Sevgilim istemediğim şeyleri yapıyor. Ne yapmalıyım?

Ortalama:
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

sevgilim hafta sonları bir bar'da çalışıyor bunu çok tartıştık ama gidiyor işte. ihtiyacı varmış paraya. bu da yetmezmiş gibi hiç sevmediğim birisiyle çalışıyor orda onunla gidiyor... şimdi mesaj attım napiyon falan diye, işten çıkçakmış birazdan sonra bara geçiçeklermiş... istemediğimi bile bile hem o birlikte gittiği kişinin adını yazıyo bana hemde bar'a çalışmaya gidicem diyor... cevap yazmadım telefonu bile kapatmak istiyorum okadar sınırlıyım napmalıyım ben sizce kim haklı? onu anlıyorum para kazanmak istiyor ama başka bi iş olamazmıydı yanıı...


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 119550
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
6
Kızlardan  
6
 

Erkekler Ne Diyor

  •  
    Yok  
    uyar ve ayrıl bence
  • ILoveYou55
    18288  
    olur du neden olmasın elinde başka bi mesleği var mı tamircilik falan gibi
    • Soran
      baska ek is yokmus bi arkadasina demis biyer biliyorsan haberim olsun diye aradan 4 ay gecti ses yok hala bara gidiyor iste, bana o ortami begeniyor gibi geliyor artik sadece para kazanmak degil amaci sanki böyle düsünmeye basliyorum
  • atakan18
    518  
    bu gece barda gönlüm hovarda çalsın sazlar oynasın kızlar kıvransın sevdiğim çatlasın kıskançlıktan demiyordur emin ol ihtiyacı varsa ne yapsın iş arkadaşı ayrı yere sahiptir fazla paronayak olma kendine güven ...onada
  • kadehteki_yakamoz
    -1  
    Aşk, sevdiğin kişiye yük, hayatına pürüz olmak değildir. Düz bir ova olmaktır, sevgi ruhunda menderesler çizerek aksın diye. Dik bir tepe olmaktır, şelaleler gökkuşakları yaratsın diye.

    Onun işini sorgulaman pek de hoş değil. En fazla, ona seveceği ve daha çekici gelecek yeni bir iş bulman olabilir, aksi taktir de çalışma demek ancak huzursuzluk yaratır.
    • Soran
      tesekkür ederim. ihtiyacim var diyo tamam ama oraya baslamadan öncede geciniyordu maasiyla. her hafta sorun oluyor bu biktim ben. artik bisey söylemicem susmayi tercih ediyorum ama benden anlayis beklemesin artik -.- neyse yorumun icin sagol.
    • Cevaplayan
      Eğer ihtiyacı varsa birşey diyemem. Ama sırf sana inat yapıyorsa sen haklısın. Bunun ayrımına da biz buradan yapamıyoruz haliyle.
      Aslında bunu birlikte oturup konuşup çözmeniz gerekir. Sonuçta, ortak bir hayatta kişisel olduğu kadar ortak kararlar da bulunmalı. İnatlaşmak ancak yıpratır sizi:/ umarım sorunu çözersiniz.
    • Soran
      güzel söylüyorsun da oda bunu düsünebilir biraz sevgi saygidir bende istemedigi yerlere gitmiyorum (bar gibi)... bu kisitlamamak degil eger öyle düsünüyorsa ozaman iliski sürdürmek ona göre degil bukadar basit bence
  • Gebrail
    -1  
    çalıştığı kişi sanırım bayan,sorun bumu?
    • Soran
      hayir erkek. ama saglam birisi degil
  • avira07
    -1  
    yeni iş bulmasına yardımcı olabilirsin.
 

Kızlar Ne Diyor

  • gül_07
    -1  
    olamaz bezı insanlara gümüş tepside sunulu hayat sanırım sen onlrdansın.O çocuk için hayat zor ve kendi çabasıyla ayakları üzerinde durmak istiyo ona saygı duymalısın çocuğa destek olacağın yerde köstek oluyosun.Hayat senin sandığın kadar kolay değil güzelim.ona saygı duy duymazsan bir gün kaprislerine dayanamz ve biter
  • Cilek_perisi
    21701  
    senin sözün onda pek gecerli değil sanırım başka iş bulabilir ama bunu tercih etmiyor
  • ŞizofrenikDüşler
    -1  
    seni TAKMIYOR.yani olsanda olur olmasan da olur sen haklısın ama.
  • WeTeFe
    -1  
    Sen gerekeni yapmışsın, gerisi ona kalmış eğer bu iş yüzünden üzülürse seni dinlemediği için yine üzülecek olan o.
  • -pink
    -1  
    Ne için telaşın peki aldatır ?
    İnsanlar hayatlarını sürdürmek için ne çok istemediği şey yapar bilirmisin
  • TelToka
    -1  
    Bence sen çok takıntılısın
 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgilim istemediğim şeyleri yapıyor. Ne yapmalıyım?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
sevgilim ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz nelerimiz var :)
Sevgilim bana bunu yazmış çok mutlu oldum dediklerimiz :) kısa ve net haydi bakalımmm :)  
Bir Kız Sordu Sevgilim beni umursamıyor mu bilemiyorum..
Sevgilim beni seviyor bundan eminim. daha önce birçok kişiyle çıktı fakat bana karşı herzaman farklı olmuştur. 2 aydır çıkıyoruz, 3 yıldır...  
Son günlerin en güzel sinema filmi hangisi?
SelenGizem18 saat önce sordu

300 Spartalı

Mandıra Filozofu

Nuh: Büyük Tufan

Recep İvedik 4

Diğer (Belirtiniz)