sorum_şu

Sevgiliye yapılacak en yaratıcı sürpriz doğum günü nasıl olabilir?

Ortalama: Henüz Puan Verilmedi!
Puanla: 
MiserableBoringEnjoyableinterestingFascinating
 
sorum_şu(Yaş:18-24)
    Kategori: Aşk

1 yıllık sevgiliye yapılabilecek en içten ve yaratıcı doğumgünü nasıl olabilir ve ne alınabilir?


3000 karakter kaldı  Gizli  Referans Soru
Soru No
Referans vermek istediğin soru numarasını tarayıcının adres kutusunda görebilirsin (URL). Örneğin, bu sorunun numarası: 109184
 

Cevaplar

    Erkeklerden  
8
Kızlardan  
1
 

Erkekler Ne Diyor

  • Hesperos
    -1  
    Süprizler tabıkı anlam yuklu olmasıda önemli
  • van_cleff
    -1  
    herhangi bi süpriz
  • DarkNeeL
    5469  
    seni seviyorum diyip alnından öpmen kafi.Zira alından öpmek alın yazısını öpmektir.
    orjinal bir şeyler yapmak istiyorsan iyiki dogdun baskılı t-şörtler yaptırıp partideki herkeze giydirebilirsin.hediye olarakta kalıcı birşey almanı tavsiye ederim.adınızın yazılı oldugu künyeler yada ikinizin resmini taşıyan küçük bir kolye olabilir.yada sevdiği bir canlıyı hediye edebilirsin.kedi tavşan civciv vs.
  • gerekSiz
    -1  
    seni terk ediyorum de bu onun için baya bi sürpriz olacaktır. sonra şaka yaptım aşkım kendimi sana hediye ediyorum seninim de. baya bi süpriz olur onun için :)
  • arsenlupen
    -1  
    maddi durumu kaldırırsa;teyyarenin arkasına seviyorum aşkım iyi ki dogdun yazdır:)
  • broker
    6065  
    1yıllık sevgiliye süpriz yapmasan da olur pasta al yeter.
  •  
    Yok  
    Pastanın içinden dansöz çıkabilir.
  • necronomicon1461
    -1  
    pastadan çıkarak?
 

Kızlar Ne Diyor

 
Ana Sayfa > Aşk Soruları > Sevgiliye yapılacak en yaratıcı sürpriz doğum günü nasıl olabilir?
 
Üye Olmak İster misin?
 
KizlarSoruyor.com üyeleri Xper puanları biriktirerek çeşitli hediyeler kazanıyorlar.

Cinsiyetini seçerek sen de hemen ücretsiz üye olabilirsin.
 
 

gundem haberler
bullet
Muhteşem Yüzyıl'da tarih yanlış mı anlatılıyor?
Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok izlenen bir dizi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

bullet
Youtube'a alternatif hangi siteler var?
Dailymotion, izlesene, vimeo falan hiç beğenmedim. Nereden müzik indirebileceğim?

bullet
KızlarSoruyor'a annelerimiz üye olsa nasıl bir nick alırlardı?
Çocuğun gözünden melek,güzellik olan anne üyelerimiz tabi ki vardır sitede hepsine öpücükler...


Contests
2013 - En Komik Videolar
Neredeyse geleneksel hale gelen KizlarSoruyor.com En Komik Videolar yarışması bu sene yıl sonuna denk geldi. Biz de soruyu bu sefer biraz değişik soralım istedik. 2013 yılında izlediğiniz en...
50 TL Mudo Hediye Çeki   50 TL Mudo Hediye Çeki
En son yarışmayı kazanan açıklandı!
2013 - En Komik Videolar
Kazanan üyemizin ödülü 50 TL Mudo Hediye Çeki
Tüm Yarışmalar >>
Doğum Günü Hediyesi Sürpriz ile ilgili sorular
Bir Kız Sordu Ne izleyelim? Doğum günü hediyesi sevgilime<3
romantik sahnesi bol olan bi yabancı film arıyorum arkadaşlar sevgilime sürpriz yapıcam doğum gününde?  
Bir Erkek Sordu Bit bayan için doğum günü hediyesi.
Merhaba kız arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor önerebileceğiniz bir şey var mı? ( Aslında aklımda bir şey var ama çok mu basit olur anlatıyorum...