lnuce

Sevgiliye söylenecek hitap şekilleri

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
lnuce(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

sevgiliye söylenecek güzel değişik hitap şekilleri?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 139301
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
7
Kızlardan  
5
 

En İyi Cevap

 
Yok  
sen sevgiline erkekim falan de bence, çünkü adamın nerdeyse senin kadar elleri var, ciciş böcüş deme adama, kodu mu oturtur valla.
  • Soran
    aynen :D ama 2 saatt soluorum herseyi o tıkanmadn soluyor ben netten bile bulamıyorum bitti:D

Erkekler Ne Diyor

  • sezoox
    -1  
    kadınım cok hos :D
  • plansız
    754  
    benim favori hitabım manjabi mc dir...
  • ryukk
    5329  
    kahverengi popolu yaratıgım
  • extra_large
    -1  
    Zaten ismi ile hitap etmemek en iyisi isimler karıştımı pek iyi olmuyor :)))
    • Cevaplayan
      Anlattım her şeyi sana
    • pek inandırıcı gelmedi bana nedense
    • Cevaplayan
      karıştıran arkadaşlar için söylemiştim :)
  • Remy-Lebeau
    -1  
    Avrat-herif ikilisi iidr.
  •  
    Yok  
    Hokka burunlum diyebilirsin, yanındaki sevgilin ise.
  • Dürtücü
    -1  
    bal böceği
    aşkımın en derin hissi
    şekerparem
    canımın cesedi
    gülüm
    sultanım
    bebiş
    aşk meleği
    böcük
    minnoş
    kedicik
    aşkım
    hayatım
    sevgilim
    bi tanem
    canım
    aşkitom
    cicikom
    yawrum
    güzelim
    dalımda açan nazlı goncam
    güzelim
    yüreğimin diğer yarısı
    fikrimin ince gülü
    alabalık dudaklım
    beyzadem
    papatyam
    krokantlı fındık ezmem
    kara karanfilim
    akıllım
    özüm
    iki gözüm
    maralım
    bebişim
    hayatım
    aşk melegim
    tofitam
    eti pufum
    gülüm
    fıstıkım
    karam
    karadutum
    çatal karam
    çingenem
    nar tanem
    nur tanem
    bir tanem
    FIRTINAM
    IŞIGIM
    KALP ATIŞLARIM
    MUCİZEM
    ROTAM vs vs...
    • Cevaplayan
      hitap şekli bizim işimiz panpa:D
    • başka işin yokmuydu panpa yaa hiç de üşenmemişsin
    • Soran
      eyvallah:D
    • Cevaplayan
      GELECEGİM
      ÇAREMSİN
      KELEBEĞİM
      BÖCÜK
    • Soran
      evet bunlr solemedklermden saol:D
    • Cevaplayan
      SEBEBİM
      LİMANIM
      TILSIMIM
      ÜMİTLERİM
      JOKERİM:D
    • Soran
      bastakilere baktımda son 5 icin saol :)
 

Kızlar Ne Diyor

  • ceyceylim
    81  
    Gönlüm
    Hayatımın yarısı
    içimin ruhu ,bitanesi
    sontanem
    tanem
    göz bebeğim
    nazar boncuğum
    hayatımmm
    hayatımın manası
    gözümün nuru
    sultanımm
    kadınım ,erkeğim
    paşam
    ömrüm
    ruh ikizim
    candan ötem
    kaderim
    canımmcanımm
    herşeyimm
    güzel olan herşey
    canımın taa içi
    diğer yarım
    evimin direği
    evimin kadını çocuklarımın anası :D
    aşktan öte
    ömrümün geri kalanı
    sevgilimm
    mutluluğumun kaynağı
    huzurum
    herbişeyim
    başımın tacı
    gönlümün sultanı
    kalbimin prensesi
    nefesim
    hasretim
    özlemim
    kıymetlim
    değerlimm
    mutluluğumun iksiri
    bebeyim
    gülüşüm
    kalbimin anahtarı

  • Anonymous_x
    58  
    gel buraya pislik diyorum:)
  • phantomxyxy
    9070  
    Tontişim de böyk.
  • 0133deniz
    -1  
    aşktanem
  • jacqueline
    -1  
    minik turtam (ayrılsın istiyosan)
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgiliye söylenecek hitap şekilleri
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgiliye hitap ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgiliye değişik hitap kelimleri ?
Başlikta yazili sevgiliye erkek / kiz değişik hitap şekilleri neler olabilir ? Yapay tatlandiricim vs gbi  
Bir Kız Sordu Sevgiliye yavrum diye Hitap etmek :)
Arkadaşlar sevgiliye yavrum diye hitap etmek elbette hoşunuza gidiyordur . Bir erkeğin partnerine Yavrum diye hitap etmesi evet hoşumuza gidiyo. Peki...  
Yeni KS'ye hazır mısın ?
Sonata3 gün önce sordu

Icerik gitsin yeni tasarim

Icerik gitmesin yeni tasarım

Icerik gitsin eski tasarim

Oldugu gibi kalsin