıl dunyada bir duzen varsa.
  • monalisa_overdrive
    -1  
    cennete girmeyi garantile de gerisini boşver. Rabbim elbet dünyada içimizde uhte kalmış arzularımızı tedarik edecektir cennetinde. Yarin olur sonsuza dek sarılırsın doyamazsın ... Of of
    • Soran
      haklısın...
  • sezoox
    -1  
    bekle kavurusursun :D
  • bll90
    3886  
    Birr hadisi şerif kişi sevdiğiyle beraberdir der. Gerekli prosedürleri yerine getirdikten sonra inşallah beraber olucaksınız.
    • Soran
      inşallah.
  • bilemessin
    6137  
    gidip de gelen olmadıgına göree
  • ceninin
    -1  
    evet
  • erdem84
    3351  
    bu dünyada gönülleri bir olupta birbirini hakkaten sevip kavuşamayanlar için o diye biliyorum..
    • Soran
      bencede haklısın
    • Cevaplayan
      sen aldırma kimseye derim çok doğru söylüyosun bununla ilgili hadis bile var.öbürleri dünya zevkiyle ahireti karıştırıyolar.bilmiyolar orada durum daha farklı..
    • Soran
      inşallah
    • Cevaplayan
      öyleyse amelleri birbirine yakınsa öteki dünyada isterlerse evlenebilirler bile:)
    • Soran
      yani bende onu diyorum
  • kanunı_32ı
    -1  
    senle dünyada olmaz deyince bu işin ahireti va rdiye ümitleniyor insan ... diye bir söz duymuştum
    • -1 ayrıca yorumunu beğenmek zorunda değilim..
    • Soran
      bencede...
    • Cevaplayan
      bu sözü eksileyen geri zekalı embesil kim acaba mrk ettim
    • Cevaplayan
      evet gerçekten güzel ...
    • Çok güzel bir söz...
  •  
    Yok  
    Bunun için son nefeste imanlı gitmek lazım.
    • Cevaplayan
      Sende sağol.
    • Soran
      elbette yorumlar icin sagol cok dogru şeyler
    • Cevaplayan
      Pısırık anlamında değil. Az ve öz konuşan. Gerekmedikçe konuşmayan. Şunu unutma. Ağızdan giren ve ağızdan çıkan temiz olunca o kişinin kalbine hikmet pırnarları akar.
    • Soran
      suskun derken
    • Cevaplayan
      Vakar sahibi ve suskun olan biri hikmetten nasip değildir.
    • Soran
      yani haklısın
    • Cevaplayan
      Mesela son nefeste imansız gitmekten korkmamak imansız gitmeye sebeptir.
    • Soran
      evet keşke hepimiz o sartları yerine getirebilsek
    • Cevaplayan
      Bunun için de şartlar var yalnız.
    • Soran
      evet haklısın
 

Kızlar Ne Diyor

  • souldancer
    -1  
    bacım artık hülya koçyigit izlemeyi kes :))
  • Elmalı_turta
    31614  
    Elbet birgün buluşacağızz bu böyle yarım kalmayacak ikimizde saçları ak..
    şarkısı geldi aklıma
    • Soran
      evet uyuyor benim durumuma
  • BiLLyy
    -1  
    ıstemem.bu dunyada olmamısım otekı dunyada olsam ne olcakkı?o ordada hatun pesınde kosar ben malımı tanırım
    • Cevaplayan
      cıks bende ıhtımal yok kımseyı beklemıyorum kımsede benı beklemıyo:)ayımı alır gıderım:)
    • Soran
      zaten evlenmemişlerse yani birbirlerini beklemişlerse
    • vooooooooooooooooooooov yalnız billy orda herkezin eşi kendine en güzel olarak görünüyormuş kimse kimsenin eşine yada hurusine yada nurisine bakmıyormuş;D
    • Cevaplayan
      o ordakı herseyı hatuna cevırcek kapasıtede bırı hem cennette bırıyle olursam omur boyu eskılerle degıl ya esımle ya yalnız olmayı tercıh ederım
    • süperdi +1
    • Cevaplayan
      :PP
    • Soran
      haha.orda oyle bir şeye izin var mı acaba?
    • ahahahahah +1 :D
  • TelToka
    -1  
    sevdiğimin cennetlik olacağından çok emin değilim tabi gene ALLAHım bilir.
    • Cevaplayan
      amin inşallah :)
    • Soran
      evet iki tarafında cennetlik olması lazım bence .Allah hepimizi ıslah etsin
  • mutnojmet
    26664  
    herkesin sevdiği başkaysa ne olacak ben bunu merak ediyorum.
  • meraklimelos
    -1  
    Onunda sevdiceği olacak, mantık olarak onun da sevdiceğine kavuşması lazım. Ee grup olarak mı takılacaksınız afedersin?
    • Soran
      bende seni
    • Cevaplayan
      Eksileyenleri kınım kınım kınıyorum, hah!
    • Soran
      yani ben ikiside unutamazlarsa yıllar sonra bile sevip olerlerse diyorum
  • gizemli61
    -1  
    Fukara tesellisi bunlar.
    • Soran
      yani tabiki
    • Cevaplayan
      Onu Allah bilir.
    • Soran
      yani ben ikiside unutamazlarsa yıllar sonra bile sevip olerlerse diyorum
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Cennette onla belki kavuşmak:) Sevdiğinizle bir ömür boyu sonsuza kadar sizce nasıl olurdu?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
kadın erkek aşk ilişkileri ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Aşk denilince aklınıza ne geliyor
Aşık olmak nedir tam anlamıyla nasıl tanımlarsınız insan hayatında kaç defa asık olur  
Bir Kız Sordu Aşık olan erkekler nasıl davranır?
sorum çok basit beyler aşık olduğunuzda nasıl davranırsınız...gerçekten aşık olduğunuz kızı aldatabilirmisiniz...peşiden koşarmısınız...ruh haliniz...  
90'larda çocuk olmak gibisi var mı?
mel_mel17 saat önce sordu

80'lerde ocuk olmak isterdim

90'lar candır

Milenyum çocukları en iyisi bilgisayar falan off :)

Aşk Xperleri
  
gizemli7
50121  
gizemli7
Nişanlı, 24 yaşında
24 Soru - 3809 Cevap
Aşk Xper: 12113
Aneksenamun
53026  
Aneksenamun
37 yaşında
6 Soru - 5120 Cevap
Aşk Xper: 9946
yokoylebisey
42203  
yokoylebisey
İlişki İçinde, 25 yaşında
0 Soru - 2196 Cevap
Aşk Xper: 6425
capkin_kuru_fasulye
46508  
capkin_kuru_fasulye
Bekar, 31 yaşında
162 Soru - 4620 Cevap
Aşk Xper: 6383

Xper Nedir? Xper Sıralaması